eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaWykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-09-09



Og³oszenie nr 583118-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Prezydent Miasta ¦widnicy: Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000000, ul. ul. Armii Krajowej  49 , 58-100  ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 748 562 850, e-mail mbp@um.swidnica.pl, faks 748 523 110.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.um.swidnica.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera lub dorêczenie osobiste
Adres:
Urz±d Miejski w ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy
Numer referencyjny: P-90/IX/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa sporz±dzona przez Autorskie Biuro Projektów "A" s.c., Anna Baran, Witold Baran, ul. Bystrzycka 19a, 58-100 ¦widnica tj. 1. Projekt budowlany remontu elewacji, dachu i klatki schodowej kamienicy Przechodnia 4 w ¦widnicy. 2. Projekt wykonawczy remontu elewacji, dachu i klatki schodowej kamienicy Przechodnia 4 w ¦widnicy. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga! Je¿eli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez Wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego. Materia³y lub urz±dzenia pochodz±ce od konkretnych producentów stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem "minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe" Zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania na etapie sk³adania ofert, ¿e oferowane przez niego materia³y i urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia, wraz z ofert±. Zamawiaj±cy na etapie badania i oceny ofert zastrzega sobie prawo wyst±pienia do autora dokumentacji projektowej o opiniê na temat oferowanych materia³ów lub urz±dzeñ. Opinia ta mo¿e stanowiæ podstawê do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o przyjêciu materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. 3. Zakres robót do wykonania w ramach zamówienia obejmuje m.in.: a) Remont pokrycia dachu papowego, b) Wykonanie obróbek blacharskich, wymianê rynien i rur spustowych, c) Wykonanie docieplenia ¶ciany tylnej budynku, d) Remont budynku w zakresie elewacji wraz z kolorystyk±, e) Wymianê okien na okna z nawiewnikami okiennymi higrosterowanymi oraz parapetów wewnêtrznych, f) Wykonanie izolacji poziomej i pionowej ¶cian fundamentowych, g) Remont klatki schodowej, h) Miejscowa wymiana uszkodzonej pod³ogi na strychu, i) Wymiana drzwi i witryn w lokalach u¿ytkowych od frontu budynku wraz z wymian± rolet zewnêtrznych oraz wykucie i wstawienie nowego okna (w miejscu zamurowanego okna) w lokalu u¿ytkowym na elewacji tylnej, j) Wykonanie dwóch szyldów reklamowych wraz z uzgodnieniami. 4. Za³±czone do dokumentacji projektowej przedmiary robót nie stanowi± opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowi± formê informacyjn± w zakresie ilo¶ci oraz technologii wykonywanych robót i s± wy³±cznie materia³em pomocniczym. Kalkulacja Wykonawcy winna stanowiæ wycenê kompletu robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ roboty budowlane, które nie zosta³y wyszczególnione w przedmiarach robót, a s± konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz.1186 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniami powi±zanymi. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych zgodnie z wiedz± techniczn±, decyzj± o pozwoleniu na budowê nr 1090/2020 z dnia 31.07.2020 r. oraz wytycznymi i decyzj± Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wroc³awiu nr 9/9 z dnia 27.07.2020 roku. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania dwóch szyldów reklamowych w ramach inwestycji. Wykonawca zobowi±zany jest do uzgodnienia projektu szyldu z Zamawiaj±cym. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania pozytywnej opinii tut. Wydzia³u Gospodarki Przestrzennej i Architektury w zakresie lokalizacji i formy graficznej szyldu reklamowego. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do wymiany drzwi i witryn w lokalach u¿ytkowych od frontu budynku (zaznaczonych w projekcie budowlanym - rys.4 jako stolarka bez zmian) w tym jednej witryny uchylnej wraz z wymian± rolet zewnêtrznych, oraz wykucie i wstawienie nowego okna (w miejscu zamurowanego okna) w lokalu u¿ytkowym na elewacji tylnej, 9. Przedmiot zamówienia obejmuje demonta¿ wszelkich wystaj±cych elementów z elewacji i dachu oraz usuniêcia wszystkich innych elementów niezbêdnych do wykonania prac. 10. Przed przyst±pieniem do robót budowlanych Wykonawca zobowi±zany jest do usuniêcia wszelkich niezbêdnych elementów wystaj±cych ze ¶cian i sufitów, w tym usuniêcia m.in.: gwo¼dzi i wkrêtów, zdemontowania lamp, liczników oraz usuniêcia wszystkich innych elementów niezbêdnych do wykonania prac. 11. Elementy, których nie da siê usun±æ nale¿y odpowiednio zabezpieczyæ na czas prowadzenia prac. Za wszelkie uszkodzenia tych elementów odpowiada Wykonawca. 12. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w niniejszym rozdziale. 13. Przewiduje siê tak¿e mo¿liwo¶æ rezygnacji z wykonywania czê¶ci (elementów) przedmiotu umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie bêdzie zbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w rozdz. IV SIWZ. Roboty takie w dalszej czê¶ci umowy nazywane s± "robotami zaniechanymi". Sposób wyliczenia warto¶ci tych robót okre¶la rozdz. XVIII ust. 11 SIWZ. 14. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) Sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony robót (plan BIOZ) przez Kierownika Budowy, w terminie do dnia protokolarnego wprowadzenia na budowê. 2) Terminowej realizacji robót budowlanych . 3) Wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w rozdz. IV zgodnie z warunkami umowy, dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi przepisami w szczególno¶ci techniczno - budowlanymi, normami oraz zaleceniami zawartymi w protokole przekazania placu budowy zaleceniami przedstawicieli Zamawiaj±cego. 4) Zapewnienia w³a¶ciwych warunków bezpieczeñstwa i higieny pracy w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem BIOZ. 5) Zapewnienia sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby, posiadaj±ce odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalno¶ciach, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 6) Zapewnienia przestrzegania przepisów bhp i ppo¿. oraz przepisów o ochronie ¶rodowiska we wszystkich miejscach wykonywania robót i miejscach sk³adowania materia³ów, zgodnie z przepisami i dokumentacj± projektow± oraz zapewnienie nale¿ytego porz±dku na terenie budowy i w jego otoczeniu, w tym na drogach dojazdowych, usuwanie na swój koszt wszelkich ¶mieci, odpadów, opakowañ i innych pozosta³o¶ci po zu¿ytych materia³ach. W przypadku zaniechana, czynno¶ci porz±dkowe mog± zostaæ wykonane przez Zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. 7) Umieszczenia na placu budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia. 8) Zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 9) Zapewnienia sta³ej dostêpno¶ci budynku dla jego mieszkañców podczas prowadzenia robót. 10) Bie¿±cego wywóz materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów. 11) Przekazania we wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce wszelkich materia³ów u¿ytecznych nadaj±cych siê do ponownego wbudowania/monta¿u zdemontowanych w trakcie prac budowalnych. Wykonawca sporz±dzi inwentaryzacjê materia³ów u¿ytecznych potwierdzon± przez inspektora nadzoru. 12) Zapewnienia obs³ugi geodezyjnej (m.in. obs³uga w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza robót stanowi±cych przedmiot zamówienia). 13) We w³asnym zakresie i na w³asny koszt zrealizowaæ tymczasowe obiekty i urz±dzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). Wykonawca bêdzie ponosi³ koszty organizacji terenu budowy i zagospodarowania zaplecza budowy, zu¿ycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów, i urz±dzeñ zwi±zanych z terenem budowy oraz innych nak³adów, niestanowi±cych warto¶ci robót budowlanych, a niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym organizacji doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. 14) Przed przyst±pieniem do wykonywania robót oraz w ich trakcie Wykonawca wykona dokumentacjê fotograficzn± terenu inwestycji oraz terenów s±siednich celem oddalenia ewentualnych roszczeñ dotycz±cych uszkodzeñ spowodowanych przeprowadzonymi robotami. 15) Zabezpieczenia znaków geodezyjnych przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzenia ich na w³asny koszt. 16) Zabezpieczenia terenu przed dostêpem osób trzecich. 17) Zabezpieczenie wszystkich drzew i krzewów w pobli¿u, których bêd± prowadzone roboty ziemne. 18) Opracowania i uzgodnienia na w³asny koszt projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2020 r. poz.110 z po¼n.zm.), Rozporz±dzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 19) Organizacja doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót le¿y po stronie Wykonawcy. 20) Uporz±dkowania i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem. 21) Utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê oferty. 22) Niezw³oczne zawiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót. 23) Wykonywania wszelkich, innych czynno¶ci wynikaj±cych ze specyfiki danych robót. 24) Organizacja cotygodniowych narad koordynacyjnych z udzia³em Zamawiaj±cego. 25) Zasypania wykopów wykonanych w ramach swojej inwestycji do poziomu spodu konstrukcji nawierzchni jezdni (tj. spodu konstrukcji odtworzeniowej) mia³em kamiennym lub piaskiem zagêszczanym mechanicznie warstwami co 20 cm, w okresie dodatnich temperatur powietrza, bez odtwarzania nawierzchni chodnika od strony frontowej. 15. Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 16. Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronê robót i za wszelkie materia³y i narzêdzia u¿ywane do robót od dnia rozpoczêcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 17. Wszelkie materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê. Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi i ¶rodków transportu. 18. Wszystkie u¿yte do budowy materia³y musz± odpowiadaæ parametrom podanym w projekcie, powinny byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem nale¿y przed³o¿yæ do akceptacji Nadzorowi Inwestorskiemu 19. Akceptacja materia³ów przez Zamawiaj±cego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 20. Wykonawca zobowi±zany jest do okazania Nadzorowi Inwestorskiemu oraz Zamawiaj±cemu dokumentów, o których mowa w pkt 18 na ka¿dym etapie realizacji robót. 21. Je¿eli Zamawiaj±cy za¿±da badañ jako¶ci wykonanych robót, Wykonawca obowi±zany jest zleciæ przeprowadzenie stosownych badañ lub ekspertyz niezale¿nemu ekspertowi. Je¿eli w rezultacie tych badañ lub ekspertyz oka¿e siê, ¿e zastosowane materia³y, urz±dzenia lub roboty s± niezgodne z umow±, koszt tych badañ lub ekspertyz obci±¿y Wykonawcê. W przeciwnym wypadku, Zamawiaj±cy zwróci Wykonawcy poniesione przez niego koszty badañ lub ekspertyz. Przed zleceniem badañ lub ekspertyzy Wykonawca jest obowi±zany uzyskaæ od Zamawiaj±cego pisemn± akceptacjê osoby lub firmy eksperta. 22. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci za sk³adniki maj±tkowe Wykonawcy, znajduj±ce siê na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 23. Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci. 24. Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego oraz spó³ek zajmuj±cych siê dostaw± wody, energii, gazu, ciep³a i odbioru ¶cieków. 25. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. 26. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 27. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 28. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi 29. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP). a) roboty budowlane w zakresie remontu dachu, b) roboty budowlane w zakresie remontu klatki schodowej, c) roboty budowlane w zakresie remontu elewacji wraz z kolorystyk±, d) roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej, e) roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki drzwiowej, f) roboty budowlane w zakresie izolacji ¶cian fundamentowych. 30. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy, o których mowa w pkt 28, wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz tych osób (za³±cznik nr 2 do umowy). 31. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez: a) przedstawienie przez Wykonawcê kopii zanonimizowanych umów w zakresie danych osobowych (nie podlega anonimizacji imiê i nazwisko osób, które bêd± ¶wiadczyæ czynno¶ci na rzecz Zamawiaj±cego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê wymiar etatu) zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, b) okazanie dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê (wraz z informacj± o liczbie odprowadzanych sk³adek), które bêdzie mog³o przyj±æ postaæ za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub zanonimizowanych, z wyj±tkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzaj±cych zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie d³u¿szym ni¿ 7 dni roboczych, c) sprawdzenie czy roboty budowlane bêd± wykonywane przez osoby wymienione w za³±czniku nr 2 do umowy, które zosta³y wskazane przez Wykonawcê. 32. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa w pkt 31 lit. a) i b) bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracê oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 lit. f wzoru umowy (za³. 8 do SIWZ), a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 33. Kontrola, o której mowa w pkt 31 mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy.

II.5) G³ówny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261900-3
45110000-1
45210000-2
45400000-1
45421132-8
45421131-1
45324000-4
45430000-0
45442100-8
45453100-8
45454100-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 398544,85
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  5   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
5

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych), b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e: A. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ osob± zdoln± do wykonania zamówienia, tj.: 1. kierownikiem budowy - kierownikiem robót w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej a) liczba osób: 1, b) uprawnienia budowlane: - uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, c) do¶wiadczenie: - minimum 3 lata zawodowego sta¿u pracy w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. d) wykszta³cenie wy¿sze. Przez do¶wiadczenie nale¿y rozumieæ okres pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych bez ograniczeñ w odpowiedniej specjalno¶ci (nale¿y podaæ lata a w przypadku niepe³nych lat - pe³ne miesi±ce i pe³ne lata). Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ: uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) oraz w Rozporz±dzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z Ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220) do pe³nienia samodzielnej funkcji w budownictwie. B. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ (zakoñczy³) co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych brutto), polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych w budynku (z wy³±czeniem budynków produkcyjnych i magazynowych) w tym wykonanie w ka¿dej z dwóch robót: dachu z papy o powierzchni min.80 m2 i elewacji o powierzchni min. 200 m2.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
7. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 7.1. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 7.2. dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego, Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, o których mowa w ust.2, zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie przez wykonawcê innych dokumentów, o których mowa w art.26 ust.2c ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. - ustawy Pzp. 7.3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, 7.4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). - pisemne zobowi±zanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SIWZ. - w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 4 do SIWZ - o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych) 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1) pieni±dzu; 2) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO S.A. I Oddzia³ w ¦widnicy nr rachunku: 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: "Wadium w postêpowaniu nr P-90/IX/20 na: "Wykonanie remontu budynku przy ul. Przechodniej 4 w ¦widnicy". W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w rozdz. X pkt 2 niniejszej SIWZ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). 5. Zamawiaj±cy: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty; 2) wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium zosta³ do³±czony w oryginale do oferty. 6. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y: a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotê gwarancji, c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia ............ - do dnia............", d) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, które zaistnia³y w terminie zwi±zania ofert±, e) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, f) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na które zostanie przes³ane wezwanie ¿±danie zap³aty oraz terminu na dostarczanie ¿±dania nie pó¼niej ni¿ do 3 dni po up³ywie terminu wa¿no¶ci wadium, (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowalnym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci). 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona. 9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji za wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

wzór Umowy stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy najpó¼niej w dniu jej zawarcia, w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 z pó¼n. zm.). 3. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniê¿nej Zamawiaj±cy przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z tre¶ci zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/porêczenia winno wynikaæ, ¿e bank, ubezpieczyciel, porêczyciel zap³aci, na rzecz Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego ¿±dania kwotê zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiaj±cego, bez odwo³ania, bez warunku, niezale¿nie od kwestionowania czy zastrze¿eñ Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiaj±cego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, bêdzie wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu w/w. dokumentu. 7. Zamawiaj±cy zwróci zabezpieczenie w wysoko¶ci 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. Zabezpieczenie w wysoko¶ci 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady i zostanie zwrócone nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana umowy dopuszczalna bêdzie w granicach wyznaczonych w art. 144 ustawy Pzp oraz w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci: 1) W zakresie terminu wykonania umowy: a) W przypadku przestojów lub opó¼nieñ w realizacji przedmiotu Umowy, wywo³anych przyczynami niezale¿nymi od stron Umowy b±d¼ zale¿nymi wy³±cznie od Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy, odpowiednio o okres opó¼nienia spowodowanego przyczyn± niezale¿n± od stron Umowy b±d¼ zale¿n± wy³±cznie od Zamawiaj±cego. b) Je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót. c) Z powodu aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów i urz±dzeñ) d) Gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne, w szczególno¶ci opady deszczu, ¶niegu, gradu, wysokie lub niskie temperatury, silny wiatr, które uniemo¿liwiaj± prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych w dokumentacji projektowej, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cymi konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ. Termin zostanie przesuniêty odpowiednio o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych lub o czas usuniêcia ich skutków. e) W przypadku dzia³ania si³y wy¿szej pod pojêciem, której rozumie siê wszystkie zdarzenia zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia przez Stronê lub Strony Umowy, a zaistnia³e po zawarciu Umowy, w szczególno¶ci takie jak: a. wojny, dzia³ania wojenne, inwazje, b. terroryzm, rewolucje, powstania, wojny domowe, c. rozruchy, z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego, d. zanieczyszczenie i inne podobnie niebezpieczne skutki spowodowane przez substancje toksyczne, z wyj±tkiem tych, które mog± byæ przypisane u¿yciu przez Wykonawcê takich substancji, e. ogólnokrajowe b±d¼ regionalne spory w przemy¶le lub te¿ spory, które s± czê¶ci± ogólnonarodowej lub regionalnej kampanii, a którym Strona Umowy nie mog³a zapobiec. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu zakoñczenia wykonania umowy odpowiednio o czas trwania si³y wy¿szej lub o czas usuniêcia jej skutków. f) Wyst±pienia przestojów spowodowanych konieczno¶ci± usuniêcia uszkodzeñ istniej±cych sieci i urz±dzeñ podziemnych nieoznaczonych w dokumentacji projektowej, wycinki drzew, znalezisk o znaczeniu historycznym lub archeologicznym. g) Je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy, o czas wstrzymania lub usuniêcia przeszkody. h) W przypadku o którym mowa w pkt 1) lit. b), je¿eli wskutek wprowadzenia zmian w zakresie prac wyst±pi opó¼nienie, b±d¼ przewidywany okres realizacji zmienionego zakresu prac bêdzie d³u¿szy od dotychczasowego, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu Umowy poprzez wyd³u¿enie odpowiednio o okres takiego opó¼nienia lub o okres o czas jaki jest konieczny dla wykonania przedmiotu Umowy po wprowadzonych zmianach. i) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) lit. c) o okres niezbêdny do wykonania robót dodatkowych. j) W przypadku uzgodnienia pomiêdzy Stronami skrócenia terminu realizacji przedmiotu Umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê skutkuj±c± skróceniem terminu realizacji przedmiotu Umowy o uzgodniony okres. Powy¿sze okoliczno¶ci mog± spowodowaæ wyd³u¿enie terminu o ile bêd± mia³y wp³yw na termin realizacji wykonania umowy, a wyd³u¿enie nast±pi o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkód. 2) W zakresie wynagrodzenia wykonawcy: a) W przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) W przypadku obiektywnej konieczno¶ci zmiany technologii wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania rozwi±zañ zamiennych, zastêpczych lub równowa¿nych, które nie mog³y byæ przewidziane przez Zamawiaj±cego pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zakresu prac, przy czym wy³±cznie w zakresie niezbêdnym do zgodnego z obowi±zuj±cymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy o warto¶æ tych zmian. c) W przypadku koniczno¶ci zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie warunkuje realizacjê zamówienia podstawowego. 3) Strony s± uprawnione do ¿±dania zmiany umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) Je¿eli bêdzie to konieczne dla realizacji przedmiotu umowy z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót lub zasadami wiedzy technicznej, przyspieszy ukoñczenie, zmniejszy Zamawiaj±cemu koszty przy relacji/eksploatacji lub je¿eli bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego ze wzglêdu na trwa³o¶æ wykonania lub zmniejszenia kosztów eksploatacji. b) Konieczno¶æ zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu o który j± przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy. c) Wyst±pienia warunków terenu robót odbiegaj±cych w istotny sposób od przyjêtych w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowalnych. d) Konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. e) Wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, f) Wyst±pienia si³y wy¿szej, w rozumieniu pkt. 1) lit.e), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4) Powy¿sze zmiany w umowie bêd± wprowadzone w formie pisemnej - aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiana kierownika budowy nie wymaga zmiany umowy, a jedynie poinformowania drugiej strony drog± pisemn± lub elektroniczn±. 3. Zmiana kierownika budowy mo¿e byæ dokonana (jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego) na wniosek Wykonawcy w przypadku: a. choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych kierownika budowy, b. nie wywi±zywania siê kierownika budowy z obowi±zków wynikaj±cych z umowy oraz Prawa Budowlanego. c. je¿eli zmiana kierownika budowy stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 4. Zmiana kierownika budowy mo¿e nast±piæ na wniosek Zamawiaj±cego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z Prawa Budowlanego. Wykonawca zobowi±zany jest zmieniæ kierownika budowy zgodnie z ¿±daniem Zamawiaj±cego we wskazanym przez Zamawiaj±cego terminie. 5. W przypadku zmiany kierownika budowy, o których mowa w pkt 2. i 3., nowy kierownik budowy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w SIWZ dla danego specjalisty. 6. W przypadku dokonania zmiany osób zgodnie z pkt 2)-5), Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia, potwierdzaj±cego wype³nienie obowi±zków informacyjnych wynikaj±cych z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO". 7. W przypadku, gdy w Umowie znajduj± siê oczywiste b³êdy pisarskie lub rachunkowe, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany postanowieñ Umowy, w tym zakresie. 8. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany: a) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, 9. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. 10. W sytuacji, gdyby umowa zosta³a zmieniona na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, czyli gdyby Zamawiaj±cy zleci³ Wykonawcy wykonanie "dodatkowych robót budowlanych" wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy ("zamówienia podstawowego"), to ustala siê nastêpuj±ce zasady ich zlecania oraz rozliczania. 10.1. Rozpoczêcie wykonywania "dodatkowych robót budowlanych" wykraczaj±cych poza przedmiot niniejszej umowy, a wiêc robót o których mowa w niniejszym paragrafie, mo¿e nast±piæ po podpisaniu przez Strony umowy aneksu zmieniaj±cego umowê w tym zakresie. Podstaw± do podpisania aneksu bêdzie protokó³ konieczno¶ci potwierdzony przez inspektora nadzoru i zatwierdzony przez Strony umowy. Protokó³ ten musi zawieraæ uzasadnienie wskazuj±ce, ¿e spe³nione zosta³y przes³anki, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Rozpoczêcie wykonywania tych robót musi byæ poprzedzone wykonaniem dokumentacji projektowej opisuj±cej te roboty. Dokumentacja musi byæ zgodna z przepisami Prawa budowlanego wraz z jego aktami wykonawczymi. Kosztorysy opracowane bêd± w oparciu o nastêpuj±ce za³o¿enia: 1) ceny czynników produkcji (R, M, S, Ko, Z) zostan± przyjête z zeszytów SEKOCENBUD (jako ¶rednie) za okres ich wbudowania, a ilo¶ci wykonanych robót z dokonanego obmiaru; 2) podstaw± do okre¶lenia nak³adów rzeczowych bêd± normy zawarte w przedmiarach, a w przypadku ich braku - odpowiednie pozycje Katalogów Nak³adów Rzeczowych (KNR), a nastêpnie wycena indywidualna Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiaj±cego. 11. W przypadku rezygnacji z wykonywania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej tzw. "robót zaniechanych", o których mowa w rozdz. IV pkt 11 SIWZ, sposób obliczenia warto¶ci tych robót zostanie wyliczony zgodnie z zapisami zamieszczonymi w pkt 10. 12. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na odbieranie innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za po¶rednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania - nr konta PEF: NIP 8840024797.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-09-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.