eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › III PRZETARG - Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictwa Borki i Jagodowo wraz z zagospodarowaniem terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232200-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Górowo Iławeckie: III PRZETARG - Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictwa Borki i Jagodowo wraz z zagospodarowaniem terenu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583208-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Górowo Iławeckie, Krajowy numer identyfikacyjny 51002229000000, ul. ul. Sikorskiego 30 A, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 7611930, e-mail gorowo@olsztyn.lasy.gov.pl, faks 89 761 19 30.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_gorowo_ilaweckie/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SKARB PAŃSTWA Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Górowo Iławeckie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

III PRZETARG - Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictwa Borki i Jagodowo wraz z zagospodarowaniem terenu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.2.2020.SA-5

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: "III PRZETARG - Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictwa Borki i Jagodowo wraz z zagospodarowaniem terenu". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SIWZ, stanowiącym część SIWZ. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * prace ogólnobudowlane * prace konstrukcyjno - budowlane Pozostałe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w Rozdziale 18 SIWZ. W ramach umowy oraz wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie do: * realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, właściwymi normami polskimi i branżowymi, SIWZ, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazówkami Inspektora nadzoru, * realizacji przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, dobrej jakości i posiadających wymagane prawem certyfikaty i spełniające normy i wymagania określone w SIWZ wraz z załącznikami * w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców, koordynowania robót Podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, * zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, * prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, * wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, * zorganizowania i zagospodarowania zaplecza budowy, * zapewnienia dozoru, ubezpieczenia i odpowiedzialności za powstały budynek oraz powstałe wszystkie elementy, rzeczy, znajdujące się na terenie budowy do czasu odbioru końcowego i przekazaniu całego zadania zamawiającemu, * zapewnienia właściwych warunków bhp i ppoż., a także zapewnienia posiadania przez osoby realizujące zamówienie wymaganych przepisami prawa uprawnień, z uwzględnieniem przy realizacji zamówienia, że Zamawiający podlega procesowi certyfikacji według standardów określonych przez FSC (Forest Stewardship Council) i PEFC Council (Programme for the Endorsement of Forest Certification Schemes), więc Wykonawca zobowiązuje się je przestrzegać. * dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania przedmiotu zamówienia do użytkowania, ? na żądanie Zamawiającego Wykonawca zapewni na swój koszt wykonanie badań laboratoryjnych, dostarczenie oprzyrządowania i zapewnienie potencjału ludzkiego w celu sprawdzenia jakości i ilości materiałów użytych do wykonania zamówienia oraz jakości wykonanych robót. ? na własny koszt wykonania, oznakowania oraz zabezpieczenia miejsca prowadzenia prac na czas realizacji robót, a także uporządkowania terenu robót z odpadów i nieczystości związanych z prowadzonymi robotami bądź działaniami osób, przy pomocy których realizowane jest zamówienie. ? uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku - Zamawiający udzieli Wykonawcy wszystkich niezbędnych do tego pełnomocnictw. Jeżeli w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca wyrządzi Zamawiającemu lub innym podmiotom trzecim szkodę to zobligowany będzie do niezwłocznego jej naprawienia. Roboty budowlane: Budowa budynku samodzielnej kancelarii podwójnej o pow. zabudowy 81,16m² , pow. użytkowej 65,22m², kubaturze 448,40m³ wraz z przyłączem wodociągowym, energetycznym, kanalizacji sanitarnej do szamba szczelnego, w miejscowości Pieszkowo, gm. Górowo Iławeckie, dz. nr 3126/4, obręb 0036 Pieszkowo, jednostka ewidencyjna 280105_2, zgodnie z projektem wykonawczym i STWIOR jak również uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość sprawdzenia materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) z dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * prace ogólnobudowlane * prace konstrukcyjno - budowlane Pozostałe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały uregulowane w Rozdziale 18 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45213150-9, 45100000-8, 45261000-4, 45420000-7, 45443000-4, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45111291-4, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 539272.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ''NEX'' FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA ADAM KOSTRZĘBSKI
Email wykonawcy: nex@firma.pl
Adres pocztowy: UL. HENRYKA SIENKIEWICZA NR 14 LOK. 8
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: MORĄG
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 663305.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 663305.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 875013.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.