To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-23
Ogłoszenie nr 510234677-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu: Wykonanie kompleksowe projektów
budowlanych z kosztorysami na planowane prace w budynkach PODR O/Stare Pole. o Część 1.:
Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu,
Odział w Starym Polu; o Część 2.: Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka
Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 3.: Wymiana ogrodzenia części
działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu
przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym
Polu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598702-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30031860000000,
ul. Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego
3,
83-422
Nowy Barkoczyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 326 39 24, e-mail
f.jankowski@podr.pl, a.kuchta@podr.pl, faks
58 309 09 45.
Adres strony internetowej (url): www.podr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Ośrodek Dordztwa Rolniczego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie kompleksowe projektów budowlanych z kosztorysami na planowane prace w budynkach PODR O/Stare Pole. o Część 1.: Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 2.: Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 3.: Wymiana ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PODR/ZAG/SP/45/IX/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia dla Części 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego modernizacji budynku biurowego. Zakres zamówienia będzie obejmował następujące Etapy: Etap I: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej oraz istniejących instalacji w budynku na potrzeby projektu budowlanego z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi dla inwestycji prowadzonej w obiekcie. Etap II: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla inwestycji z podziałem na branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalację sanitarną, instalację elektryczną i instalację teleinformatyczną. Etap III: 1) Opracowanie projektów wykonawczych, składających się z projektów: I. Remontu konstrukcji więźby i wymiany pokrycia dachu. II. Montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu, III. Wymiana stolarki zewnętrznej budynku, IV. Ocieplenie stropu na poddaszu, V. Termomodernizacja części nadziemnej budynku, VI. Termomodernizacja części piwnicznej budynku, VII. Remont wewnątrz budynku wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz zmianą rozkładu pomieszczeń w związku z likwidacją laboratorium, VIII. Montaż windy zewnętrznej. 2) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1. Dla projektu remontu konstrukcji więźby i wymiany pokrycia dachu. 2. Dla projektu montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, 3. Dla projektu ocieplenia syropu na poddaszu, 4. Dla projektu wymiany stolarki zewnętrznej budynku, 5. Dla projektu termomodernizacji części nadziemnej budynku, 6. Dla termomodernizacji części piwnicznej budynku, 7. Dla projektu remontu wewnątrz budynku wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz zmianą rozkładu pomieszczeń. 8. Dla montażu windy zewnętrznej. 3) Opracowanie przedmiarów robót budowlanych dla każdego rodzaju projektu (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego). 4) Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdego rodzaju projektu (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego) wraz z opisem przyjętych założeń. Etap IV: Uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji inwestycji wszelkich uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów. Etap V: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Etap VI: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych aż do ich ukończenia i odbioru. 3.3 Przedmiot zamówienia dla Części 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego modernizacji budynku szkoleniowego. Zakres zamówienia będzie obejmował następujące Etapy: Etap I: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej oraz istniejących instalacji w budynku na potrzeby projektu budowlanego z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi dla inwestycji prowadzonej w obiekcie. Etap II: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla inwestycji z podziałem na branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalację sanitarną, instalację elektryczną i instalację teleinformatyczną. Etap III: 1) Opracowanie projektu wykonawczego dla projektu modernizacji budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu. 2) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu modernizacji budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu. 3) Opracowanie przedmiaru robót budowlanych (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego). 4) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego) wraz z opisem przyjętych założeń. Etap IV: Uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów. Etap V: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Etap VI: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych aż do ich ukończenia i odbioru. 3.4 Przedmiot zamówienia dla Części 3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wymiany ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego. Zakres zamówienia będzie obejmował następujące Etapy: Etap I: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej ogrodzenia na potrzeby projektu budowlanego z zaznaczonymi bramami. Etap II: Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji. Etap III: 1) Opracowanie projektu wykonawczego dla projektu wymiany ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu. 2) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu Wymiany ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, Oddział w Starym Polu. 3) Opracowanie przedmiaru robót budowlanych (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego). 4) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego) wraz z opisem przyjętych założeń. Etap IV: Uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji inwestycji wszelkich uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów . Etap V: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Etap VI: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych aż do ich ukończenia i odbioru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 71321000-4, 71221000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71793.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76260.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieścił na stornie internetowej informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę: cześć 2 - 10 250,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert dla części 2 zamówienia do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta: o P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura, ul. Władysławowska 41, 84-120 Chłapowo za cenę: 43 050,00 zł brutto W związku z powyższym cena oferty w/w Wykonawcy przewyższa kwotę jaką Zmawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wymiana ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5206.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9840.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.