To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2019-09-27
Og³oszenie nr 510205094-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach: Dostawa materia³ów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podleg³ych
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 585189-N-2019
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 10212400000000,
ul. Sandomierska
105,
25-324
Kielce, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
Polska, tel.
41 36 42 613, e-mail
ias.kielce@mf.gov.pl, faks
41 36 42 615.
Adres strony internetowej (url): www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa materia³ów biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Kielcach i jednostek podleg³ych
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):2601-ILZ.260.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów biurowych dla jednostek Krajowej Administracji Skarbowej w województwie ¶wiêtokrzyskim wskazanych w wykazie jednostek wraz z informacjami o miejscach oraz warunkach dostawy i roz³adunku, który stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 2.Rodzaj, parametry techniczne oraz ilo¶ci materia³ów biurowych dostarczanych do poszczególnych jednostek wskazana jest w rozdzielniku ilo¶ciowym stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca w ramach zamówienia zobowi±zany jest zapewniæ transport materia³ów biurowych do wskazanych w Za³±czniku nr 4 do SIWZ miejsc dostaw oraz ich roz³adunek wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeñ. 4. Wszystkie dostarczane materia³y biurowe musz± byæ wysokiej jako¶ci i spe³niaæ wymagane parametry i standardy jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego, musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie mog± nosiæ znamion u¿ytkowania. Materia³y biurowe musz± byæ zapakowane w oryginalne, nieuszkodzone opakowania producenta. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ich samodzielnego opakowania przez Wykonawcê tylko w przypadku zamówienia ilo¶ci innych ni¿ zawiera opakowanie zbiorcze producenta. Opakowanie Wykonawcy musi posiadaæ informacje pozwalaj±ce zidentyfikowaæ produkt. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ dostarczane materia³y biurowe przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Za szkody powsta³e w wyniku nienale¿ytego zabezpieczenia towaru winê ponosi Wykonawca. 6. Wszystkie materia³y biurowe, je¿eli tego wymagaj± odpowiednie przepisy prawa, musz± posiadaæ stosowane atesty lub certyfikaty w zakresie ich bezpieczeñstwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 7. Wszystkie materia³y biurowe musz± posiadaæ datê wa¿no¶ci / przydatno¶ci do u¿ytku przez okres co najmniej 12 miesiêcy od daty ich dostarczenia.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30192000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/09/2019 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
158535.91
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawd¼ t± firmê:
dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Artpis Pawe³ ¦lusarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
151128.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- ¦wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego kompleksowej obs³ugi kasowej (automatycznej) wraz z us³ugami towarzysz±cymi.
- Zapewnienie us³ug hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla S±du Okrêgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzêtu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu s³u¿bowego
- Us³uga cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeñ Wojewódzkiej Rady Dialogu Spo³ecznego w Kielcach
- Dostawa ¶rodków i sprzêtu do utrzymania czysto¶ci oraz artyku³ów higienicznych dla Politechniki ¦wiêtokrzyskie
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materia³ów biurowych dla Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o. o.
- ZP/13/2025 Dostawa artyku³ów biurowych
- Dostawa materia³ów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pude³ archiwizacyjnych z podzia³em na zadania
- Dostawa zu¿ywalnych materia³ów papierniczo-plastycznych do szkó³
- "Zakup materia³ów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dêblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- DOSTAWY ARTYKU£ÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.