eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój"Remont i dostosowanie części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E przy ul. Zdrojowej 32-34 w Polanicy-Zdroju na potrzeby realizacji zadania pn. "Utworzenie lub wyposażenie Domu "SENIOR +"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-28

Ogłoszenie nr 510230352-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.

Gmina Miejska Polanica-Zdrój: "Remont i dostosowanie części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E przy ul. Zdrojowej 32-34 w Polanicy-Zdroju na potrzeby realizacji zadania pn. "Utworzenie lub wyposażenie Domu "SENIOR +"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601555-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Polanica-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071794100000, ul. ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 680 600, e-mail architektura@polanica.pl, faks 0-74 86 810 46.
Adres strony internetowej (url): www.bip.polanica.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.polanica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont i dostosowanie części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E przy ul. Zdrojowej 32-34 w Polanicy-Zdroju na potrzeby realizacji zadania pn. "Utworzenie lub wyposażenie Domu "SENIOR +"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AM-ZP.271.23.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamierzenie inwestycyjne dotyczy dostosowania części pomieszczeń w budynkach szkolnych B, D i E uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych. Zakres prac budowlanych obejmuje: ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE o Otwory w ścianach murowanych -ułożenie nadproży prefabrykowanych o Podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym o Ścianki działowe z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm o Izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne o Podkłady betonowe na stropie o Warstwy wyrównawcze pod posadzki o Licowanie ścian płytkami glazury o Tynki wewnętrzne zwykłe kat. IV o Obsadzenie prefabrykowanych podokienników, o Montaż drzwi drewnianych z obróbką obsadzenia o Montaż drzwi aluminiowych o Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych o Posadzki z wykładzin PCV o gruntowanie ścian i sufitów o Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków gładkich wewnętrznych PLATFORMA SCHODOWA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH - dostawa i montaż urządzeń platformy INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE o Wykonanie remontu modernizacyjnego wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej poszczególne pomieszczenia z instalacja oświetleniową - 1 kpl INSTALACJA CENTRALNE OGRZEWANIE o Wykonanie remontu modernizacyjnego wewnętrznej instalacji c.o. - 1 kpl INSTALACJE WODOCIAGOWE I SANITARNE o Wykonanie remontu modernizacyjnego instalacji sanitarnej i wodociągowej wewnętrznej (ciepłej i zimnej), w tym montaż kompletnych sanitariatów, umywalek, kabin natryskowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych ruchowo oraz wykonanie wentylacji mechanicznej - 1 kpl POCHYLNIE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH o Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości pochylni o Ręczne zagęszczenie warstwy odsączającej o Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o Obrzeża betonowe wystające o Nawierzchnie z kostki betonowej grubość 8 cm Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45260000-7, 45300000-0, 45330000-9, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 272000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "COVER" Krzysztof Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 41-253 Czeladź os. Dziekana 3B/16
Kod pocztowy: 41-253
Miejscowość: Czeladź
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 334560
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334560
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 433758.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.