eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRemont pomieszczeń nr 023 i 024 w piwnicy oraz nr 1.2 na parterze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie przy ul. Wolności 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-03

Ogłoszenie nr 510209293-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.

Sąd Rejonowy w Krośnie: Remont pomieszczeń nr 023 i 024 w piwnicy oraz nr 1.2 na parterze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie przy ul. Wolności 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586416-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 32434600000000, ul. ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 375 600, e-mail zampub@krosno.sr.gov.pl, faks 134 321 319.
Adres strony internetowej (url): www.krosno.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sądy Powszechne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń nr 023 i 024 w piwnicy oraz nr 1.2 na parterze budynku Sądu Rejonowego w Krośnie przy ul. Wolności 3

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

F-241-02/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń nr 023 i 024 w piwnicy oraz nr 1.2 na parterze w budynku Sądu Rejonowego w Krośnie przy ul. Wolności 3. W części dotyczącej pomieszczeń 023 i 024 w piwnicy budynku: 1. Przełożenie gniazda prądu trójfazowego w pomieszczeniu 023 ze ścianki działowej na jedną z bocznych ścian. 2. Wyburzenie ścianek działowych między pomieszczeniami oraz pomieszczeniami i korytarzykiem przed drzwiami wejściowymi do pomieszczeń (w tym demontaż stalowych drzwi wejściowych do pomieszczeń 023 i 024. 3. Skucie glazury ze ścian. 4. Demontaż prostokątnej stalowej rury znajdującej się na suficie w pomieszczeniu 024. 5. Przeróbka elektrycznej instalacji oświetleniowej - zamontowanie połącznika oświetlenia i wymiana opraw oświetleniowych na nowe. 6. Wyrównanie tynków, szpachlowanie i malowanie sufitu i ścian. 7. Wykonanie nowej posadzki z płytek GRES na istniejącej starej posadzce z lastrika. W części dotyczącej pomieszczenia 1.2 na parterze budynku: 1. Wykonanie otworu drzwiowego i montaż drugich, nowych drzwi wejściowych 90 cm do pomieszczenia 1.2, w ściance z płyt kartonowo-gipsowych "za plecami" stanowiska pracy pracownika ochrony w hallu 1.1. 2. Wykonanie ścianki działowej dzielącej pomieszczenie 1.2 na dwa mniejsze pomieszczenia: jedno z oknem i dotychczasowym wejściem oraz drugie ciemne, z nowym wejściem od strony stanowiska pracy pracownika ochrony. 3. Przeróbka elektrycznej instalacji oświetleniowej - oddzielne połączenie oświetlenia w pomieszczeniach wyodrębnionych z pomieszczenia 1.2. 4. Malowanie ścian w pomieszczeniach wyodrębnionych z pomieszczenia 1.2 oraz ściany w hallu "za plecami" stanowiska pracy pracownika ochrony - po wykonaniu wejścia do pomieszczenia wyodrębnionego z pom. 1.2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45111100-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23626.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SANBUD spółka cywilna Marian Pastuszak, Krystyna Lepak, Kazimierz Pastuszak
Email wykonawcy: sanbud@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Jakuba Bojko 6
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15737.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15737.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15737.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.