eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/G/4620-4/2020Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-27

Ogłoszenie nr 510240697-N-2020 z dnia 27-11-2020 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: SVA/G/4620-4/2020: Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577968-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540171664-N-2020;540172252-N-2020, 540176683-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail biuro@amwsinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SVA/G/4620-4/2020: Przebudowa sieci i instalacji elektrycznych wraz z instalacjami automatyki kontrolno-pomiarowej i przebudowa infrastruktury związanej z ochroną ppoż. w bazie MPS Świnoujście. Zadanie nr 16376 zadanie powiązane z zadaniem nr 14044.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/G/4620-4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz zakresem robót określonym w kosztorysach nakładczych w ramach modernizacji bazy MPS Świnoujście-Karsibór. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności związane z pozyskaniem materiałów i wyrobów oraz sprzętu. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie cen jednostkowych pozycji przedmiarowych (kosztorysach nakładczych). Lokalizacja terenu budowy: Świnoujście-Karsibór ul. Portowa 1. Szczegółowy zakres robót zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Do SIWZ zostały załączone Kosztorysy nakładcze - załącznik nr 11 do SIWZ na podstawie, których należy przygotować kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z zestawieniem materiałów. Kosztorys ofertowy musi być sporządzone zgodnie z kosztorysami nakładczymi. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego wprowadzać żadnych zmian do Kosztorysów nakładczych. Wykonawca nie może dopisywać i wykreślać pozycji z Kosztorysów nakładczych oraz zmieniać ilości robót wynikających wprost z Kosztorysów nakładczych. Jeżeli Wykonawca roboty z danej pozycji kosztorysu wyceni w innej pozycji, przy pozycji nie wycenionej należy wskazać pozycję, w której dane roboty zostały umieszczone (wycenione). Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty na ww. zamówienie. Informację o terminie wizji lokalnej oraz osobą do kontaktu jest kierownik projektu p. Miłosz Kondraciuk tel.: 605 427 795. Dokumentacja projektowa na wykonanie w/w robót jest dokumentem niejawnym o klauzuli co najmniej "POUFNE". Ochronie podlegają n/w projekty budowlano-wykonawcze, które posiadają klauzulę tajności "POUFNE": plan zagospodarowania terenu, nawierzchnie drogowe, PW - Sieci elektroenergetycznych, PW - AKPiA i system sygnalizacji pożaru-gaszenie, PBW - Projekt zagospodarowania terenu, Inwentaryzacja wielobranżowa. W związku z powyższym, dokumentacja zostanie udostępniona do wglądu wyłącznie zainteresowanym Wykonawcom, w Punkcie Ewidencyjnym Zamawiającego w siedzibie Kierownictwa Zespołu Budów w Gnieźnie, po wcześniejszym przesłaniu stosownego wniosku do Kierownika Jednostki Organizacyjnej AMW SINEVIA - pana MARKA JASSAK - (do wiadomości KZB Gniezno). Do wniosku należy dołączyć kopie ważnych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień (poświadczeń bezpieczeństwa uprawniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum POUFNE oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) wskazanych osób oraz kopii Świadectwa Przemysłowego min. II stopnia poświadczającego możliwość przetwarzania informacji niejawnych przez zainteresowanych Wykonawców. Oryginały w/w dokumentów oraz dokumenty potwierdzającego tożsamość, należy przedstawić do wglądu Kierownikowi Punktu Ewidencyjnego. KIEROWNICTWO ZESPOŁU BUDÓW w GNIEŹNIE, 62-200 Gniezno, ul. Jana III Sobieskiego 20, tel. 61 426 34 00 wew. 200, fax. 61 426 34 00 wew. 203. Realizacja zamówienia/umowy wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45330000-9, 45232460-4, 45231300-8, 45232300-5, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10078073.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KMC ADMINISTRATOR - NIERUCHOMOŚCI I INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 14 LUTEGO, nr 27
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10820714.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10820714.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15780807.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.