eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaWykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-11-02

Og³oszenie nr 510215851-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 583118-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta ¦widnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.swidnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

P-90/IX/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez Autorskie Biuro Projektów "A" s.c., Anna Baran, Witold Baran, ul. Bystrzycka 19a, 58-100 ¦widnica tj. 1. Projekt budowlany remontu elewacji, dachu i klatki schodowej kamienicy Przechodnia 4 w ¦widnicy. 2. Projekt wykonawczy remontu elewacji, dachu i klatki schodowej kamienicy Przechodnia 4 w ¦widnicy. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania na etapie sk³adania ofert, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia, wraz z ofert±. Zamawiaj±cy na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. 3. Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje m.in.: a) Remont pokrycia dachu papowego, b) Wykonanie obróbek blacharskich, wymianê rynien i rur spustowych, c) Wykonanie docieplenia ¶ciany tylnej budynku, d) Remont budynku w zakresie elewacji wraz z kolorystyk±, e) Wymianê okien na okna z nawiewnikami okiennymi higrosterowanymi oraz parapetów wewnêtrznych, f) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ¶cian fundamentowych, g) Remont klatki schodowej, h) Miejscowa wymiana uszkodzonej pod³ogi na strychu, i) Wymiana drzwi i witryn w lokalach u¿ytkowych od frontu budynku wraz z wymian± rolet zewnêtrznych oraz wykucie i wstawienie nowego okna (w miejscu zamurowanego okna) w lokalu u¿ytkowym na elewacji tylnej, j) Wykonanie dwóch szyldów reklamowych wraz z uzgodnieniami. 4. Za³±czone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowi± formê informacyjn± w zakresie ilo¶ci oraz technologii wykonywanych robót i s± wy³±cznie materia³em pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowiæ wycenê kompletu robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ roboty budowlane, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarach robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniami powi±zanymi. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z wiedz± techniczn±, decyzj± o pozwoleniu na budowê nr 1090/2020 z dnia 31.07.2020 r. oraz wytycznymi i decyzj± Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu nr 9/9 z dnia 27.07.2020 roku. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania dwóch szyldów reklamowych w ramach inwestycji. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia projektu szyldu z Zamawiaj±cym. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania pozytywnej opinii tut. Wydzia³u Gospodarki Przestrzennej i Architektury w zakresie lokalizacji i formy graficznej szyldu reklamowego. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do wymiany drzwi i witryn w lokalach u¿ytkowych od frontu budynku (zaznaczonych w projekcie budowlanym - rys.4 jako stolarka bez zmian) w tym jednej witryny uchylnej wraz z wymian± rolet zewnêtrznych, oraz wykucie i wstawienie nowego okna (w miejscu zamurowanego okna) w lokalu u¿ytkowym na elewacji tylnej, 9. Przedmiot zamówienia obejmuje demonta¿ wszelkich wystaj±cych elementów z elewacji i dachu oraz usuniêcia wszystkich innych elementów niezbêdnych do wykonania prac. 10. Przed przyst±pieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowi±zany jest do usuniêcia wszelkich niezbêdnych elementów wystaj±cych ze ¶cian i sufitów, w tym usuniêcia m.in.: gwo¼dzi i wkrêtów, zdemontowania lamp, liczników oraz usuniêcia wszystkich innych elementów niezbêdnych do wykonania prac. 11. Elementy, których nie da siê usun±æ nale¿y odpowiednio zabezpieczyæ na czas prowadzenia prac. Za wszelkie uszkodzenia tych elementów odpowiada Wykonawca. 12. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w niniejszym rozdziale. 13. Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w rozdz. IV SIWZ. Roboty takie w dalszej czê¶ci umowy nazywane s± "robotami zaniechanymi". Sposób wyliczenia warto¶ci tych robót okre¶la rozdz. XVIII ust. 11 SIWZ. 14. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) Sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowê. 2) Terminowej realizacji robót budowlanych . 3) Wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w rozdz. IV zgodnie z warunkami umowy, dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami w szczególno¶ci techniczno - budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiaj±cego. 4) Zapewnienia w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ. 5) Zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby, posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 6) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppo¿. oraz przepisów o ochronie ¶rodowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach sk³adowania materia³ów, zgodnie z przepisami i dokumentacj± projektow± oraz zapewnienie nale¿ytego porz±dku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 7) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 8) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Zapewnienia sta³ej dostêpno¶ci budynku dla jego mieszkañców podczas prowadzenia robót. 10) Bie¿±cego wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów. 11) Przekazania we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce wszelkich materia³ów u¿ytecznych nadaj±cych siê do ponownego wbudowania/monta¿u zdemontowanych w trakcie prac budowalnych. Wykonawca sporz±dzi inwentaryzacjê materia³ów u¿ytecznych potwierdzon± przez inspektora nadzoru. 12) Zapewnienia obs³ugi geodezyjnej (m.in. obs³uga w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowi±cych przedmiot zamówienia). 13) We w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizowaæ tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. 14) Przed przyst±pieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentacjê fotograficzn± terenu inwestycji oraz terenów s±siednich celem oddalenia ewentualnych roszczeñ dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami. 15) Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na w³asny koszt. 16) Zabezpieczenia terenu przed dostêpem osób trzecich. 17) Zabezpieczenie wszystkich drzew i krzewów w pobli¿u, których bêd± prowadzone roboty ziemne. 18) Opracowania i uzgodnienia na w³asny koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2020 r. poz.110 z po¼n.zm.), Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 19) Organizacja doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót le¿y po stronie Wykonawcy. 20) Uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem. 21) Utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê oferty. 22) Niezw³oczne zawiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót. 23) Wykonywania wszelkich, innych czynno¶ci wynikaj±cych ze specyfiki danych robót. 24) Organizacja cotygodniowych narad koordynacyjnych z udzia³em Zamawiaj±cego. 25) Zasypania wykopów wykonanych w ramach swojej inwestycji do poziomu spodu konstrukcji nawierzchni jezdni (tj. spodu konstrukcji odtworzeniowej) mia³em kamiennym lub piaskiem zagêszczanym mechanicznie warstwami co 20 cm, w okresie dodatnich temperatur powietrza, bez odtwarzania nawierzchni chodnika od strony frontowej. 15. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 17. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê. Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu. 18. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu 19. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 20. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania Nadzorowi Inwestorskiemu oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w pkt 18 na ka¿dym etapie realizacji robót. 21. Je¿eli Zamawiaj±cy za¿±da badañ jako¶ci wykonanych robót, Wykonawca obowi±zany jest zleciæ przeprowadzenie stosownych badañ lub ekspertyz niezale¿nemu ekspertowi. Je¿eli w rezultacie tych badañ lub ekspertyz oka¿e siê, ¿e zastosowane materia³y, urz±dzenia lub roboty s± niezgodne z umow±, koszt tych badañ lub ekspertyz obci±¿y Wykonawcê. W przeciwnym wypadku, Zamawiaj±cy zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty badañ lub ekspertyz. Przed zleceniem badañ lub ekspertyzy Wykonawca jest obowi±zany uzyskaæ od Zamawiaj±cego pisemn± akceptacjê osoby lub firmy eksperta. 22. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 23. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci. 24. Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego oraz spó³ek zajmuj±cych siê dostaw± wody, energii, gazu, ciep³a i odbioru ¶cieków. 25. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. 26. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 27. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 28. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi 29. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP). a) roboty budowlane w zakresie remontu dachu, b) roboty budowlane w zakresie remontu klatki schodowej, c) roboty budowlane w zakresie remontu elewacji wraz z kolorystyk±, d) roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej, e) roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki drzwiowej, f) roboty budowlane w zakresie izolacji ¶cian fundamentowych. 30. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy, o których mowa w pkt 28, wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób (za³±cznik nr 2 do umowy). 31. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: a) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, b) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê (wraz z informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, c) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 2 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 32. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w pkt 31 lit. a) i b) bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 lit. f wzoru umowy (za³. 8 do SIWZ), a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 33. Kontrola, o której mowa w pkt 31 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45443000-4


Dodatkowe kody CPV: 45261900-3, 45110000-1, 45210000-2, 45400000-1, 45421132-8, 45421131-1, 45324000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45453100-8, 45454100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 398544.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EMBUD LASKOWSKI Us³ugi Budowlano - Remontowe
Email wykonawcy: embud.laskowski@gmail.com
Adres pocztowy: K±tki 14
Kod pocztowy: 58-124
Miejscowo¶æ: Marcinowice
Kraj/woj.: dolno¶l±skie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 352751.95
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 352751.95
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 463896.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.