eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaModernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mławie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510233299-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Burmistrz Miasta Mława: Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mławie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595158-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Mława, Krajowy numer identyfikacyjny 52482600000000, ul. Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 654 33 82, e-mail piotr.tomaszewski@mlawa.pl, faks 236 543 652.
Adres strony internetowej (url): www.mlawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Mławie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska sportowego (wielofunkcyjnego o wymiarach 19m x 32m) przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Mławie, polegająca na: 1) wymianie wyposażenia boiska (boisko będzie służyło głównie do piłki ręcznej z bramkami, ale dodatkowo zostanie wyposażone w cztery kosze do koszykówki, tworząc symetrycznie na połowach boiska dwa mini boiska do koszykówki), 2) wymianie nawierzchni na poliuretanową syntetyczną EPDM, - przy czym wymiary zewnętrzne nawierzchni boiska i jego podbudowa nie ulegają zmianie. 3) modernizacji odwodnienia liniowego wraz z : a) rozbiórką odwadniających koryt betonowych. b) utwardzeniem kostką betonową terenu pomiędzy boiskiem sportowym a trybuną, 4) budowie ogrodzenia panelowego, malowanego proszkowo, na trzech krawędziach, 5) montaż siatki piłkochwytów. UWAGA: urządzenia i nawierzchnie muszą być certyfikowane do użytku w obiektach szkolnych oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa i nie mogą stanowić zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników. 2. Wykonawca na etapie wykonania zobowiązany jest do: 1) przyjęcia frontu robót i rozpoczęcia robót w terminie; 2) zabezpieczenia terenu budowy i przejścia w ruchu pieszym w taki sposób, aby nie narazić młodzieży szkolnej na uszkodzenia ciała, 3) zagospodarowania miejsca składowania oraz zapewnienie wody i energii w okresie realizacji robót na własny koszt; 4) utrzymania porządku, ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; 5) budowy obiektu sportowego zgodnie z opracowanym projektem technicznym, 6) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w trakcie wykonywania robót; 7) prowadzenia robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; 8) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej; 9) stosowania materiałów i urządzeń, posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną oraz wykonanego przedmiotu umowy; 10) zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej; 11) doprowadzenia terenu wokół budowy (plac zabaw wraz z ogrodzeniem, obszary zielone zniszczone podczas realizacji robót) do stanu pierwotnego; 3. Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z: 1) doprowadzenia terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, 2) kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku, 3) zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, co należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania, 4) wykonania badań, sprawdzeń niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót, 5) kosztów usług geodezyjnych z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, 6) dysponowania kierownikiem budowy i kierownikami robót z uprawnieniami - uprawnienia do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, posiadającego odpowiednią wiedzę i doświadczenie celem przedłożenia oświadczenia kierownika budowy przy zgłoszeniu zamiaru rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1


Dodatkowe kody CPV: 45212220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199144.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TORAKOL Rajmund Zalewski
Email wykonawcy: inwestycje@torakol.pl
Adres pocztowy: Koszczały 9 88-210 Dobre
Kod pocztowy: 88-210
Miejscowość: Koszczały
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 247153.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 247153.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 338422.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.