To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-04
Ogłoszenie nr 510211094-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591140-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347,
ul. Bankowa
12,
40-007
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 592 048, e-mail
dzp-l@us.edu.pl, faks
323 592 048.
Adres strony internetowej (url): http://www.us.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.381.064.2019.DW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy licencji i oprogramowania biurowego dokonywane w ramach umowy Microsoft Academic Select Plus. 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) wypełnienie wszystkich świadczeń, jakie Licencjodawca - Microsoft nakłada na Podmiot Obsługujący - Wykonawcę (dystrybucja oprogramowania i związana z nim opieka), b) zapewnienie Zamawiającemu systemu pomocy technicznej związanej z oprogramowaniem będącym przedmiotem zamówienia, za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej, c) dostarczanie (na wniosek Zamawiającego) raportów o dokonanych zakupach, d) przekazywanie Zamawiającemu (co miesiąc) za pośrednictwem poczty elektronicznej wykazów produktów wraz z ceną (z uwzględnieniem rabatu), e) dostarczanie nośników z oprogramowaniem, kluczy oraz dokumentów poświadczających Licencję drogą elektroniczną lub udostępnienie na portalu Licencjodawcy lub Wykonawcy lub dostarczenie fizycznie w miejsce wskazane w zamówieniu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 2 do SIWZ. Zakres uprawnień Zamawiającego do korzystania z oprogramowania i okres licencjonowania określa jednoznacznie nazwa Licencji i dokumenty publikowane na stronie Licencjodawcy. b) Umowa realizowana będzie w ramach programu Licencjodawcy przeznaczonego dla instytucji edukacyjnych. 4) Przedmiot umowy realizowany będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego, począwszy od daty zawarcia umowy przez okres 36 miesięcy, albo do wyczerpania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia (która stanowi wartość umowy) - w zależności od tego, która z tych sytuacji nastąpi wcześniej, przy czym utrata przez Wykonawcę autoryzacji "Licensing Solution Providers (LSP)" zawsze skutkuje rozwiązaniem umowy. 5) Termin realizacji zamówień licencji - do 30 dni od daty złożenia zamówienia. Na każde zamówienie w ramach przedmiotu zamówienia powinna być wystawiona osobna faktura VAT, na każdej fakturze musi znajdować się numer zamówienia, którego dotyczy faktura. 6) Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert - w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 7) Wykonawca musi posiadać autoryzację "Licensing Solution Providers (LSP)" upoważniającą Wykonawcę do sprzedaży specjalnego wielowolumenowego typu licencji Microsoft Select. 8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
372679.15
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APN Promise S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
423085.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Dostawa samochodu osobowego z napędem elektrycznym
- Dostawa anody srebrnej - 1 szt.
- Roboty remontowo-malarskie w budynku A oraz budynku B przy ul. Kossutha 13 w Katowicach
- Wykonanie usługi w postaci opracowania: Określenie emisji metanu do powietrza wentylacyjnego oraz atmosfery poprzez modelowanie i analizę sieci wentylacyjnej w Kopalni Pniówek ...
- Obsługa serwisowa aparatury anestezjologicznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- "Przedłużenie licencji Anydesk Ultimate dla 5 stanowisk do 2,6 tys. urządzeń na okres 12 miesięcy"
- Modernizacja i doposażenie infrastruktury komunalnej w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tarnów
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
- Zakup i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem bezpiecznej poczty elektronicznej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Edukacja, kwalifikacje i kompetencje w ramach systemu kształcenia ogólnego w Powiecie Łukowskim"
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.