To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-22
Ogłoszenie nr 510225524-N-2019 z dnia 22-10-2019 r.
Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.: Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 583848-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 02118481900000,
ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego
18,
50-226
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 77 66 212, e-mail
mczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks
71 77 66 200.
Adres strony internetowej (url): www.dczp.wroclaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych ,,DCZP" sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):18/SMED/DCZP/2019/P
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych "DCZP" sp. z o.o. w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów . Adres dostawy: Wrocław, ul. wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław - Magazyn/Apteka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1a do SIWZ- formularzu cenowym. Przedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania parametrów i standardów jakościowych oferowanych sprzętu Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis w formie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającą nazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznika nr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu/Apteki Szpitalnej. Warunki gwarancji: 1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 12 miesięcy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji minimum 12 miesięcy na każdą pozycję zamówienia. Wykonawca w ofercie musi określić okres gwarancji. Oferta, która nie będzie wskazywać okresu gwarancji lub okres gwarancji będzie krótszy od 12 miesięcy zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 2) Termin gwarancji liczony jest od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii. 3) Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania przez wykonawcę okresy gwarancji w innej jednostce czasu aniżeli wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24636.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24636.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4600.80
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AwaMed - Medizintechnik Arkadiusz Warzyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4600.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1998.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ExtraMed Zaopatrzenie Medyczne Dorota Wrona
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1998.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. z siedzibą przy Wybrzeżu J. C-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie zadań nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9. W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na zadania: 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. z siedzibą przy Wybrzeżu J. C-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie zadań nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9. W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na zadania: 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. z siedzibą przy Wybrzeżu J. C-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie zadań nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9. W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na zadania: 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. z siedzibą przy Wybrzeżu J. C-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie zadań nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9. W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na zadania: 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. z siedzibą przy Wybrzeżu J. C-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie zadań nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9. W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na zadania: 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. z siedzibą przy Wybrzeżu J. C-Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, unieważnia postępowanie w zakresie zadań nr: 4, 5, 6, 7, 8, 9. W prowadzonym postępowaniu nie została złożona żadna oferta na zadania: 4, 5, 6, 7, 8, 9. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja instalacji C.O. w budynku wielorodzinnym
- Przetarg nieograniczonym na wymianę 94 wyłazów dachowych w budynkach mieszkalnych na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa testów PCR kompatybilnych z urządzeniem Genxpert którego Zamawiający jest właścicielem , przez okres 36 miesięcy , dla Zakładu Mikrobiologii DCOPiH.
- 83570 Remont placu Wolności i zwiększenie ilości zieleni w ul. Zamkowej we Wrocławiu
- Rozbiórka budynku nr 147 w K-7795 w Duninowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
- 39.2025 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wózków dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- DOPOSAŻENIE ŚLUZ, POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH I SOCJALNYCH TRAKTU OPERACYJNEGO
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.