Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-09-19
Ogłoszenie nr 550197838-N-2019 z dnia 19-09-2019 r.
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni nr 8, gabinetu nr 9, korytarza katedry, dostawa i montaż rolet do pracowni nr 7, dostawa i montaż szafek laboratoryjnych ze zlewem, dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Aleja gen. Józefa Hallera 107 OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdański Uniwersytet Medyczny, Krajowy numer identyfikacyjny 28862700000000,
ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie
,
80-210
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(058) 349 12 23, e-mail
zp@gumed.edu.pl, faks
(058) 349 12 24.
Adres strony internetowej (url): www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni nr 8, gabinetu nr 9, korytarza katedry, dostawa i montaż rolet do pracowni nr 7, dostawa i montaż szafek laboratoryjnych ze zlewem, dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Aleja gen. Józefa Hallera 107
Numer referencyjny
ZP/95/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pracowni nr 8, gabinetu nr 9, korytarza katedry, dostawa i montaż rolet do pracowni nr 7, dostawa i montaż szafek laboratoryjnych ze zlewem, dla Katedry i Zakładu Mikrobiologii Farmaceutycznej w budynku B Wydziału Farmaceutycznego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego przy ul. Aleja gen. Józefa Hallera 107.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 3, 4 i 5 do Zaproszenia, na który składają się następujące dokumenty:
- przedmiary,
- rysunki,
- specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)
II.5) Główny Kod CPV:
45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45300000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
art. 67 ust. 1 pkt 4 - w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
Zamawiający przeprowadził już w czerwcu 2019r. postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie wyżej wymienionego zadania /robót budowlanych na które nie wpłynęła ani jedna oferta. W związku z powyższym podjęta została decyzja przez zamawiającego o dokonaniu wyboru wykonawcy robót w trybie zamówienia z wolnej ręki w trybie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoring włochatki Aegolius funereus w obszarach Natura 2000: Lasy Lęborskie PLB220006, Puszcza Darżlubska PLB220007 i Lasy Mirachowskie PLB220008 w 2025 r.
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług doradczych, consultingowych w zakresie projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej objętych ochroną konserwatorską".
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby IMP PAN
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku z podziałem na osiem części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontynuacja termomodernizacji strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Panaszewie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu
- Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Żłobku "Bialskie Smyki" w Białej Rawskiej przy ul. Mickiewicza 38
- Przebudowa budynku żłobka nr 24 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rydzowej 7
- Wykonanie w roku 2025 usług konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie prac ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach stanowiących własność Skarbu Państwa
- Rozbudowa wraz z modernizacją systemów zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Secemin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.