eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy BarkoczynWykonanie kompleksowe projektów budowlanych z kosztorysami na planowane prace w budynkach PODR O/Stare Pole. o Część 1.Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 2.Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 3.Wymiana ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510234677-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu: Wykonanie kompleksowe projektów budowlanych z kosztorysami na planowane prace w budynkach PODR O/Stare Pole. o Część 1.: Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 2.: Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 3.: Wymiana ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598702-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30031860000000, ul. Lubań, ul. Tadeusza Maderskiego 3, 83-422 Nowy Barkoczyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 326 39 24, e-mail f.jankowski@podr.pl, a.kuchta@podr.pl, faks 58 309 09 45.
Adres strony internetowej (url): www.podr.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ośrodek Dordztwa Rolniczego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie kompleksowe projektów budowlanych z kosztorysami na planowane prace w budynkach PODR O/Stare Pole. o Część 1.: Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 2.: Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu; o Część 3.: Wymiana ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PODR/ZAG/SP/45/IX/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia dla Części 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego modernizacji budynku biurowego. Zakres zamówienia będzie obejmował następujące Etapy: Etap I: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej oraz istniejących instalacji w budynku na potrzeby projektu budowlanego z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi dla inwestycji prowadzonej w obiekcie. Etap II: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla inwestycji z podziałem na branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalację sanitarną, instalację elektryczną i instalację teleinformatyczną. Etap III: 1) Opracowanie projektów wykonawczych, składających się z projektów: I. Remontu konstrukcji więźby i wymiany pokrycia dachu. II. Montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu, III. Wymiana stolarki zewnętrznej budynku, IV. Ocieplenie stropu na poddaszu, V. Termomodernizacja części nadziemnej budynku, VI. Termomodernizacja części piwnicznej budynku, VII. Remont wewnątrz budynku wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz zmianą rozkładu pomieszczeń w związku z likwidacją laboratorium, VIII. Montaż windy zewnętrznej. 2) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1. Dla projektu remontu konstrukcji więźby i wymiany pokrycia dachu. 2. Dla projektu montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku, 3. Dla projektu ocieplenia syropu na poddaszu, 4. Dla projektu wymiany stolarki zewnętrznej budynku, 5. Dla projektu termomodernizacji części nadziemnej budynku, 6. Dla termomodernizacji części piwnicznej budynku, 7. Dla projektu remontu wewnątrz budynku wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz zmianą rozkładu pomieszczeń. 8. Dla montażu windy zewnętrznej. 3) Opracowanie przedmiarów robót budowlanych dla każdego rodzaju projektu (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego). 4) Opracowanie kosztorysów inwestorskich dla każdego rodzaju projektu (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego) wraz z opisem przyjętych założeń. Etap IV: Uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji inwestycji wszelkich uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów. Etap V: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Etap VI: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych aż do ich ukończenia i odbioru. 3.3 Przedmiot zamówienia dla Części 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego modernizacji budynku szkoleniowego. Zakres zamówienia będzie obejmował następujące Etapy: Etap I: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej oraz istniejących instalacji w budynku na potrzeby projektu budowlanego z zaznaczonymi instalacjami i urządzeniami sanitarnymi dla inwestycji prowadzonej w obiekcie. Etap II: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego dla inwestycji z podziałem na branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalację sanitarną, instalację elektryczną i instalację teleinformatyczną. Etap III: 1) Opracowanie projektu wykonawczego dla projektu modernizacji budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu. 2) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu modernizacji budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu. 3) Opracowanie przedmiaru robót budowlanych (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego). 4) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego) wraz z opisem przyjętych założeń. Etap IV: Uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji inwestycji uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów. Etap V: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Etap VI: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych aż do ich ukończenia i odbioru. 3.4 Przedmiot zamówienia dla Części 3. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego wymiany ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego. Zakres zamówienia będzie obejmował następujące Etapy: Etap I: Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-konstrukcyjnej ogrodzenia na potrzeby projektu budowlanego z zaznaczonymi bramami. Etap II: Opracowanie projektu budowlanego dla inwestycji. Etap III: 1) Opracowanie projektu wykonawczego dla projektu wymiany ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Starym Polu. 2) Opracowanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektu Wymiany ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego, Oddział w Starym Polu. 3) Opracowanie przedmiaru robót budowlanych (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego). 4) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (dokument tylko do wiadomości Zamawiającego) wraz z opisem przyjętych założeń. Etap IV: Uzyskanie w imieniu inwestora, na podstawie odrębnego pisemnego upoważnienia, niezbędnych do realizacji inwestycji wszelkich uzgodnień, opinii i zaleceń właściwych podmiotów i organów . Etap V: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. Etap VI: Pełnienie nadzoru autorskiego na etapie realizacji robót budowlanych aż do ich ukończenia i odbioru.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 71321000-4, 71221000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja budynku biurowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71793.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura
Email wykonawcy: biuro@zpekoprojekt.pl
Adres pocztowy: ul. Władysławowska 41
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Chłapowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76260.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja budynku szkoleniowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieścił na stornie internetowej informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę: cześć 2 - 10 250,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert dla części 2 zamówienia do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta: o P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura, ul. Władysławowska 41, 84-120 Chłapowo za cenę: 43 050,00 zł brutto W związku z powyższym cena oferty w/w Wykonawcy przewyższa kwotę jaką Zmawiający zamierzał przeznaczyć na finansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wymiana ogrodzenia części działek nr 346/2 i 355 od strony drogi krajowej nr 22 wraz z wygrodzeniem basenu przeciwpożarowego Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu, Odział w Starym Polu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5206.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. ZP-Ekoprojekt Zbigniew Proskura
Email wykonawcy: biuro@zpekoprojekt.pl
Adres pocztowy: ul. Władysławowska 41
Kod pocztowy: 84-120
Miejscowość: Chłapowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9840.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.