To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-14
Ogłoszenie nr 510244357-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.
Gmina Miejska: Remont i przebudowa ulic: Zaułek Chełmiński, Zbożowa, Piaskowa, Gdańska w
Wałczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548714-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska, Krajowy numer identyfikacyjny 52712100000000,
ul. Plac Wolności
1,
78-600
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
672 584 471, e-mail
kontakt@umwalcz.pl, faks
672 582 618.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa ulic: Zaułek Chełmiński, Zbożowa, Piaskowa, Gdańska w Wałczu
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu .: "Remont i przebudowa ulic: Zaułek Chełmiński, Zbożowa, Piaskowa, Gdańska w Wałczu" 1.1. Zakres robót obejmuje w szczególności: a. rozbiórka istniejącej nawierzchni kostki brukowej. b. nawierzchnia w ulicy Zaułek Chełmiński odcinek R-S ( km 0+000,00 do km 0+126,84) o kostka brukowa betonowa Behaton, szara, gr. 8 cm o podsypka cem.-piaskowa gr. 3 cm o warstwa podbudowy zasadniczej z betonu B10 (C8/10) gr. 18 cm o warstwa mrozochronna z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym (cementem) Rm=5,0MPa, gr. 15 cm c. nawierzchnia na zjazdach indywidualnych (na posesje) o nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor grafitowy, gr. 8 cm o podsypka cem.-piaskowa 1:4 gr. 3 cm o podbudowa z chudego betonu B-7,5 gr. 12 cm o podsypka piaskowa gr. 10 cm d. chodniki - nawierzchnia przy wpustach poza jezdnią o nawierzchnia z kostki brukowej bet. kolor melanż, gr. 8 cm o podsypka cem. - piaskowa 1:4 gr. 5 cm e. chodniki, zjazdy na posesje przy krawędzi jezdni projektuje się chodniki i zjazdy na posesje z kostki brukowej betonowej. Chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowej , zjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem.- piaskowej i dalej na podbudowie z chudego betonu B-7,5 gr. 12 cm. Na połączeniu chodnik zjazd nie projektuje się obrzeży, zróżnicowanie przeznaczenia nawierzchni ma pokazać kolor kostki brukowej. Projektowany kolor nawierzchni w chodniku to melanż 2 kolorowy a nawierzchni na zjeździe to grafit. Szerokość chodnika zmienna od 2,00 do 2,4 m. spadek poprzeczny 2% f. krawężniki: Wzdłuż prawej krawędzi jezdni projektuje się krawężnik uliczny 15*30*100 wysunięty +12cm ponad projektowaną jezdnią . Wzdłuż lewej krawędzi jezdni projektuje się krawężnik najazdowy 22*15*100. Na połączeniu - skrzyżowaniu ulic na krawędzi projektuje się krawężnik drogowy 12*25*100. Przy projektowanych zjazdach przy krawędzi jezdni projektuje się krawężnik najazdowy 15*22*100 wysunięty +4 cm. Zjazd indywidualny i publiczny należy zakończyć krawężnikiem 12*25. Przy zewnętrznej krawędzi chodnika projektuje się obrzeże 30*8*100. Krawężniki, obrzeża należy ułożyć na ławie z betonu B-15. Przejście z projektowanego chodnika na projektowany zjazd należy wykonać z kostki ( bez obrzeża), projektuje się poszerzoną podbudowę o 35 cm z każdej strony zjazdu. Przejście z projektowanego chodnika na projektowany zjazd należy wykonać z kostki ( bez obrzeża), projektuje się poszerzoną podbudowę o 35 cm z każdej strony zjazdu. Na łukach wbudować krawężniki łukowe. g. kanały kanalizacyjne grawitacyjne. Projektowane kanały deszczowe należy wykonać z rur i kształtek PVC-U wykonanych z litego materiału. System rur i kształtek musi być wyposażony w gumową uszczelkę wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z polipropylenu, olejoodporna montowaną przez producenta. Szczelność min. 2,5 bara. System o średnicach i grubości ścianek: System rur i kształtek o średnicach i grubości ścianek: DN/OD 200 - rury bez kielichowe, łączone na złączki dwukielichowe (dopuszcza się też rury łączone kielichowo) produkowane metodą wtrysku bezpośredniego. Sztywność rur i kształtek SN 12 kN/m², SDR 34, SLW 60. Rury i kształtki muszą posiadać Aprobatę Techniczną ITB. Zastosowane rury, kształtki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system i być projektowane i wytwarzane przez jednego producenta ( ze względu na różnice w tolerancji wykonania ). Możliwość układania systemu rur i kształtek w temperaturze do -10 stopni Celsjusza ( rury oznaczone kryształkiem lodu ). Rury PVC-U muszą posiadać trwałe oznaczenie od wewnątrz (min. w trzech miejscach co 1200 na całej długości rury) umożliwiające identyfikację podczas inspekcji telewizyjnej. Przykrycie rur i kształtek SN 12 SDR 34 min. 0,5 m., przy obciążeniu kołowym SLW 60. Rury muszą być odporne na płukanie przy ciśnieniu min. 280 bar w teście stacjonarnym zgodnym z WIS 4-35-01. Wszystkie parametry techniczne muszą być zawarte w Aprobacie Technicznej ITB. h. studnie kanalizacyjne betonowe wpustowe. Betonowe studnie kanalizacyjne wpustowe powinny spełniać wymogi zawarte w normie PN-EN 1917:2004. W miejscach wskazanych w części rysunkowej zabudować studnie betonowe o średnicy DN500 mm z osadnikiem o głębokości 1,0 m. Studnie zwieńczyć pierścieniem odciążającym i pierścieniem utrzymującym z wpustem żeliwnym typu ciężkiego D400, o wymiarach 420/620 mm. Elementy studni muszą być wykonane z betonu klasy C35/45 W8 nasiąkliwość max 4%, mrozoodporny. Element do którego będzie podłączany przewód Ø200 z fabrycznie wbetonowanymi króćcami połączeniowymi z uszczelką. Wpust uliczny z kołnierzem, z kratą uchylną, przystosowany do montażu kosza osadczego. Studzienka wyposażona w kosz ze stali ocynkowanej o wysokości 59 cm, do przechwytywania liści, worków foliowych itp. zanieczyszczeń. W celu zapewnienia prawidłowej pracy wpustu należy w/w regularnie opróżniać. Studnie posadowić na płycie betonowej z betonu C12/15 o grubości 20 cm i średnicy 100 cm. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki SIWZ 1.2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona: a) dokumentację powykonawczą w 1 egz. b) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 1.4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) Przedstawienia harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i uzgodnienia go z Zamawiającym. b) Zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy. c) Zapewnienia bezpieczeństwa ppoż. oraz bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie budowy. d) Wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i z zachowaniem obowiązujących wymagań i przepisów BHP i ppoż. e) Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach. f) Zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych. g) Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika budowy (branża drogowa)oraz kierowników robót sanitarnych i elektrycznych - spełniających wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku - do nadzorowania prac. h) Uczestniczenia przedstawiciela Wykonawcy w naradach dotyczących postępu robót, zwoływanych przez Zamawiającego. i) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadaniem wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, za uprzednim powiadomieniem. 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Nazwy i kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę. 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby. 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych. 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne. 45233210-4 - Roboty w zakresie nawierzchni 45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego. 45.23.31.40 - Roboty drogowe - Roboty drogowe. 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu. 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne. 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń. 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg. 45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe. 45422000-1 - Roboty ciesielskie. 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 4. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz pozwoleniem na budowę (Decyzja Starosty Wałeckiego nr 208/2017 z dnia 11.08.2017r.) Wykonawca wykona i uzyska zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Informacja o odpadach - materiały z rozbiórek powinny być segregowane w miejscu ich demontażu i magazynowane selektywnie do czasu ich wywozu. Odpady należy przekazać do składowania lub recyklingu wyspecjalizowanej firmie. a) Koszt utylizacji materiałów z rozbiórek powinien zostać ujęty w cenie jednostkowej rozbiórek. b) Koszt przyjęcia nadmiaru ziemi przez wysypisko miejskie powinien zostać ujęty również w cenie jednostkowej robót ziemnych. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy pzp, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie objętym zamówieniem, zapoznanie się z dokumentacją projektową i na tej podstawie dokonanie wyceny robót do oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonane prace budowlane na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 9. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. a) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy pracowników. b) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wszelkie prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. c) Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia w danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z powierzonych obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia. d) Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 9 (powyżej), wykonawca zobowiązany będzie składać pod rygorem odpowiedzialności karnej, oświadczenia o spełnieniu wymogu dotyczącego zatrudniania na podstawie umowy o pracę w następujących terminach: o pierwsze oświadczenie wraz z wykazem osób wyznaczonych do realizacji robót budowlanych - w terminie ustalonym przez zamawiającego, nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem realizacji robót, o jako załącznik do protokołów odbioru, e) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych (umowa o pracę) potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę ( z zachowaniem przepisów ustawy o ochronie danych osobowych) oraz do wyrywkowego rejestrowania danych osób, świadczących prace budowlane podczas realizacji zadania. 10. Harmonogram zatrudnienia zostanie opracowany przez Wykonawcę i będzie stanowić załącznik do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
276436.04
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Olga Stolarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
226589.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa implantów i wyrobów medycznych jednorazowego użytku do artroskopii na okres 5 miesięcy
- Dostawa sprzętu specjalistycznego na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa baterii do min narzutowych i zapalników ZN-97.1.
- Usługa - wykonywanie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych oraz wystawianie orzeczeń lekarskich w 2025 r.)
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.