To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-03
Ogłoszenie nr 510209885-N-2019 z dnia 03-10-2019 r.
Powiat Tomaszowski: Rozbiórka budynków znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568105-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Tomaszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000,
ul. ul. Św. Antoniego
41,
97-200
Tomaszów Mazowiecki, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
447 242 127, e-mail
zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, faks
44 725 28 01.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-tomaszowski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynków znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.272.21.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Opis przedmiotu zamówienia, Nazwa: "Rozbiórka budynków znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46". Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce siedmiu budynków znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych, ul. Trzciniec 46. Zamówienie podzielone jest na siedem odrębnych zadań: Zadanie nr 1: rozbiórka kuchni turystycznej, Zadanie nr 2: rozbiórka pawilonu hotelowego nr I (RECEPCJA) Zadanie nr 3: rozbiórka pawilonu hotelowego nr II Zadanie nr 4: rozbiórka pawilonu hotelowego nr III Zadanie nr 5: rozbiórka pawilonu hotelowego nr IV Zadanie nr 6: rozbiórka sanitariatów na campingu Zadanie nr 7: rozbiórka spalonej restauracji -pawilonu recepcyjno-świetlicowego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę zadania. 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna zamówienia: a) dokumentacja projektowa: - projekty rozbiórki dla poszczególnych budynków, - ocena stanu technicznego dla poszczególnych budynków, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dalej: STWiOR): b) przedmiar robót. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z: dokumentacją projektową, STWiOR, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Obmiary robót zawarte w przedmiarze mają wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy). Dla potrzeb wyceny i późniejszej realizacji udostępniana dokumentacja techniczna j.w. opisująca przedmiot zamówienia musi być przez Wykonawcę rozpatrywana łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego zrealizowania zamówienia w zakresie wszystkich prac wynikających z w/w dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji technicznej, SIWZ, jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia lub przystąpić do użytkowania. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SIWZ wraz z jej załącznikami. Zaleca się, aby przed sporządzeniem oferty Wykonawca zapoznał się z miejscem przyszłych robót budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 2.2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte zamówieniem opisanym w: opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia opisanym w: opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2018. poz. 108 ze zm.). 2.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób i sposób kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga, aby : 1) Wykonawca lub Podwykonawca przedstawił Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy listę wszystkich osób wykonujących roboty budowlane objęte zamówieniem opisanym w: opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej zamówienia; 2) lista ta była aktualizowana na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie, 3) roboty budowlane były wykonywane przez osoby wymienione na liście j.w., 4) Wykonawca do wystawionej faktury załączył wykaz wszystkich osób, które wykonywały roboty budowlane objęte zamówieniem opisanym w: opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej zamówienia, a także oświadczenie, że: - osoby te były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres wykonywania przez nie (te osoby) robót budowlanych objętych zamówieniem. Zamawiający uprawniony jest do nakładania sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa we wzorze umowy. 2.4. Zamawiający wskazuje, że każdorazowo, jeśli w dokumentacji technicznej powołano się na konkretne materiały, urządzenia, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła, proces charakteryzujący usługi lub produkty wskazujące konkretnego wykonawcę, miało to na celu informować wykonawcę o standardzie zastosowanych j.w. lub służyło przyjęciu konkretnych danych wyliczeniowych dla właściwego doboru i zapewnienia skutecznego działania np. instalacji. Dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych. Gdy przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, (jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), Zamawiający opis taki uzupełnia każdorazowo o zapis "lub równoważny". W przypadku opisu przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający każdorazowo wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważne tj. posiadające parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe, nie gorsze, niż materiały lub urządzenia lub elementy lub rozwiązania, które zastępują i posiadające stosowne dopuszczenia lub atesty lub certyfikaty . Wykazanie równoważności polega na udowodnieniu, że zaoferowany produkt (materiał lub urządzenie lub element lub rozwiązanie) gwarantuje uzyskanie efektu założonego/wymaganego przez Zamawiającego, wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia, w tym wynikającego z któregokolwiek detalu tego opisu: elementu lub materiału lub urządzenia lub rozwiązania, w tym także np. z kart katalogowych/materiałowych/technicznych odnoszących się do zwartego w tym opisie elementu, materiału, urządzenia, rozwiązania. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania równoważności. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów lub urządzeń lub elementów lub rozwiązań równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku do materiału lub urządzenia lub elementów lub rozwiązań opisanych w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność. W celu wykazania równoważności Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oraz oświadczenie Wykonawcy, że: - zaproponowany materiał lub urządzenie lub element lub rozwiązanie jest/są materiałem lub urządzeniem lub elementem lub rozwiązaniem równoważnym i - za wprowadzane przez siebie: materiał lub urządzenie lub element lub rozwiązanie równoważne przyjmuje pełną i wyłączną odpowiedzialność, w tym m.in. za wszelkie skutki i konsekwencje z tym związane, które wystąpią w trakcie realizacji lub w okresie rękojmi za wady i w okresie udzielonej gwarancji. Zamawiający oceny równoważności dokonywał będzie opierając się na załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentach i oświadczeniu Wykonawcy. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązań lub materiałów lub urządzeń lub elementów lub rozwiązań równoważnych, wymagać będzie: zmiany dokumentacji projektowej, uzyskania ponownych uzgodnień, opracowania dodatkowych lub nowych dokumentacji itp., wszelkie koszty przeprojektowania oraz wszelkie inne koszty związane z zastosowaniem przez Wykonawcę rozwiązań lub materiałów lub urządzeń lub elementów lub rozwiązań równoważnych ponosi wyłącznie Wykonawca. Wszelkie formalności w tym zakresie obciążają również wyłącznie Wykonawcę. Powyższe nie stanowi podstawy do roszczenia przez Wykonawcę o zmianę terminu realizacji, ani o zmianę wynagrodzenia przedstawionego w ofercie. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu równoważnych rozwiązań lub materiałów lub urządzeń lub elementów, to rozumie się przez to, że w ofercie Wykonawca ujął rozwiązania, materiały, urządzenia, elementy zaproponowane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, a w związku z tym Wykonawca zastosuje do wykonania zamówienia rozwiązania lub materiały lub urządzenia lub elementy, zaproponowane w dokumentacji przetargowej, w tym w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 3. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wskazał w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem firm Podwykonawców. 3) Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiający we wzorze umowy określił wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 5) Zamawiający we wzorze umowy określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45262100-2, 45262110-5, 45262120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: rozbiórka kuchni turystycznej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16788.33
Liczba otrzymanych ofert:
16
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Marcinek Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych PAMAR II
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: rozbiórka pawilonu hotelowego nr I (RECEPCJA) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161849.71
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma BAKAMAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: rozbiórka pawilonu hotelowego nr II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
168228.19
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma BAKAMAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: rozbiórka pawilonu hotelowego nr III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
163979.11
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma BAKAMAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: rozbiórka pawilonu hotelowego nr IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
163979.11
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma BAKAMAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: rozbiórka sanitariatów na campingu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39636.45
Liczba otrzymanych ofert:
16
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Marcinek Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych PAMAR II
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16605.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: rozbiórka spalonej restauracji -pawilonu recepcyjno-świetlicowego. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający - Powiat Tomaszowski informuje, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) unieważnił postępowanie w zakresie zadania nr 7, ponieważ postępowanie w tym zakresie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy niepodlegającej unieważnieniu. Uzasadnione faktyczne: W zakresie zadania nr 7 Zamawiający umieścił na stronie internetowej dokumentację techniczną dotyczącą innego budynku. Powinna zostać umieszczona dokumentacja spalonej restauracji tj. pawilonu recepcyjno-świetlicowego a omyłkowo została umieszczona dokumentacja stołówki, która nie podlega rozbiórce. W związku z zaistniałą omyłką Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w zakresie zadania nr 7, ponieważ nie ma możliwości wyboru ważnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Malowanie i wymiana wykładzin w wybranych pokojach biurowych w budynkach Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim oraz t.j.o.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji" - z podziałem na V części
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Wykonanie garaży blaszanych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Polnej 23A w Tomaszowie Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń bloku "A" w budynku ZS nr 3 oraz wybranych elementów zagospodarowania terenu wraz z montażem szklarni z instalacjami
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.