To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-14
Ogłoszenie nr 510244596-N-2019 z dnia 14-11-2019 r.
Miejski Zarząd Dróg: Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600567-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540199935-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Wyspiańskiego
22,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18-4427967, e-mail
mzd_ns@ns.onet.pl, faks
184 427 800.
Adres strony internetowej (url): www.mzd.nowysacz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.2.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz ( ul.Grodzka, skrzyżowanie ulic Grodzka- Jagiellońska-Kunegundy, ul.Kunegundy ): roboty przygotowawcze i rozbiórkowe * roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki * rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem * rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowej * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) z wywozem * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) z wywozem * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) z wywozem * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 56-65 cm) z wywozem * mechaniczne karczowanie pni (śr. 10-15 cm) * mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm) * mechaniczne karczowanie pni (śr. 26-35 cm) * mechaniczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm) * mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm * rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej * rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej * rozebranie ław pod krawężniki z betonu * rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej * rozebranie studzienek ściekowych z gotowych elementów z wywozem gruzu * demontaż sygnalizacji świetlnej skrzyżowania ulicy Grodzkiej- Kunegundy- Jagiellońska- demontaż z wywozem i utylizacją * demontaż słupa oświetlenia ulicznego z wywozem i utylizacją * załadunek i wywóz gruzu roboty ziemne * roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km- roboty ziemne i rozbiórka podbudowy krawężniki i obrzeża * ława pod krawężniki betonowa z oporem * krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej * krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej * ława pod krawężniki betonowa zwykła * obrzeża betonowe o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową odwodnienie * ława pod krawężniki betonowa zwykła * ścieki uliczne z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 2 rzędy * ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego na płask jednoskrzydłowe na podsypce cementowo-piaskowej - z kostki brukowej betonowej gr. 8cm * roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km * kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm * studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu * kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm * obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym jezdnia * warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego drogowym spoiwem hydraulicznym gr.36 cm- Rm =2,0 Mpa * podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm * podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- beton asfaltowy KR3 AC22P * skropienie nawierzchni drogowej asfaltem skropienie międzywarstwowe * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm- beton asfaltowy KR3 AC16W PBM * skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- skropienie międzywarstwowe * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm- beton asfaltowy KR3 AC11S PMB (polimeroasfalt) * podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm- beton asfaltowy KR2 AC16W * skropienie nawierzchni drogowej asfaltemskropienie międzywarstwowe * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm- beton asfaltowy KR2 AC11S * podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm- beton C16/20 * nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka granitowa 15 x 17 * regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych * regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych chodnik * mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV * podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm * nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej * regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych * regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych * regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych zieleniec * sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.III bez zaprawy dołów; średnica/głębokość: 0.7 m - obwód pni min. 12cm -gatunek do ustalenia z Ogrodnikiem Miejskim * ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim grubość warstwy 5 cm ziemia urodzajna (humus) * wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II bez nawożenia oznakowanie poziome, pionowe, oświetlenie * oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe * oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe czerwone * montaż słupka do znaków drogowych * montaż znaków drogowych * montaż znaku drogowego F10 * montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu * wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych zgodnie z Wytycznymi Prawidłowego Oświetlenia Przejść Dla Pieszych opracowanych na zamówienie Ministerstwa Infrastruktury wraz przyłączeniem * przełożenie lamp oświetleniowych * montaż potrójnej lampy oświetleniowej na wyspie centralnej ronda z podpięciem do istniejącej sieci * montaż radaru z wyświetlaczem prędkości zasilany solarnie umożliwiający pomiar prędkości nadjeżdżającego samochodu na dużym czytelnym wyświetlaczu * system ochrony pieszych - znak D6 nad jezdnią z podświetlaniem przejścia dla pieszych o zmiennej mocy z dualnymi czujnikami ruchu budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul.Grodzkiej w Nowym Sączu odcinek od ul.Św. Kunegundy do Al. Wolności: w związku z zamiarem wykonania przebudowy ul. Grodzkiej na odcinku od Al. Wolności do ul.Św. Kunegundy podjęto decyzję o rozdziale kanalizacji ogólnospławnej na deszczową i sanitarną i budowie sieci kanalizacji deszczowej i przykanalikami z wpustami ulicznymi jako odwodnienie ulicy Grodzkiej. Pierwszy odcinek od projektowanego ronda ul. Św. Kunegundy, ul. Jagiellońskiej i ul.Grodzkiej w stronę Al. Wolności z wyjściami siecią kanalizacji deszczowej w stronę ul.Św.Kunegundy, ul. Jagiellońskiej, ul. Sienkiewicza, odprowadzać będą wody opadowe w tym etapie do kanalizacji ogólnospławnej w ul. Jagiellońskiej do studzienki D1.0. W studzience D1.1. zaprojektowano wyjście przelotowe ?600 w kierunku ul.Mickiewicza i w tym etapie to wyjście będzie zaślepione, natomiast na tym etapie ścieki odprowadzane będą wyjściem ?300 kaskadowo do kanalizacji ogólnospławnej. Przed rozbudową sieci kanalizacji deszczowej w stronę południową wcześniej należy wykonać docelowy odcinek do ul. Mickiewicza. Studnię D1.2 wykonać jako komorę kaskadową. Drugi odcinek od ul.1 Pułku Strzelców Podhalańskich do Al. Wolności z wyjściami siecią kanalizacji deszczowej w stronę ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich i ul.1 Maja odprowadzać będą wody opadowe do istniejącej studzienki D2.0 na sieci kanalizacji deszczowej w Al. Wolności. Sieć kanalizacji deszczowej projektuje się z rur tworzywowych, strukturalnych o średnicy 600, 400 i 300mm oraz przykanaliki: rury strukturalne ?200 mm, studzienki betonowe o średnicy 1200mm. Kanalizację proponuje się wykonać z rur strukturalnych o podwójnej ściance PP, sztywności obwodowej SN8 (spełniających wymagania normy PN-EN 13476) o średnicy 400,300 i 200mm, łączonych na kielichy za pomocą uszczelki. Kanalizację o ?600 proponuje się wykonać z rur strukturalnych o podwójnej ściance PP, sztywności obwodowej SN12 (spełniających wymagania normy PN-EN 13476) łączonych na kielichy za pomocą uszczelki. Na połączeniach i załamaniach projektowane są studnie z kręgów betonowych łączonych na zaprawę wodoszczelną o średnicy ?1200 mm. Projektowane studnie należy nakryć włazami kanałowymi, żeliwnymi klasy D400 wg PN-EN 124- zgodnie z obowiązującą normą i wymaganiami podanymi przez administratora ulicy. Odwodnienie przebudowywanego odcinka ulicy nastąpi poprzez nowe wpusty uliczne, betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem o pojemności ok. 100 dcm3. Jako zwieńczenie studzienek projektuje się kratki żeliwne, ściekowe, uliczne - typ D400 na pierścieniu odciążającym. Wpusty uliczne należy połączyć ze studniami przykanalikami z rur strukturalnych o średnicy 200 mm ze spadkami wg rys. profilu. Rury należy układać w wykopie na podłożu z piasku gr.15 cm: dolną warstwę podsypki zagęścić do wartości 0.98 wg standardowej próby Proctora, górna warstwa podsypki o grubości min. 5cm powinna być ułożona luźno, tak by karby rury mogły się w niej swobodnie zagłębić. Po ułożeniu rur, należy wykonać zasyp ochronny grubości 15 cm ponad lico rury z piasku, zagęszczając po obu stronach warstwami 20cm. Pozostałą część wykopu należy zasypać żwirem na pełną głębokość - zagęszczanym warstwami co 20 cm z kontrolą wskaźnika zagęszczania oraz wykonać podbudowę zgodnie z warunkami podanymi przez administratora ulicy. przebudowa/przełożenie/zabezpieczenie sieci energetycznej i oświetlenia ulicznego: przedmiotem opracowania jest oświetlenie projektowanego ronda wraz z przebudowami, zabezpieczeniami istn. sieci nN i SN oraz doświetlenie istn. przejść dla pieszych. Zasilanie proj. słupów oświetleniowych, znaków aktywnych D-6 oraz radarowego wyświetlacza prędkości odbywać się będzie z istn. słupów oświetlenia drogowego. Istniejąca moc jest wystarczająca dla prawidłowego funkcjonowania projektowanego oświetlenia. Oświetlenie przejść dla pieszych: Przejście dla pieszych w km 12+58,00 ul. Grodzka Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul.Grodzkiej w km 12+58,00 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110, do proj. słupa oświetleniowego P1, a następnie ze słupa P1 do słupa oświetleniowego P2. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych. Przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulic: Grodzka, Jagiellońska, św. Kundegundy km14+58,18 Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy projektowanym rondzie ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 pomiędzy proj. Słupami oświetleniowymi zgodnie z załączoną mapą. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych. Przejście dla pieszych w km 15+53,93 ul. św Kunegundy Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 15+53,93 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. słupa oświetleniowego P8, a następnie ze słupa P8 do słupa oświetleniowego P9. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych. Przejście dla pieszych w km 18+06,57 ul. św Kunegndy Z istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 18+06,57 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron. Przejście dla pieszych w km 18+59,54 ul. św Kunegundy Z istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 18+59,54 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron. Przejście dla pieszych w km 21+11,20 ul. św Kunegundy Z istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 21+11,20 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron. Oświetlenie uliczne zaprojektowano montując: -oprawę: -źródło światła oprawy: LED, -moc LED 72W, -IP 66 dla części optycznej i układu zasilającego -stopień ochrony oprawy: IK 08, -barwa światła 5000 K, -rozsył DW, -Przewidywany czas eksploatacji: L90F10 - 50 000h, L80F20 - 100 000h -CRI: >70 dla 5000K, 4000K; >80 dla 3500K, 2700K, -Współczynnik mocy: >=0.95, -słupy aluminiowe: h= 7,7m (zalecany słup SAL-DS84), h=10m + wys. 3-ramienny (rondo),gr. ścianki min. 4 mm, -kolor inox, -fundamenty B-60, B-70, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2 -rury ochronne - DVR110, -przewody w słupach YDY 3x2,5 mm2, -złącza słupowe z wkładkami Bi-Wts 6A, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Oświetlenie przejść dla pieszych oprawami dedykowanymi zaprojektowano montując: -oprawę: -źródło światła oprawy: LED, -moc LED 36W, -IP 66 stopieni ochrony oprawy: IK 08, -barwa światła 3500 K, -rozsył asymetryczny prawostronny, -Przewidywany czas eksploatacji: L90F10 - 50 000h, L80F20 - 100 000h, -CRI: >70 dla 5000K, 4000K; >80 dla 3500K, 2700K, -Współczynnik mocy: >=0.95, -słupy aluminiowe: h= 5m, gr. ścianki min. 4 mm, -wysięgniki jednoramienne: l=1,0m oraz l=1,5m -kolor inox, -fundamenty B-50, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2, -rury ochronne - DVR110, -przewody w słupach YDY 3x2,5 mm2, -złącza słupowe z wkładkami Bi-Wts 6A, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Oświetlenie przejść dla pieszych inteligentnym podświetleniem znaku D-6 zaprojektowano montując: -słup: -wysokość: 6m, ramie na wysokości 5,5m dł., ramienia: do 6m -prześwit pod znakiem 5,5m, stal ocynkowana ogniowo -przystosowany dla I strefy wiatrowej, certyfikowany, słup stożkowy, -skrzynka sterownicza na wysięgniku przygotowana do zasilania z sieci + zestaw buforowy oprawę LED: -źródło światła oprawy: LED, -moc oprawy 50W, -strumień świetlny oprawy min. 10499 lm, -barwa światła 2500-3300 K -Oprawa umieszczona pod znakiem aktywnym D6 (polonem) - wysokiej wydajności świetlnej podświetlenie przejścia dla pieszych o mocno ukierunkowanym źródle światła (oświetlony są dokładnie pasy, natomiast nie ma rozproszenia światła na boki mogące oślepiać kierowców); -aktywny znak D6 (pylon LED): -dwustronny pylon D6 o wymiarach ok. 900x900mm podświetlany od środka LED; -dwustronny pulsator LED o średnicy ok. 300mm nad pylonem; pulsator mruga 24h / dobę. -fundamenty kompletny prefabrykowany, -skrzynka sterownicza na wysięgniku przygotowana do zasilania z sieci 230V, -zestaw buforowy: -Zestaw buforowy, akumulator żelowy głębokiego rozładowania o pojemności min. 36Ah, podtrzymuje pulsator LED w ciągu dnia. W nocy doładowywany z sieci 230V, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Należy dobrać urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych od podanych spełniające wymagania MZD w Nowym Sączu oraz aktualne normy. Obszar przejść dla pieszych należy wyróżnić odmienną barwą światła względem oświetlenia ciągu drogi. Barwę światła dobrać w porozumieniu z Inwestorem (konserwatorem oświetlenia). Kable w miejscu skrzyżowań z infrastrukturą techniczną oraz pod drogami zabezpieczyć dodatkowo rurami ochronnymi DVK160 lub SRS160 - zgodnie z PZT. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 120cm na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego. Sterowanie oświetleniem Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie jak dla stanu istniejącego - zegarem astronomicznym w SOU - istn. szafka oświetlenia ulicznego. Wybór klas oświetlenia Obliczeń fotoelektrycznych z doborem opraw dokonano przy pomocy programu DIALUX. Projektowane oświetlenie spełnia wymagania normy. Lokalizację słupów oraz trasę linii pokazano na planach sytuacyjnych. Radarowy wyświetlacz prędkości Należy wykonać wcinkę w istn. kabel oświetleniowy YAKXS 4x35mm2 zlokalizowany przy proj.radarowym wyświetlaczu prędkości w km 16+13,00 ul. św. Kunegundy i dwustronnie z jednym mufowaniem wprowadzić do wyświetlacza. Solarny znak aktywny RADAR (pylon) wymagania: -aktywny RADAR (pylon) -radar z modułem komunikacji bezprzewodowej i modułem do tworzenia statystyk, -zastosowanie źródeł światła o wysokiej sprawności, -pomiar prędkości nadjeżdżającego samochodu i wyświetlanie go na dużym czytelnym wyświetlaczu z dokładnością do 1 km/h, solarny zestaw zasilający -panel fotowoltaiczny monokrystaliczny: 90W 12V, -akumulator żelowy głębokiego rozładowania, bezobsługowy: 36Ah 12V, -regulator solarny, -skrzynia hermetyczna na elektronikę + akumulator, -zestaw buforowy -Zestaw buforowy, akumulator żelowy głębokiego rozładowania o pojemności min. 36Ah,podtrzymuje pulsator LED w ciągu dnia. W nocy doładowywany z sieci 230V -skrzynka baterii -Skrzynka sterownicza na słupie przygotowana do zasilania z sieci 230V -słup -wysokość: 5m o średnicy Ø114mm, stal ocynkowana ogniowo***, uchwyt na radar -przystosowany dla I strefy wiatrowej wg PN-EN 1991-1-4, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2, -fundamenty kompletny prefabrykowany, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Należy dobrać urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych od podanych spełniające wymagania MZD w Nowym Sączu oraz aktualne normy. Przed montażem dobór urządzeń uzgodnić z inwestorem. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego. Przebudowy i zabezpieczenie istn. sieci nN i SN W związku z proj. budową ronda na skrzyżowaniu ulic Grodzka, św. Kunegundy i Jagiellońskiej należy przebudować inst. kable nN poza obszar kolizji. Zgodnie z danymi TAURON DYSTRYBUCJA S.A w pobliżu ronda znajdują się 2 kable nN AKYY4x(1x120) mm2 wymagające przebudowy oraz kabel YAKY 4x240mm2. Zgodnie z załączoną mapą należy przebudować w/w kable poza obszar kolizji. Wykonać mufy kablowe przelotowe i przejściowe pomiędzy istn. kablami, a proj. kablami NA2XY-J 4x120 mm2 i NA2XYJ 4x240 mm2. Pozostałe kable zasilające istn. sygnalizację świetlną zgodnie z załączoną mapą do umartwienia (demontażu). Wzdłuż przebudowywanych ulic przebiegają istn. kable SN i nN które należy zabezpieczyć rurami ochronnymi rurami APS110 i APS160. Kable w miejscu skrzyżowań z infrastrukturą techniczną oraz pod drogami zabezpieczyć rurami ochronnymi DVK160 lub SRS160 - zgodnie z PZT. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 120cm na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego. Demontaż istniejącego oświetlenia Należy zdemontować istniejące słupy oświetleniowe, sygnalizacji świetlnej oraz kable na proj.rondzie. przebudowa/przełożenie/zabezpieczenie sieci gazowej: Projektowany zakres rzeczowy jest następujący (ul.Grodzka) -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR17 typ 2 dn160 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR 11 typ 2 dn63 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (osłonowa) PE100 RC SDR17 typ 2 dn225 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -połączenie PE-Stal dn160/DN150 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn110/DN100 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn63/DN50 materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR11 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn50/DN40 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR11 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg STIGG- 1101:2017, -zespół zaporowo-upustowy DN150 z króćcami dn160PE (2 szt. kurka upustowego DN50). Projektowany zakres rzeczowy jest następujący (ul.Kunegundy): -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR17 typ 2 dn160 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (osłonowa) PE100 RC SDR17 typ 2 dn225 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -połączenie PE-Stal dn160/DN150 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn110/DN100 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -zespół zaporowo-upustowy DN150 z króćcami dn160PE (2 szt. kurka upustowego DN50). Szczegółowy zakres robót określają: * rysunki, szkice i przekroje konstrukcyjne stanowiące integralną część siwz * przedmiar robót stanowiący dokumentację pomocniczą do wyceny zamówienia, * STWiORB stanowiące integralną część siwz * dokumentacja projektowa: budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy/przełożenia/zabezpieczenia sieci energetycznej i oświetlenia ulicznego, przebudowy/przełożenia/zabezpieczenia sieci gazowej - stanowiące załącznik nr 15 do siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45231300-8, 45111200-0, 45231300-8, 45231400-9, 45315300-1, 45232000-2, 45316110-9, 45231220-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5548289.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZBD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3795232.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.