To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-20
Ogłoszenie nr 510205469-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektów z budżetu partycypacyjnego 2019 - Trampoliny ziemne w ursynowskich parkach i przy placach zabaw.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581377-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 73 31 , e-mail
ursynow.wzp@um.warszawa.pl , faks
22 443 73 32.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektów z budżetu partycypacyjnego 2019 - Trampoliny ziemne w ursynowskich parkach i przy placach zabaw.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.66.2020.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji projektów z budżetu partycypacyjnego 2019 - Trampoliny ziemne w ursynowskich parkach i przy placach zabaw. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacja 11 szt. trampolin ziemnych w ursynowskich parkach i przy placach zabaw w nw. lokalizacjach: 1) Park im. Romana Kozłowskiego przy ul. Koński Jar, Nutki - działka nr ew. 11/8 z obrębu 1-10-01. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż: - trampoliny kwadratowej o wym. boku od 140 cm do 160 cm, z nawierzchnią bezpieczną trawiastą- szt. 1, - tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 2) Park Lasek Brzozowy przy ul. Świątkowskiego - działka nr ew. 11 z obrębu 1-11-05. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż: - trampoliny okrągłej o Ø od 200 cm do 230 cm, z nawierzchnią bezpieczną trawiastą - szt. 1, - tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 3) Park Olkówek przy ul. Puszczyka - działka nr ew. 32 z obrębu 1-10-08. Zakres prac obejmuje: - dostawę i montaż trampoliny kwadratowej o wym. boku od 140 cm do 160 cm, nawierzchnią bezpieczną z płyt EPDM gr. min. 45 mm - szt. 1, - budowę ok. 7,5 m² nawierzchni pieszej z kostki brukowej szarej z obrzeżem chodnikowym betonowym szarym dł. ok. 36 m, - dostawę i montaż tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 4) Górka Rogala przy ul. Płaskowickiej - działka nr ew. 28 z obrębu 1-10-21. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż: - trampoliny kwadratowej o wym. boku od 140 cm do 160 cm, z nawierzchnią bezpieczną trawiastą- szt. 2, - tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 5) Polanka Raabego przy ul. Lokajskiego - działka ew. nr 7/15 z obrębu 1-11-09. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż: - trampoliny kwadratowej o wym. boku od 140 cm do 160 cm, z nawierzchnią bezpieczną trawiastą,- szt. 1, - tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 6) Siłownia plenerowa przy Figlowisku przy Al. KEN - działka nr ew. 3/13 z obrębu 1-10-27. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż: - trampoliny kwadratowej o wym. boku od 140 cm do 160 cm, z nawierzchnią bezpieczną trawiastą- szt. 2, - tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 7) Park im. Jana Pawła II przy ul. Romera, Melodyjna - działki nr ew. 10/45 i 10/46 z obrębu 1-10-08. Zakres prac obejmuje: - dostawę i montaż trampoliny prostokątnej o dł. od 400 cm do 450 cm, szer. od 140 cm do 160 cm , nawierzchnią bezpieczną z płyt EPDM gr. min. 45 mm - szt. 1, - budowa ok. 7,5 m² nawierzchni pieszej z kostki brukowej szarej z obrzeżem chodnikowym betonowym szarym dł. ok. 4,5 m, - dostawę i montaż tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 1; 8) Plac przed Kościołem Wniebowstąpienia przy al. KEN - działki nr ew. 10/48 z obrębu 1-10-08. Zakres prac obejmuje: - dostawę i montaż trampoliny kwadratowej o wym. boku od 140 cm do 160 cm, z nawierzchnią bezpieczną z płyt EPDM gr. min. 45 mm - szt. 1, - budowa ok. 2,25 m² nawierzchni pieszej z kostki brukowej szarej z obrzeżem chodnikowym betonowym szarym dł. ok. 28,1 m, - dostawę i montaż tablicy informacyjnej wbetonowanej w grunt, wykonanej ze stali o szer. od 50 cm do 70 cm, wys. do 200 cm - szt. 2 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie budowlano-wykonawczym "Projekt trampolin ziemnych w ursynowskich parkach i przy placach zabaw" autorstwa firmy LandAR Projects. Klauzule społeczne: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. wykonujących roboty ziemne. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności tj.: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. zwanej dalej RODO) oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 ust. 1 pkt 8) i 9) umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 2 do umowy; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ, która będzie załącznikiem nr 3 do umowy; d) Przedmiar robót - załącznik nr 8c do SIWZ;
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45223000-6, 45233200-1, 37400000-2, 37440000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
137245.13
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AS BUD Albert Śpiewakowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
157317.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.