To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-14
Ogłoszenie nr 510218648-N-2019 z dnia 14-10-2019 r.
Gmina Pilchowice: Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa IV. "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna". Działanie 4.5. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie". Poddziałanie 4.5.1. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566689-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540155584-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000,
ul. Damrota
6,
44-145
Pilchowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 235 65 21, e-mail
szczepanska.m@pilchowice.pl, kierownik.izp@pilchowice.pl, faks
32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZP.271.49.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1: "Centrum przesiadkowe w Stanicy" Zakres inwestycji obejmuje realizację zadania pn.: "Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice - centrum przesiadkowe w Stanicy". Ogólny zakres inwestycji obejmuje m.in.: -- budowę dwóch zadaszonych parkingów typu "Bike&Ride" na łącznie 20 rowerów, -- budowę ciągów pieszych i rowerowych, -- budowę zatoki autobusowej wraz z wiatą, -- lokalizację biletomatu oraz tablicy informacyjnej, -- oznakowanie pionowe oraz poziome, -- nasadzenia zieleni, -- budowę i przebudowę odwodnienia, -- budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego, -- małą architekturę, -- budowę monitoringu, -- przebudowę i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją, Zakres objęty umową uwzględnia również: ? zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ? przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z budową centrum przesiadkowego w Stanicy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie i sąsiedztwie inwestycji jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych (dokumentację obejmującą projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych przekaże Zamawiający) dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach oraz Wójta Gminy Pilchowice o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy (jak również docelowej organizacji ruchu) wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez firmę Szafron Szendzielorz Projekt z siedzibą przy ul. Szewczyka 43b, 43-215 Studzienice, stanowiącą załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Zadanie nr 2: "Centrum przesiadkowe w Żernicy" Zakres inwestycji obejmuje realizację zadania pn.: "Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice - centrum przesiadkowe w Żernicy". Ogólny zakres inwestycji obejmuje m.in.: -- przebudowę układu drogowego, -- budowę dwóch zjazdów jednokierunkowych, -- budowę parkingu dla samochodów osobowych typu "Park&Ride" na 4 stanowiska postojowe w tym 1 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, -- budowę zadaszonego parkingu typu "Bike&Ride" na 20 rowerów, -- budowę jezdni manewrowej, -- budowę ciągów pieszych i rowerowych, -- budowę zatoki autobusowej wraz z wiatą, -- lokalizację biletomatu oraz tablicy informacyjnej, -- oznakowanie pionowe oraz poziome, -- wycinkę kolidującej z inwestycją zieleni i nasadzenia zieleni, -- budowę i przebudowę odwodnienia, -- budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego, -- budowę monitoringu, -- małą architekturę, -- przebudowę i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją, Zakres objęty umową uwzględnia również: ? zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ? przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z budową centrum przesiadkowego w Żernicy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie i sąsiedztwie inwestycji jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych (dokumentację obejmującą projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych przekaże Zamawiający) dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach oraz Wójta Gminy Pilchowice o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy (jak również docelowej organizacji ruchu) wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez firmę Szafron Szendzielorz Projekt z siedzibą przy ul. Szewczyka 43b, 43-215 Studzienice, stanowiącą załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Zadanie nr 3: "Centrum przesiadkowe w Wilczy" Zakres inwestycji obejmuje realizację zadania pn.: "Budowa centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice - centrum przesiadkowe w Wilczy". Ogólny zakres inwestycji obejmuje m.in.: -- przebudowę układu drogowego, -- budowę parkingu dla samochodów osobowych typu "Park&Ride" na 24 stanowiska postojowe w tym 2 przeznaczone dla osób niepełnosprawnych, -- budowę zadaszonego parkingu typu "Bike&Ride" na 20 rowerów, -- budowę sanitariatu, -- budowę jezdni manewrowych, -- budowę ciągów pieszych i rowerowych, -- budowę dwóch zatok autobusowych wraz z wiatami, -- budowę powierzchni przejezdnych, -- lokalizację biletomatu oraz tablicy informacyjnej, -- oznakowanie pionowe oraz poziome, -- montaż totemu informacyjnego, -- wycinkę kolidującej z inwestycją zieleni i nasadzenia zieleni, -- budowę i przebudowę odwodnienia, -- budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego, -- budowę monitoringu, -- małą architekturę, -- przebudowę i zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją, -- przebudowa gazociągu. Zakres objęty umową uwzględnia również: ? zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ? przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z budową centrum przesiadkowego w Wilczy: a) Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby na bieżąco udostępnić dojazd do posesji zlokalizowanych w bezpośrednim obrębie i sąsiedztwie inwestycji jak również dojazd wszelkim pojazdom uprzywilejowanym. b) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni terenu i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable, repery, punkty geodezyjne, piezometry itp. oraz uzyska od odpowiednich gestorów sieci będących właścicielami i jednostek administracyjnych informacji w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznakowanie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy oraz pokryje koszty z tym związane w ramach ryczałtu. Wszystkie roboty związane z przebudową urządzeń infrastruktury należy wykonywać pod nadzorem właścicieli sieci. Wszelkie koszty związane z nadzorem właścicieli sieci nad tymi robotami ponosi Wykonawca. Koszt ten należy uwzględnić w cenie ofertowej. Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora i gestorów sieci o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora i zainteresowane jednostki oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonaniu napraw. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia pracownikom gestorów sieci m. in. wejścia na plac budowy celem naprawy niezinwentaryzowanych bądź zinwentaryzowanych urządzeń i sieci. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni terenu i urządzeń podziemnych, a także pokryje koszty napraw. c) Obsługa geodezyjna leży po stronie Wykonawcy robót, m.in. odtwarzanie znaków granicznych należy do obowiązków Wykonawcy, a ewentualne uwidocznienie słupków granicznych powinno nastąpić poprzez działania służb geodezyjnych Wykonawcy przed wejściem w teren w celu zabezpieczenia ich oznakowania. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia, na każdym etapie realizacji, przedmiotu zamówienia. Ograniczenie przedmiotu zamówienia skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu ograniczonych przez Zamawiającego robót. e) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu, rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych, ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę. f) Wykonawca ma obowiązek na koszt własny usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. g) Wykonawca zobowiązany jest do zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych (dokumentację obejmującą projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych przekaże Zamawiający) dla zadania wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: - Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach; - Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; - Wójta Gminy Pilchowice. h) Co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu Wykonawca w imieniu Zamawiającego ma obowiązek zawiadomić Starostę Powiatu Gliwickiego za pomocą jednostki organizacyjnej tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach, Komendę Policji w Gliwicach oraz Wójta Gminy Pilchowice o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy (jak również docelowej organizacji ruchu) wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez w/w służby. i) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie i wyposażenie gestorów sieci, niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji budowlano-wykonawczej opracowanej przez firmę Szafron Szendzielorz Projekt z siedzibą przy ul. Szewczyka 43b, 43-215 Studzienice, stanowiącą załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa IV. "Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna". Działanie 4.5. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie". Poddziałanie 4.5.1. "Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie - ZIT".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45232000-2, 45112710-5, 45233150-5, 45111000-8, 45232100-3, 45233150-5, 45110000-1, 45112000-5, 45332000-3, 45112710-5, 45233290-8, 45310000-3, 39113600-3, 34928480-6, 77211600-8, 45232150-8, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Centrum przesiadkowe w Stanicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
754106.45
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MAR-KOP Mariusz Pawliczek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
635022.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Centrum przesiadkowe w Żernicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1008156.82
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
830864.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Centrum przesiadkowe w Wilczy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2438882.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DROGOMAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2751500.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Przebudowa i adaptacja dwóch pomieszczeń na oddziale rehabilitacji w celu utworzenia trzech pomieszczeń: gabinetu zabiegowego, ...
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości oraz czynności pomocniczych przy obsłudze pacjentów i transportu wewnętrznego w Szpitalu w Pilchowicach
- Projekt termomodernizacji i adaptacji budynku byłego ośrodka zdrowia w Pilchowicach
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji w formie iniekcji wraz z robotami towarzyszącymi budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia przy ul. Teatralnej 8, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Kujawskim - Etap I.
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej w Tarchałach Wielkich, Szkoły Podstawowej w Raczycach oraz Szkoły Podstawowej w Uciechowie do wymagań ekspertyzy technicznej przeciwpożarowej
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi leśnej w leśnictwie Drołtowice w ramach zadania "Projekt i przebudowa drogi w leśnictwie Drołtowice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.