eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Konserwacja i utrzymanie oświetlenia na terenie Iławy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-05

Ogłoszenie nr 510219404-N-2020 z dnia 05-11-2020 r.

Gmina Miejska Iława: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia na terenie Iławy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592685-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i utrzymanie oświetlenia na terenie Iławy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.40.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na konserwacji i utrzymaniu oświetlenia służącego do oświetlenia ulic, parkingów, parków, ciągów pieszych oraz oświetlenia iluminacyjnego na terenie Iławy. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Konserwację i utrzymanie oświetlenia służącego do oświetlenia ulic, parków, ciągów pieszych i iluminacji obiektów, 2) Wykonanie wymiany opraw LED w ciągu drogi krajowej nr 16 ulic: Niepodległości, Dąbrowskiego i ronda Konstytucji 3 Maja, w tym zajęcie pasa drogowego oraz organizacja ruchu do wykonania wymiany opraw LED wg uzgodnień z GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon Dróg w Ostródzie (zarządcą drogi), 3) Wymiana lamp wysokoprężnych sodowych w oprawach ulicznych i parkowych, 4) Wymiana lamp metalohalogenkowych wysokoprężnych w oprawach parkowych, 5) Wymiana opraw drogowych z lampą sodową na słupach oświetleniowych, 6) Wymiana kompletnych układów zapłonowo - zasilających w oprawach drogowych na słupach oświetleniowych, 7) Wymiana opraw drogowych LED na słupach oświetleniowych, 8) Wymiana opraw typu parkowego, 9) Wymiana kloszy do opraw typu parkowego, 10) Wymiana słupów aluminiowych wraz z fundamentami i wysięgnikami lub bez, 11) Wymiana słupów stalowych wraz z fundamentami i wysięgnikami, 12) Wymiana słupów parkowych stylowych wraz z fundamentami lub na istniejących fundamentach, 13) Wymiana kabli YAKY 4x25-50mm w ziemi z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni, 14) Naprawa uszkodzonych kabli - założenie muf kablowych, 15) Wymiana linii napowietrznych AL na izolowane oraz izolowanych przewodów linii napowietrznej, 16) Wymiana tabliczki zaciskowo-bezpiecznikowej we wnęce słupowej na złącze kablowo bezpiecznikowe typu IZK, 17) Sporządzanie opinii dla Zamawiającego, do wydawania warunków technicznych dotyczących przyłączenia do sieci oświetlenia, 18) Uczestnictwo w odbiorach technicznych w czasie realizacji zadań inwestycyjnych Gminy Miejskiej Iława oraz innych, a dotyczących oświetlenia 19) Demontaż opraw drogowych oraz słupów betonowych i stalowych, 20) Sprawdzanie obwodów oświetleniowych z użyciem lokalizatora uszkodzeń kabli, 21) Prace inne związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w "Instrukcji eksploatacji urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego i iluminacji obiektów na terenie Iławy" (Instrukcja) - załącznik nr 3 do umowy, tabeli elementów rozliczeniowych (formularz cenowy załącznik nr 1 do SIWZ), oraz wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz załącznikami. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego, 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym również ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 5. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w Instrukcji oraz SIWZ i wzorach umów pod warunkiem, że zagwarantują uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w Instrukcji oraz SIWZ i wzorach umów robót oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, Dodatkowo, wszędzie tam, gdzie zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający informuje, że w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać składniki użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie materiałów i urządzeń, estetyka itp.) jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w tabeli elementów rozliczeniowych (formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ), Instrukcji, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy oraz wizerunkach materiałów, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym ww. dokumentach. 6 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: obsługa podnośnika koszowego na zabudowie samochodowej, roboty elektroenergetyczne w zakresie oświetlenia i inne roboty, o których mowa w Instrukcji na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ - wzorze umowy - §9 i §10.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1


Dodatkowe kody CPV: 50232110-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 527756.10
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe Robót Energetycznych "PERIMEX" Zenon Łyżwa
Email wykonawcy: perimex@interia.pl
Adres pocztowy: Kościuszki 31A
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 592440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 592440.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 592440.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.