eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneWykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie "Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od budynku nr 39a do nr 25c i do budynku nr 27"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203040-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Gmina Miasta Zakopane: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie "Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od budynku nr 39a do nr 25c i do budynku nr 27"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572687-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540159744-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, e-mail przetargi@um.zakopane.pl, faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie "Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od budynku nr 39a do nr 25c i do budynku nr 27"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.38.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi ul. Króle (na odcinku od budynku nr 39a do budynku nr 25c i na odcinku do budynku 27), w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie "Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od bud. 39a do 25c i do bud. 27". Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: UWAGA! ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZASTOSOWANIA SŁUPÓW ALUMINIOWYCH Z WYSIĘGNIKIEM ŁUKOWYM ANODOWANYCH W KOLORZE SZARYM - POWIERZCHNIA SZLIFOWANA. W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą również: uruchomienie, próby, niezbędne pomiary i badania. 1. Budowę piętnastu aluminiowych słupów oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi gminnej ul. Króle (na odcinku od budynku nr 39a do budynku nr 25c i na odcinku do budynku 27) o wysokości 6m z fundamentami prefabrykowanymi i wysięgnikami o długości 0,95 m. 2. Do oświetlenia ulicy przewidziano oprawy LED o mocy 21 W, które zostaną zawieszone na wysięgnikach. Pomiędzy słupami ułożenie linii kablowej nN oświetleniowej typu YAKXs 4x35 mm2. Kabel na całej długości należy umieścić w rurze ochronnej. Wzdłuż całej trasy kabla ułożyć bednarkę. 3. Oświetlenie uliczne należy zasilić z projektowanej szafy oświetleniowej zlokalizowanej przy złączu kablowym zgodnie z warunkami przyłączenia. 4. Zakres rzeczowy: Słup oświetleniowy + wysięgnik - 15 szt. Fundament prefabrykowany - 15 szt. Oprawa oświetleniowa kompletna LED - 15 szt. Linia kablowa nN (oświetlenie) - YAKXs 4x35 mm2 - 611 m Montaż szafki oświetleniowej - 1 szt. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego, 2. Realizację robót należy rozpocząć po wytyczeniu (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy, 3. W trakcie wykonywania prac ziemnych należy zwracać szczególną uwagę na uzbrojenie podziemne, w tym na ewentualne uzbrojenie podziemne niezinwentaryzowane. W miejscach skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem podziemnym należy wykonać wykopy kontrolne dla dokładnego ustalenia położenia tego uzbrojenia. Roboty ziemne i montażowe wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością. Należy zabezpieczyć infrastrukturę obcą (m.in. sieci elektroenergetyczne, teletechniczne, gazowe, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej), 4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia, dokonania uzgodnień i wprowadzenia tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, 5. Po zakończeniu robót należy odtworzyć pierwotny stan terenu (nawierzchni, zieleni i chodników) na obszarze objętym pracami, 6. Wykonać wszelkie roboty ziemne niezbędne do wykonania przedmiotu umowy wraz z wywozem urobku z terenu budowy, kształtowaniem niezbędnych skarp, korektą wysokości oraz nachylenia skarp itp. Plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą oraz rekultywację terenów zielonych w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji,7. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in. inwentaryzację powykonawczą, protokoły i badania/sprawdzenia branżowe, karty gwarancyjne, komplet atestów i dopuszczeń, 8. Dostarczenie Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających Zamawiającemu zawarcie umowy dystrybucyjnej/kompleksowej z wybranym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego i Dostawcą energii, 9. Wykonawca winien uzgodnić, powiadomić i uzyskać zgodę na czasowe wyłączenia i przełożenia elementów sieci mediów i przyłączy w związku z prowadzonymi pracami -jeżeli wystąpi taka konieczność w czasie prac, 10. Wykonanie wycinki drzew (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) z wywozem materiału na miejsce wskazane przez Zamawiającego z następującymi zastrzeżeniami: a) drewno dłużycowe i użytkowe pozyskane z wycinki drzew na działkach Gminy Miasto Zakopane będzie podlegało ocenie i wycenie po ścięciu, zgodnie z Zarządzeniem nr 111/2018 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15.05.2018 r., a jego wartość brutto zostanie odjęta od wartości wynagrodzenia brutto, określonego w § 20 ust. 1 umowy i będzie stanowiło własność Wykonawcy, b) drewno opałowe, trociny i gałęziówka powstałe w trakcie pozyskiwania drewna, stanowią odpad i podlegają zagospodarowaniu na własne potrzeby przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującym regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Zakopane.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45231400-9, 45310000-3, 45311200-2, 45314310-7, 45316100-6, 45231000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie "Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Króle od budynku nr 39a do nr 25c i do budynku nr 27"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85951.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PE2B Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sobczańska 3
Kod pocztowy: 34-443
Miejscowość: Sromowce Niżne
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98215.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98215.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119937.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.