To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-29
Ogłoszenie nr 510231114-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.
Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie: Przebudowa drogi gminnej nr 060534 C Bajerze - Trzebczyk oraz 060535C Trzebczyk - Trzebcz Szlachecki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600481-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540210160-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie, Krajowy numer identyfikacyjny 53700700000000,
ul. ul. Toruńska
2,
86-253
Kijewo Królewskie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
566 867 056, e-mail
urzadgminy@kijewo.pl, faks
566 867 056.
Adres strony internetowej (url): bip.kijewo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 060534 C Bajerze - Trzebczyk oraz 060535C Trzebczyk - Trzebcz Szlachecki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RGK.271.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Na przedmiot zamówienia składa się: przebudowa drogi gminnej nr 060534 C Bajerze - Trzebczyk i nr 060535 C Trzebczyk - Trzebcz Szlachecki, gm. Kijewo Królewskie o długości 2 661,00 m. Dla przebudowywanej drogi przyjęto następujące założenia techniczne: - KR-1 - Droga VII klasy technicznej; - Szerokość jezdni 5,00 - 4,00 m; - Szerokość korony 5,50 - 6,50 m - Prędkość projektowa 40 km / h Projektuje się szerokość jezdni 5,00 m od hm 0+00,00 do hm 2+90,00. Na pozostałym odcinku szerokość jezdni 4,00 m. Na odcinkach prostych przekrój jezdni o przekroju daszkowym i spadku poprzecznym i = 2,0 % oraz obustronne pobocze o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym i = 3 %. Spadki podłużne niwelety mieszczą się w granicach normatywu. Nawierzchnię istniejącej drogi o szer. 3,00 m, od hm 0+00,00 do hm 2+ 90,00 zaprojektowano o następującej konstrukcji: · Warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grub. 4 cm · Istniejąca nawierzchnia Nawierzchnię poszerzenia od 3,00 - 5,00 m, zaprojektowano o następującej konstrukcji: · Warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grub. 4 cm · Warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub. 4 cm · Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5 mm, grub. 7 cm · Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego 0-63 mm, grub. 23 cm · Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm Nawierzchnię jezdni od hm 2+90,00 do 26+61,00 zaprojektowano o następującej konstrukcji: · Warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grub. 4 cm · Warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub. 4 cm · Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego twardego 0-31,5 mm grub. 7 cm · Dolna warstwa podbudowy z gruzu betonowego 0-63 mm, grub. 18 cm · Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm Utwardzenie pobocza wykonać z kruszywa łamanego o średniej grubości warstwy kamienia po zagęszczeniu 10 cm, oraz warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm. Nawierzchnię projektowanych zjazdów zaprojektowano o następującej konstrukcji: · warstwa ścieralna mineralno - bitumiczna grub. 5 cm · podbudowa z kruszywa łamanego twardego 0-63 mm, grub. 15 cm · warstwa odcinająca z piasku grub. 10 cm Odwodnienie drogi zaprojektowano poprzez spadki poprzeczne i podłużne przebudowywanej jezdni i poboczy na przylegające tereny zielone i do istniejących rowów drogowych o przekroju trapezowym. W celu bezproblemowego spływu wód z powierzchni jezdni, projektuje się ścinanie i plantowanie mechaniczne poboczy gruntowych na szerokości 1,00 m. Przepust W ramach prac związanych z przebudową drogi w ciągu drogi w km 8+63,00 należy wymienić istniejący przepust, na przepust z rury POLIETYLENU PEHD o średnicy 60 cm i długości 10,00 m, oraz pod zjazdem w km 11+25,00 wymienić istniejący przepustu na przepust z rury POLIETYLENU PEHD o średnicy 40 cm i długości 8,00 m. Przepusty posadowiono na ławie z pospółki grub. 20 cm. Ścianki czołowe przepustu umocnić kamieniem naturalnym. Istniejące uzbrojenie podziemne. Istniejące uzbrojenie podziemne pozostaje na istniejących rzędnych i nie zostanie naruszone. Roboty ziemne w strefie ochrony kabli energetycznych wykonać sposobem ręcznym. Roboty ziemne Ilość robót ziemnych związanych z budową projektowanej nawierzchni ogranicza się do wykonania koryta. Nadmiar ziemi wywieść na odkład. Roboty ziemne wykonać do rzędnej koryta pod nawierzchnię jezdni. Roboty ziemne wykonać zgodnie z BN- 72/8932-01 Budowle drogowe i kolejowe "Roboty ziemne." Podłoże pod jezdnie należy doprowadzić do wskaźnika zagęszczenia 0,98 szczególnie w miejscach gdzie były robione wykopy pod uzbrojenie podziemne. Zgodnie z wytycznym inwestora projektuje się ustawienie oznakowania pionowego. Na drodze gminnej nr 060534 C: D-1 dwa znaki Na drodze gminnej nr 060535 C: A-7 dwa znaki, B-18 dwa znaki, B-1e dwie tablice, B-33 dwa znaki, A- 1 sześć znaków, A- 2 sześć znaków, U-3 osiemnaście znaków Bariery energochłonne SP-5 2 x 12,00 m + 2 x 24,00 m Należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Oznakować i utrzymać oznakowanie wg projektu na czas prowadzenia robót. Szczegółowy zakres całego przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne zawarte są w dokumentacji projektowej, SSTWiOR i przedmiarach robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane zadanie co najmniej 36 m-cy, maksimum 60 m-cy. Podane w niniejszej SIWZ oraz załącznikach nazwy własne (marka, znak towarowy, pochodzenie, producent, dostawca, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji technicznej. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Stosując materiały, urządzenia i rozwiązania równoważne, Wykonawca powinien zawrzeć informację o tym w kosztorysie ofertowym. Pożądane jest, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca robót oraz uzyskał wszelkie informacje pomocne przy przygotowaniu oferty i zawarciu umowy na realizację w/w zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2121197.11
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1580657.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: oferta najkorzystniejsza, spełniająca warunki udziału w postępowaniu i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wybrana zgodnie z kryterium oceny ofert: cena - waga 60 %, okres gwarancji - waga 40 %.
INNE PRZETARGI KIJEWO KRÓLEWSKIE
więcej: przetargi KIJEWO KRÓLEWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.