eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie terenów zieleni niezagospodarowanej, usytuowanej poza pasami drogowymi ulic Dzielnicy Ursynów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510213951-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Utrzymanie terenów zieleni niezagospodarowanej, usytuowanej poza pasami drogowymi ulic Dzielnicy Ursynów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575925-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 73 31 , e-mail ursynow.wzp@um.warszawa.pl , faks 22 443 73 32.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie terenów zieleni niezagospodarowanej, usytuowanej poza pasami drogowymi ulic Dzielnicy Ursynów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.60.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni niezagospodarowanej, usytuowanej poza pasami drogowymi ulic Dzielnicy Ursynów. Przedmiotem zamówienia są następujące prace: Prace ogrodnicze 1. Trawniki, łąki kwietne i chwastowiska 2. Koszenie łąk kwietnych i chwastowisk 3. Grabienie zanieczyszczeń organicznych i innych odpadów 4. Renowacja trawników 5. Zakładanie trawników z wymianą ziemi na gł. 5 cm 6. Podlewanie trawników/ łąk kwietnych z dowozem wody 7. Krzewy, rośliny zielne, pnącza 8. Cięcia pielęgnacyjne 9. Usuwanie obumarłych roślin 10. Pielenie 11. Wykonanie misy 12. Ściółkowanie 13. Nawożenie 14. Przesadzanie 15. Nasadzenia uzupełniające materiału roślinnego 16. Cięcia drzew 17. Wycinka drzew 18. Usuwanie samosiewów jednorocznych i dwuletnich 19. Usuwanie odrostów przy drzewie 20. Wymiana/ montaż palika, wymiana/ montaż poprzeczki, wymiana/ montaż wiązania, wymiana/ montaż osłony pnia przy drzewach 21. Poprawa mocowania elementów opalikowania 22. Demontaż opalikowania 23. Wykonanie misy (śr. do 150 cm) 24. Ściółkowanie misy 25. Pielenie i spulchnianie misy 26. Nawożenie 27. Podlewanie z dowozem wody 28. Usuwanie karp 29. Zakładanie wiązań elastycznych, podpór, odciągów 30. Demontaż, korygowanie sposobu mocowania wiązań elastycznych, podpór, odciągów 31. Usuwanie i wywóz wykrotów i złomów do utylizacji 32. Kontrola stanu zdrowotnego drzew- wizualna ocena bezpieczeństwa 33. Zastosowanie środków zwalczających choroby i szkodniki 34. Uzupełnianie stanowisk ziemią urodzajną (1:1) 35. Zasypywanie dołów ziemią 36. Dodatkowe prace ogrodnicze Prace porządkowe 1. Zbieranie i wywóz odpadów z terenów zieleni 2. Zbieranie i wywóz odpadów z nawierzchni utwardzonych (sprzątanie) 3. Zamiatanie nawierzchni utwardzonych 4. Usuwanie podrzutów z terenów zieleni i z nawierzchni 5. Mycie nawierzchni 6. Oczyszczanie nawierzchni z roślin 7. Opróżnianie koszy na odpady (o poj. 40 l), opróżnianie koszy na odchody zwierzęce (typ "Pies" o poj.35 l) 8. Mycie elementów małej architektury i usuwanie graffiti Prace remontowe i naprawcze 1. Naprawa, prace remontowe elementów małej architektury 2. Drobne naprawy 3. Wymiana deski w ławce, koszu 4. Malowanie desek w ławce (dot. 1 szt. ławki ), koszu (dot. 1 szt. kosza) 5. Wymiana boku w ławce i koszu 6. Malowanie boku w ławce, koszu 7. Przestawienie kosza lub ławki 8. Zakup i uzupełnienie wkładów do koszy 9. Demontaż, wywóz i utylizacja elementu małej architektury 10. Malowanie karmników dla ptaków 11. Naprawa płotków (wygrodzeń trawników) 12. Malowanie płotków (wygrodzeń trawników) 13. Kompleksowy przegląd elementów małej architektury 14. Zabezpieczenie elementów taśmą montaż/demontaż taśmy Zimowe utrzymanie 1. Odśnieżanie nawierzchni utwardzonych 2. Ręczne płużenie śniegu 3. Uszorstnienie piaskiem Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej. 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) 2. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu Pracy - (t.j. Dz. U. 2018 poz. 917, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 2 wzoru umowy będą wykonywali prace polegające na opróżnianiu koszy na odpady i koszeniu trawników. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących prace polegające na opróżnianiu koszy na odpady i koszeniu trawników. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu nie spełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: szczegółowy opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ, wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3


Dodatkowe kody CPV: 50800000-3, 77211400-6, 77211500-7, 90500000-2, 90511300-5, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 341508.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HEAR Bartosz BIERNAT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaruby 9 lok. 95
Kod pocztowy: 02-796
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 580000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.