To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-06
Ogłoszenie nr 510238747-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.: Zakup materiałów biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603561-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540211786-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000,
ul. ul. Opata Hackiego
14,
81-213
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 627 38 18, e-mail
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl, faks
58 663 16 66.
Adres strony internetowej (url): https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów biurowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZP/615/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli pkt 3.2.1. siwz. 2. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, pojemności, rodzajów, rodzaju materiału z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi jedynie w przypadku, gdy odpowiedni zapis dotyczący równoważności został umieszczony w opisie danego asortymentu. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Przez produkt równoważny - w stosunku do jakości i wydajności - rozumie się asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału określonego w dokumentacji przetargowej. 4. Warunki dotyczące gwarancji: Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli 12-miesięcznej gwarancji lub zapewni asortyment o okresie przydatności/ważności do użycia minimum 6 miesięcy (produkty posiadające przydatność/ważność do użycia). 5. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1. niniejszej specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 6. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1. niniejszej specyfikacji nie jest zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości - nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego stosownego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
101640.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe "KAS" Jacek Kasperski Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
110990.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Świadczenie usługi w zakresie odbioru, transportu i zrzutu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych w kompleksach administrowanych przez KPW Gdynia, na terenie Gdyni
- Sztuczne zasilanie brzegu w rejonie Ostrowa km 133,550 - 136,300
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2025
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II
- Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
- "Utrzymanie czystości na nabrzeżach portowych w Porcie Łeba"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA materiałów biurowych: Teczki skoroszytowe - zadanie 1 Teczki lakierowane - zadanie 2
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2025
- Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i gospodarczych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.