eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Rozbudowa przystani Ekomariny w Iławie w ramach przedsięwzięcia pn. "Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230257-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Gmina Miejska Iława: Rozbudowa przystani Ekomariny w Iławie w ramach przedsięwzięcia pn. "Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020;OśPriorytetowa:06.00.00; Kultura i Dziedzictwo; Działanie: 06.02.00 Dziedzictwo naturalne; poddziałanie: 06.02.03 efektywne wykorzystanie zasobów

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591712-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Iława, Krajowy numer identyfikacyjny 52437000000000, ul. ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (089) 6490159, 6490101, e-mail przetargi@umilawa.pl, faks (089) 649 26 31.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umilawa.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa przystani Ekomariny w Iławie w ramach przedsięwzięcia pn. "Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.39.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest "Rozbudowa przystani Ekomariny w Iławie w ramach przedsięwzięcia pn. "Rozwój zaplecza pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich w oparciu o Ekomarinę w Iławie". 2.Zakres wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Rozbudowę Przystani Ekomarina w Iławie na działkach ewidencyjnych nr: 165/8, 677/1, 677/2, 677/3 i 677/4 z obrębu 2 oraz 1/2 z obrębu 14 w celu stworzenia właściwych warunków dla prowadzenia szkolenia żeglarskiego dzieci i młodzieży. Projekt obejmuje przebudowę części kondygnacji parteru w budynku B, przebudowę istniejącego pomostu nr 1 i budowę nowych pomostów nr 2 i 3 wraz z zewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, wodnymi i kanalizacyjnymi. 2)Przewiduje się przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w budynku B Przystani Ekomarina w Iławie. Pomieszczenie nr 22 po przebudowie, będzie pełniło funkcję magazynu sprzętu żeglarskiego, w tym łodzi OPTIMIST (10szt.) oraz łodzi LASER (3 szt.). Ponadto w pomieszczeniu zaprojektowano aneks drobnych napraw ze stołem warsztatowym wyposażonym w podręczne narzędzia ręczne i elektryczne, a także otwarte regały i szafki z szufladami zamykane. 3)Przedmiotem zamówienia jest również przebudowa i rozbudowa pomostu pływającego nr 1 oraz budowa pomostu nr 2 i nr 3 zlokalizowanych na działkach ewidencyjnych nr 165/8, 677/4 z obrębu 2 oraz 1/2 z obrębu 14 w Iławie. Projekt obejmuje przebudowę istniejącego pomostu nr 1 i budowę nowych pomostów nr 2 i 3 wraz z zewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, wodnymi i kanalizacyjnymi. 3.Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1)Część 1 - Przebudowa części kondygnacji parteru w budynku B z przeznaczeniem na magazyn sprzętu żeglarskiego i warsztat; 2)Część 2 - Roboty hydrotechniczne polegające na przebudowie istniejącego pomostu nr 1 i budowie nowych pomostów nr 2 i 3 wraz z zewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, wodnymi i kanalizacyjnymi wraz z rozbudową dojść z istniejącego ciągu pieszego przebiegającego wzdłuż brzegu jeziora do przyczółków wejść na projektowane pomosty nr 2 i 3 i utwardzenia dojścia do zbiornika na oleje przepracowane. Zakres części 2 obejmuje także usunięcie roślinności szuwarowej oraz dokonanie nasadzeń roślin przywodnych. W kompensacie do istniejącej planowanej do usunięcia roślinności szuwarowej zakładane jest wykonanie nasadzeń traw ozdobnych oraz montaż wyposażenia pomostów według operatu wodnoprawnego; 4.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45.24.21.10-9, 45.24.21.00-6, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.23.10-7, 45.22.32.10-1, 45.26.23.11-4, 45.22.38.00-4, 45.26.25.20-2, 45.42.11.10-8, 45.45.00.00-6, 45.11.27.10-5, 45.11.12.91-4, 45.31.00.00-3, 45.31.61.00-6, 45.25.11.30-1, 45.23.24.10-9, 45.23.21.50-8, 45.33.12.00-8, 45.23.21.41-2, 45.23.33.20-8 5.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. 6.W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami 8.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. 9.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. 10.W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1)gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2)charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3)charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4)parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5)parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6)standardów emisyjnych, 7)izolacyjności cieplnej, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w dokumentacji projektowej. 11.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przypadku zawartych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w ww. dokumentach. 12.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13.Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 14.Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 15.Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 16.Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, o których mowa w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.) 17.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ - wzór/projekt umowy 18.Opis został doprecyzowany w dołączonym do Specyfikacji załączniku nr 7, stanowiącym część składową SIWZ - Dokumentacja projektowa, STWIOTB, przedmiary robót, pozwolenia, pliki pomocnicze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45242110-9


Dodatkowe kody CPV: 45242100-6, 45111200-0, 45110000-1, 45262310-7, 45223210-1, 45262311-4, 45223800-4, 45262520-2, 45421110-8, 45450000-6, 45112710-5, 45111291-4, 45310000-3, 45316100-6, 45251130-1, 45232410-9, 45232150-8, 45331200-8, 45232141-2, 45233320-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa części kondygnacji parteru w budynku B z przeznaczeniem na magazyn sprzętu żeglarskiego i warsztat

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85782.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HD INVEST S.C. Dominik Depczyński, Tomasz Haska
Email wykonawcy: dominik@hdinvest.com.pl
Adres pocztowy: Grudziądzka 71
Kod pocztowy: 14-200
Miejscowość: Iława
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88739.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88739.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 146930.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Roboty hydrotechniczne polegające na przebudowie istniejącego pomostu nr 1 i budowie nowych pomostów nr 2 i 3 wraz z zewnętrznymi instalacjami elektrycznymi, wodnymi i kanalizacyjnymi wraz z rozbudową dojść z istniejącego ciągu pieszego przebiegającego wzdłuż brzegu jeziora do przyczółków wejść na projektowane pomosty nr 2 i 3 i utwardzenia dojścia do zbiornika na oleje przepracowane.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1145786.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SORTED sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@sorted.pl
Adres pocztowy: Chyliczki ul. Wschodnia 27B
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1932004.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1932004.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2039164.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.