eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdPEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ W OKRESIE GWARANCYJNYM dla zadania inwestycyjnego pn."Rewitalizacja Placu 1 Maja w Ujeździe"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-13

Ogłoszenie nr 510225845-N-2020 z dnia 13-11-2020 r.

Gmina Ujazd: PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ W OKRESIE GWARANCYJNYM dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Placu 1 Maja w Ujeździe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587363-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540193150-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ujazd, Krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail umig@ujazd.pl, faks 0-77 4637081.
Adres strony internetowej (url): www.ujazd.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI INWESTYCJI ORAZ W OKRESIE GWARANCYJNYM dla zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Placu 1 Maja w Ujeździe"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GT.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wraz z koordynowaniem wykonania niezbędnych badań kontrolnych i oceną ich wyników oraz w okresie gwarancyjnym. Przez kompleksowy nadzór inwestorski rozumie się zapewnienie nadzoru nad realizacją wszystkich robót budowlanych niezbędnych dla wykonania w/w zadania oraz w razie potrzeby, powołania zespołu składającego się z osób/Inspektorów posiadających stosowne uprawnienia budowlane (dla poszczególnych branż), oraz zapewnienie udziału tych osób w przeglądach i ewentualnych odbiorach robót w okresie gwarancyjnym na wykonane roboty budowlane. W razie potrzeby Inspektor wiodący ma zapewnić swoim Inspektorom branżowym niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, które może być niezbędne do właściwego sprawowania nadzoru, w tym np. specjalisty ds. materiałowych, ds. rozliczeń, ds. ochrony środowiska. Nadzór inwestorski obejmuje także uczestnictwo w naradach koordynacyjnych związanych z realizacją umowy na roboty budowlane. 2. Do zadań nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji inwestycji i okresie gwarancji należy: - przestrzeganie podstawowych obowiązków i uprawnień inspektora oraz przepisów formalno-prawnych podstawy jego działalności, które określają art.17 i 18 oraz art.25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r poz. 1186 ze zm.) między innymi: sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających); kontrola zgodności realizacji budowy z projektem i pozwoleniem na rozbiórkę, pozwoleniem na budowę i pozwoleniem konserwatorskim, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń i przewodów kominowych; udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania - żądanie od kierownika budowy wykonania jego poleceń w zakresie usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie przeprowadzonych prac, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie (bezpieczeństwa ludzi, mienia, środowiska) bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę (istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu lub innych warunków pozwolenia na budowę) - wydawanie poleceń kierownikowi budowy, jednak wszystkie działania muszą być potwierdzone wpisem do dziennika budowy - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i materiałów budowlanych. Przede wszystkim istotne jest tu zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych lub nie posiadających właściwych atestów i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie 3. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji inwestycji i okresie gwarancji należy: - dołożenie należytej staranności w celu osiągnięcia zamierzonego przez zleceniodawcę rezultatu - szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją technicznoprawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, umową na roboty budowlane i wytycznymi dotyczącymi realizacji inwestycji - udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy - zapewnienie nadzoru przez osoby posiadające stosowne uprawnienia dla robót instalacyjnych oraz konstrukcyjno-budowlanych, oraz przy usuwaniu kolizji z urządzeniami obcymi (n.p. wodociąg, telekomunikacja, energetyka, kanalizacja deszczowa i sanitarna) - organizacja prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę oraz zapewnienie Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych w każdym czasie kontakt telefoniczny, mailowy lub/i faksowy - zapewnienie nadzoru w godzinach pracy Wykonawcy robót budowlanych, także w przypadku wprowadzenia dodatkowych godzin i dni pracy - obecność na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót w czasie trwania umowy - zatwierdzenie programu BIOZ, kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP. - zajmowania stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy - udział w odbiorach częściowych, odbiorze końcowym i odbiorach gwarancyjnych - sprawdzenie i akceptacja harmonogramu robót, oraz tych dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych, które przyjął do opracowania Wykonawca robót w przypadku wystąpienia robót zamiennych - w razie zaistnienia potrzeby akceptacja zaktualizowanego harmonogramu robót w zakresie skrócenia względnie wydłużenia umownego terminu realizacji zadania - kontrola zgodności realizacji robót z harmonogramem, informowanie Zamawiającego o opóźnieniach w realizacji i przerwach w prowadzeniu robót oraz wezwanie Wykonawcy robót budowlanych do przedstawienia programu naprawczego niwelujące niezgodności, zatwierdzenie go i kontrola jego wykonania - opiniowanie, a następnie przedkładanie do akceptacji/zatwierdzenia Zamawiającego (w ciągu <4> dni od daty ich zgłoszenia) wszelkich zmian w zakresie: a) pominięcie jakiejś roboty, b) wykonania robót dodatkowych, c) zmiany kolejności robót d) zmiany terminu wykonania robót (w ciągu <5> dni od daty zgłoszenia propozycji przez Wykonawcę) e) w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych, f) w ważnych sprawach finansowych i prawnych o ile ich wprowadzenie będzie konieczne dla - zgodnej z umową realizacji robót. Propozycje zmian winny być składane przez Wykonawcę w formie pisemnej - w postaci protokołów konieczności zawierających uzasadnienie, odmowa akceptacji wniosku przez Inspektora wstrzymuje bieg sprawy, dalsze działania w tym zakresie mogą być prowadzone przez Wykonawcę w trybie odwoławczym do Zamawiającego - w przypadku konieczności udzielenia zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających oraz zamiennych dla robót budowlanych, obowiązkiem inspektora jest weryfikacja, opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego następujących materiałów: a) Protokoły konieczności sporządzone przez Wykonawcę robót budowlanych zawierające opinię i uzasadnienie formalne i rzeczowe wykonania robót wraz z odniesieniem do zastosowania ustawy Pzp, z dołączoną w zależności od potrzeb niezbędną dokumentacją na proponowane przez Wykonawcę robót budowlanych roboty dodatkowe i zamienne lub uzupełniające, w tym określenie skutków finansowych b) Dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych na proponowane przez wykonawcę robót budowlanych roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające c) Przygotowanie kosztorysu inwestorskiego lub/i weryfikacja kosztorysu opracowanego przez wykonawcę robót. - ustalenie zakresu dokumentacji odbiorowej dla odbiorów częściowych - kontrola bezpośrednia robót z częstotliwością zapewniającą skuteczność nadzoru tj. min 3 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku oraz przyjazd na każde wezwanie Zamawiającego, a także - w uzasadnionych przypadkach - Wykonawcy. - przyjęcie zgłoszenia Wykonawcy o zakończeniu robót, dokonanie w tym samym dniu potwierdzenia ich zakończenia na budowie oraz skontrolowanie operatu kolaudacyjnego w terminie <7> dni od daty dostarczenia ich przez Wykonawcę i po zaaprobowaniu operatu, powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbioru ostatecznego - udział w pracach komisji odbioru ostatecznego powołanej przez Zamawiającego i sporządzenie tabelarycznej listą wad i usterek i innych dokumentów niezbędnych do sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego, po uprzednim sprawdzeniu usunięcia wad i powiadomieniu o tym Zamawiającego - opiniowanie wniosków w sprawach spornych i roszczeń stron umowy dotyczących Robót - dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę Terenu Budowy w okresie zimowym (jeżeli dotyczy) oraz w przypadku wypowiedzenia umowy - rozliczenia Kontraktu w przypadku jego rozwiązania wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji - sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, wytyczenia sytuacyjnego i wysokościowego oraz bieżącej kontroli robót przez osobę posiadającą kwalifikacje zawodowe w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji, z rejestrowaniem kontroli w Dzienniku Budowy - zweryfikować kwalifikacje zespołów roboczych i personelu kierowniczego na zgodność z wymaganiami przepisów, zweryfikować dokumenty potwierdzających dopuszczenie sprzętu do użytkowania i badań okresowych, tam gdzie jest to wymagane przepisami, zweryfikować harmonogram badań i pomiarów kontrolnych Wykonawcy pod względem rodzaju i ilości dla każdego asortymentu Robót i Materiałów, w stosunku do wymagań przepisów i warunków technicznych - zatwierdzanie receptur i urządzeń technologicznych niezbędnych do realizacji robót (np. rusztowania, pomosty, drogi i stanowiska technologiczne zapewniające dostęp do robót, podpory montażowe i inne) - zatwierdzanie wszystkich materiałów stosowanych do budowy, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia - prowadzenie systematycznej kontroli cech jakościowych elementów robót i wbudowywanych materiałów w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczonych przez Wykonawcę, - egzekwowanie od Wykonawcy robót dodatkowych badań i pomiarów, względnie przeprowadzenia badań niezależnych - w przypadku wątpliwości co do wiarygodności badań Wykonawcy robót - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót - kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów, wytwórni betonu i mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania - inspektor nadzoru ma obowiązek potwierdzić swoją obecność przy poborze próbek oraz przy wykonywaniu badań na placu budowy przez Laboratorium własnoręcznym podpisem - w przypadku materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, inspektor nadzoru zobowiązany jest do zlecenia niezależnemu Laboratorium wykonanie badań dodatkowych - jeżeli wyniki badań zlecone dodatkowo przez Wykonawcę (Inspektora nadzoru) wykażą, że: ° materiały bądź roboty nie są zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz obowiązującymi normami i aprobatami, to koszty tych badań ponosić będzie Wykonawca robót budowlanych, ° materiały bądź roboty są zgodne z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz obowiązujących norm i aprobat, to koszty tych badań obciążą Zamawiającego - uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancji i dokonywanie, z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, protokolarnych odbiorów ich usunięcia - oraz pozostałe, nie ujęte powyżej obowiązki wynikające z zobowiązań umownych w szczególności prowadzenie nadzoru inwestorskiego w oparciu o wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Zakres planowanych usług i robót jaki wykona wyłoniony w przetargu nieograniczonym Wykonawca robót a jaki będzie podlegał nadzorowi; dla zadania pn.: "Rewitalizacja Placu 1 Maja w Ujeździe" określa dokumentacja techniczna dla której uzyskano pozwolenie na rozbiórkę 7/19 z dnia 22.01.2019, decyzja pozwolenie na budowę nr 79/19 z dnia 20.02.2019 r, pozwolenie konserwatorskie nr 872/N/2017 wraz z prolongatą ważności decyzji nr 1196/N/2019 oraz SIWZ i umowa. link do strony z dokumentacją: http://bip.ujazd.pl/3008/748/przetarg-nieograniczonyrewitalizacja-placu-1-maja-w-ujezdzie.html

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141295.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL PROJEKT Wieńczysław Turza
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wakacyjna 26
Kod pocztowy: 47-230
Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72570.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72570.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238128.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.