To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 510237712-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Powiat Strzelecki: ,,Wykonanie szpalet wewnętrznych okiennych i drzwiowych - zamówienie wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach osi priorytetowej III Gospodarka niskoemisyjna, w ramach działania 3.2 Efektywność energetyczna, Podziałanie 3.2.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, nr projektu: RPOP.03.02.01-16-0014/17, umowa o dofinansowanie nr RPOP.03.02.01-16-0014/17-00.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550219535-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000,
ul. ul. Jordanowska
2,
47-100
Strzelce Opolskie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 4401700;4401755, e-mail
przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks
77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Wykonanie szpalet wewnętrznych okiennych i drzwiowych - zamówienie wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.272.13.2020.KK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niniejsze zamówienie dotyczy robót wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do umowy nr 397/2019 z dnia 04.12.2019 r. oraz § 6 ust. 4 w/w umowy ,,Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w trybie określonym w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp., stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego". Przedmiotem zamówienia jestodtworzenie ościeży okiennych i drzwiowych wewnętrznych w budynku filii DPS Strzelce Opolskie w Szymiszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) Wykończenie szpalet po wykuciu ościeżnic, wyrównanie przez szpachlowanie, uzupełnienie tynków na szerokość 10 cm 2) Gruntowanie powierzchni przed malowaniem na szerokość 40 cm 3) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi Szczegółowy zakres zamówienia określa kosztorys ofertowy robót. Zadanie będzie rozliczane na podstawie kosztorysu powykonawczego - tzw. wynagrodzenie kosztorysowe. UWAGA. Roboty prowadzone będą na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, co powoduje konieczność prowadzenia i nadzorowania robót przez osoby posiadające uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowalnych przy obiektach zabytkowych. Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 84 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zwiększenia ceny wykonania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zostały użytew celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz kosztorysie ofertowym mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałówi urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonaniai odbioru oraz kosztorysie ofertowym. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodniez obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanychw ofercie produktów z wymaganiami określonymi w kosztorysach, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Informacje dodatkowe (w przypadku robót budowlanych i usług - Art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) 1. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). 2. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 3. Obowiązek określony w ust. 2 dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności o których mowa w ust. 2. 4. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w Zaproszeniu do udziału w postępowaniu zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu. 2) Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby i do przedstawienia Zamawiającemu dowodów potwierdzających takie zatrudnienie w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy o pracę z pracownikami zatrudnionymi w miejsce pracowników, których stosunek pracy ustał przed wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 5. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: a) Przedmiot zamówienia będzie świadczony przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - załączniku do umowy. b) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że wyszczególnione w nim osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. c) Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spowodowania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. d) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. 6. Oprócz kar umownych opisanych w § 14 ust. 1 pkt 10) i 11) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia w przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku wskazanego w § 1a ust. 5 lit. b), c) i d) lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane we wzorze umowy jak za nienależyte wykonanie zamówienia. 7. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie. Informacja o zaleceniu dokonania wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15847.11
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gerard Gola FIRMA INŻYNIERSKA "ALOG" GERARD GOLA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17114.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: 1) Zamówienie podstawowe pn.: ,,Termomodernizacja budynku filii DPS Strzelce Opolskie w Szymiszowie wraz z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, w ramach zadania pn.: ,,Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Subregionu Kędzierzyńsko-Strzeleckiego"" zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. 2) Zamówienie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego. 3) Zamówienie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polega na powtórzeniu podobnych zamówień, jak w zamówieniu podstawowym, o którym mowa w pkt 1) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 4) Zamówienie na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp zostanie udzielone w terminie nie przekraczającym okresu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót, tj. Firmie Inżynierskiej "ALOG" Gerard Gola, ul. Kosmonautów 2, 47-220 Kędzierzyn-Koźle. 5) Szacunkowa wartość zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. 6) Zaproszenie do negocjacji zostanie przekazane dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego. 7) Zakres robót obejmuje odtworzenie ościeży okiennych i drzwiowych wewnętrznych zgodnie z kosztorysem ofertowym. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp,, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości"
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w parku w Kalinowicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko - Grodzisko w m. Borycz ul. Wolności."
- "Remont bud. miesz.--usług. wielorodzinnego wraz z ociepleniem, zmianą kolorystyki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op, przy ul. Krakowskiej 24 (...)".
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Wydział w Olsztynie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości budowa nowej siedziby w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Budowa budynku stacji kontroli pojazdów wraz z infrastrukturą na terenie WITPiS, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Centrum Badań Testowych Czołgów i Pojazdów Gąsienicowych w l. 2024-2027
- Rozbudowa remizy strażackiej w Wygnańczycach.
- Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych i elektrycznych w Muzeum Etnograficznym, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.