eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237299-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593295-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola w imieniu i na rzecz której działa na podstawie uchwały NR XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r.: Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) Al. Jana Pawła II 25 37-450 Stalowa Wola Tel. (15) 819-47-10 e-mail: scuw@stalowawola.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002, ul. Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48508082032, +48506656760, e-mail scuw@stalowawola.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i modernizacja alejek oraz rozbudowa wewnętrznej sieci wodociągowej na terenie cmentarza komunalnego w Stalowej Woli.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-II.271.89.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont i modernizacja alejek zlokalizowanych w obrębie cmentarza obejmujący : - Część I zamówienia obejmuje: ułożenie na istniejących alejkach utwardzonych żwirem nowej nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na alejkach o nawierzchni piaszczystej, przełożenie obrzeży betonowych. - Część II zamówienia obejmuje: Rozbudowę wewnętrznej sieci wodociągowej w kierunku nowopowstałych w latach ubiegłych kwater grzebalnych obejmująca: a) ułożenie rurociągów z rur polietylowych o dl. łącznej 280 mb, b) montaż czterech zdrojów ulicznych żeliwnych, c) w pięcie nowych odcinków wodociągu do istniejącej w obrębie cmentarza sieci wodociągowej, czynności przedodbiorowe (płukanie, dezynfekcja, badania bakteriologiczne), d) inwentaryzacja powykonawcza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45215400-1


Dodatkowe kody CPV: 45233250-6, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ułożenie na istniejących alejkach utwardzonych żwirem nowej nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na alejkach o nawierzchni piaszczystej, przełożenie obrzeży betonowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90668.84
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo-Produkcyjno_Usługowo-Handlowe janusz Januszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 3a/18
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102547.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102547.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102547.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rozbudowę wewnętrznej sieci wodociągowej w kierunku nowopowstałych w latach ubiegłych kwater grzebalnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

" zostało w dniu 23 października 2020 r., unieważnione dla części 2 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 1) Kolektor Piotr Lubaś ul. Wojska Polskiego 13, 37-450 Stalowa Wola, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymagał aby Wykonawcy przy składaniu ofert korzystali z ogólnie dostępnego narzędzia jakim jest miniportal oraz przy pomocy aplikacji do szyfrowania zaszyfrowali plik stanowiący ofertę. Wykonawca przesłał do terminu składania ofert za pośrednictwem tego narzędzia oraz elektronicznej skrzynki podawczej ePuap zaszyfrowaną treść oferty na którą złożyły się pliki: - Oświadczenie wstępne.XAdES (sam podpis zewnętrzny) - Oferta-Remont-i-modernizacja-alejek-oraz-rozbudowa-wewntrznej-sieci-wodocigowej-na-terenie-cmentarza-komunalnego-w-Stalowej-Woli.pdf.XADES (sam podpis zewnętrzny) - Zacznik-nr-2.pdf.XADES (sam podpis zewnętrzny) - Zacznik-nr-3.pdf.XADES (sam podpis zewnętrzny) Zamawiający nie był w stanie zweryfikować kwalifikowanego podpisu elektronicznego Wykonawcy, oraz zapoznać się z właściwą, merytoryczną treścią oferty, gdyż w ofercie brakowało plików właściwych dla powyższych plików xades. Podczas weryfikacji oferty pojawia się komunikat: "nie można zweryfikować podpisu - błąd pliku wyjściowego!!" tym samym oferta podlega odrzuceniu 2) Przedsiębiorstwo Inżynieryjne NOVA Łukasz Zep Ul. Konarskiego 37lok. 30, 26-110 Skarżysko-Kamienna, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z ustawą. Zgodnie z art. 10a ust. 5 ustawy Pzp, oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, w tym jednolity dokument, sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, i podpisuje bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. Tymczasem wykonawca ofertę podpisał profilem zaufanym. Podpisanie oferty przetargowej za pomocą profilu zaufanego (ePUAP) nie spełnia wymogu podpisu elektronicznego wymaganego przez przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, tym samym oferta podlega odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.