Ogłoszenie z dnia 2019-10-17
Ogłoszenie nr 510221882-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Remont łazienek w budynku ZOLP I w Rasztowie wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000000,
ul. ul. Nowowiejska
27,
00-665
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 8252031 w. 355, 356, e-mail
zamowienia-publiczne@wp.pl, faks
022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont łazienek w budynku ZOLP I w Rasztowie wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/DZP/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont łazienek w budynku ZOLP I w Rasztowie wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych". Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych polegających na remoncie łazienek w budynku ZOLP I w Rasztowie wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych. 2. Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umów o dofinansowanie: 1)Nr 226/322/2019 z dnia 9 września 2019 r. zawartej z Województwem Mazowieckim, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przekazanych Samorządowi Województwa Mazowieckiego. 2)Nr 185/UMWM/09/2019/NW-I-I/D z dnia 16 września 2019 r. zawartej z Województwem Mazowieckim. 3. Zakres rzeczowy zadania: 1) Roboty budowlano - montażowe: 1.1) Prace demontażowe; 1.2) Prace ogólnobudowlane; 1.3) Roboty sanitarne. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w następujących załącznikach: a) projekt wykonawczy, b) przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV: 45332400-7, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196599.29
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arcus Technologie Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241817.13
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Biorąc zatem powyższe pod uwagę należy wskazać, iż zostały spełnione wszystkie wymagane przesłanki wynikające z treści powołanego przepisu uzasadniające zamiar udzielenia w analizowanym przypadku zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, a mianowicie:
1)udzielenie niniejszego zamówienia nastąpiło poprzez zawarcie umowy z obecnym Wykonawcą zamówienia podstawowego Arcus Technologie Sp. z o.o. ul. Wincentego Witosa 17, 05-430 Celestynów,
2)udzielenie zamówienia nastąpiło w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, bowiem umowa podstawowa została zawarta w dniu 5 października 2018 r.
3)zamówienie niniejsze związane jest z powtórzeniem podobnych robót budowlanych, bowiem przedmiotem zamówienia podstawowego było:
"Modernizacja Oddziału III, IV i V w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27" w ramach realizacji zadania pod nazwą: "Modernizacja Oddziałów Szpitalnych". Zamówienie realizowane jest w związku z realizacją Umowy o dofinansowanie Nr 11//UMWM/02/2017/NW-I-I/D zawartej w dniu 13 lutego 2017 r. i późniejszymi aneksami. II. Zakres zadania obejmuje modernizację Oddziału III, IV i V w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27. W ramach zadania zostaną wykonane roboty ogólnobudowlane związane z modernizacją łazienek.
4)zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 590864-N-2018 z dnia 2018-07-18 r. w pkt II.7:
"II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak. Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Warunki, na jakich zostaną udzielone w/w zamówienia:
1) zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na jego realizację, 2) umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą, których podstawą wyjściową będą ceny jednostkowe robocizny, koszty pośrednie oraz inne elementy cenotwórcze zawarte
w kosztorysie ofertowym (Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa) załączonym do oferty, 3) termin wykonania zamówienia będzie proporcjonalny do zakresu zamówienia,
4) wzór umowy zostanie przekazany Wykonawcy wraz z zaproszeniem do negocjacji, 5) kary umowne będą przewidziane w takich samych wypadkach i w wysokości nie wyższej jak
w umowie zawartej w postępowaniu na zamówienie podstawowe, 6) obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego będą uregulowane na zasadach analogicznych do umowy zawartej,
7) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości do 30 % wartości zamówienia podstawowego.".
5)Całkowita wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości szacunkowej zamówienia podstawowego w pkt 3 wniosku:
"3. Szacunkowa wartość zamówienia, wraz z podaniem podstawy jej wyliczenia i okresem realizacji zamówienia:
7.353.989,83 zł brutto, 5.978.853,52 zł netto, tj. 1.386.658,05 euro
Łącznie z zamówieniami (30%) o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy:
9.560.186,78 zł brutto, 7.772.509,58 zł netto, tj. 1.802.655,47 euro
(zgodnie z aktualnym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych).".
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Wykonanie placu zabaw w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa budynku Regionalnego Centrum Kryzysowego w Białogardzie
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Biskupice Oławskie - etap 2" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa schodów zewnętrznych z platformą dla osób niepełnosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudową i zagospodarowaniem terenu na działce przy ul. Dojlidy Górne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.