To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-21
Ogłoszenie nr 510224656-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.
Gdański Uniwersytet Medyczny: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni nr 8, gabinetu nr 9, korytarza katedry, dostawa i montaż rolet do pracowni nr 7, dostawa i montaż szafek laboratoryjnych ze zlewem, dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Aleja gen. Józefa Hallera 107.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550197838-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540205650-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28862700000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
,
80-210
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 349 12 23, e-mail
zp@gumed.edu.pl, faks
(058) 349 12 24.
Adres strony internetowej (url): www.gumed.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni nr 8, gabinetu nr 9, korytarza katedry, dostawa i montaż rolet do pracowni nr 7, dostawa i montaż szafek laboratoryjnych ze zlewem, dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Aleja gen. Józefa Hallera 107.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/95/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni nr 8, gabinetu nr 9, korytarza katedry, dostawa i montaż rolet do pracowni nr 7, dostawa i montaż szafek laboratoryjnych ze zlewem, dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Aleja gen. Józefa Hallera 107. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3, 4 i 5 do Zaproszenia, na który składają się następujące dokumenty: - przedmiary, - rysunki, - specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127190.90
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "BUD-INS" s.c., S.Płotka, H.Plottke
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
193425.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust. 1 pkt 4 - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione Zamawiający przeprowadził już w czerwcu 2019r. postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie wyżej wymienionego zadania /robót budowlanych na które nie wpłynęła ani jedna oferta. W związku z powyższym podjęta została decyzja przez zamawiającego o dokonaniu wyboru wykonawcy robót w trybie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie systemu wentylacji oraz remont części budynku Szkoły Podstawowej nr 83 przy ul. Stokłosy 1 w Gdańsku
- Przebudowa wraz z rozbudową Izby Przyjęć w SP ZOZ MSWIA w Gdańsku
- Budowa pola do Disc Golfa w Gdańsku - 3 zadania
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników do wykrywania szczepów Salmonella i testów do diagnostyki w systemie zamkniętym do Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Gdańsk - 6 części
- Wykonanie przeglądów rocznych, pięcioletnich będących jednocześnie rocznymi obiektów budowlanych w zarządzie Gdańskich Nieruchomości.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oraz przebudowa budynku OSP w Siedliskach
- Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym administrowanych przez ZGN Praga - Południe m.st. W-wa na terenie AN Nr 5.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.