To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-08
Ogłoszenie nr 510212961-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku: Wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez PGM Sp z o.o."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581875-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 77128515500000,
ul. Tuwima
4,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 842 82 93, e-mail
zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl, maciej.lesniak@pgm.slupsk.pl, faks
59 842 80 48.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pgm.slupsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznych instalacji gazowych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk zarządzanych przez PGM Sp z o.o."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):17/DTZ/P/RB/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Solskiego 15/4 Zakres robót obejmuje: montaż wkładów kominowych, zamurowanie przebić w ścianach grubości ½ cegły - po wentylacji łazienki, montaż nawiewników okiennych ciśnieniowych, montaż grzejników, płukanie instalacji, próby szczelności. Solskiego 15/6 Zakres robót obejmuje: demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego, dopasowanie zaworów do kotła, płukanie instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych, demontaż termy gazowej, zamurowanie przebić w ścianach grubości ½ cegły, montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego, montaż wkładów, kominowych spalinowych, montaż nawiewników okiennych ciśnieniowych. Solskiego 15/8a Zakres robót obejmuje: demontaż zaworu przelotowego lub zwrotnego, dopasowanie podłączeń do kotła, płukanie instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych, demontaż rurociągu stalowego o połączeniach gwintowanych, zamurowanie przebić w ścianach grubości ½ cegły, montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego. Część II: Chopina 12/2 Zakres robót obejmuje: demontaż urządzeń sanitarnych, montaż kabiny natryskowej z demontażu, demontaż pieca gazowego, montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego, pierwsze uruchomienie kotła gazowego, montaż grzejników, uzupełnienie tynków. Moniuszki 13/3 Zakres robót obejmuje: demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, demontaż kuchni gazowej, montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego, próba instalacji gazowej, montaż grzejników, uzupełnienie tynków, wywóz gruzu. Garncarska 24/1 Zakres robót obejmuje: demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, demontaż kuchni gazowej, montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego kondensacyjnego, pierwsze uruchomienie kotła dwufunkcyjnego, demontaż i montaż grzejników. Szarych Szeregów 7/4 Zakres robót obejmuje: demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych, demontaż kuchni gazowej, pierwsze uruchomienie kotła gazowego, montaż grzejników, wykonanie prób szczelności, uzupełnienie tynków, wywóz gruzu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45331110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67043.33
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EJK Edward Kalinowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54813.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56192.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54813.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Realizacja prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem zieleni na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Modernizacja infrastruktury szkolnej sieci LAN w Zespole Szkół Agrotechnicznych w Słupsku
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Białogardzie
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Rozwój kultury i turystyki w Gminie Dobryszyce poprzez tworzenie unikalnych produktów w oparciu o lokalną tradycję
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Rakszawie
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.