Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-09-20
Ogłoszenie nr 600567-N-2019 z dnia 2019-09-20 r.
Miejski Zarząd Dróg: Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
00000000000000, ul.
ul. Wyspiańskiego
22
,
33-300
Nowy Sącz, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18-4427967, e-mail
mzd_ns@ns.onet.pl, faks
184 427 800.
Adres strony internetowej (URL): www.mzd.nowysacz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzd.nowysacz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzd.nowysacz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Adres:
33-300 Nowy Sącz ul.Wyspiańskiego 22
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz
Numer referencyjny:
271.2.5.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej 1597K na odcinku od km 1+112,36 do km 2+111,36 w miejscowości Nowy Sącz, Gmina Nowy Sącz ( ul.Grodzka, skrzyżowanie ulic Grodzka-Jagiellońska-Kunegundy, ul.Kunegundy ): roboty przygotowawcze i rozbiórkowe * roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm z wywozem materiału z rozbiórki * rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych o grubości 15 cm z wypełnieniem spoin piaskiem * rozebranie nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej betonowej * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm) z wywozem * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 16-25 cm) z wywozem * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm) z wywozem * ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 56-65 cm) z wywozem * mechaniczne karczowanie pni (śr. 10-15 cm) * mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm) * mechaniczne karczowanie pni (śr. 26-35 cm) * mechaniczne karczowanie pni (śr. 56-65 cm) * mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 3 cm * rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej * rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej * rozebranie ław pod krawężniki z betonu * rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej * rozebranie studzienek ściekowych z gotowych elementów z wywozem gruzu * demontaż sygnalizacji świetlnej skrzyżowania ulicy Grodzkiej- Kunegundy- Jagiellońska- demontaż z wywozem i utylizacją * demontaż słupa oświetlenia ulicznego z wywozem i utylizacją * załadunek i wywóz gruzu roboty ziemne * roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.60 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 10 km- roboty ziemne i rozbiórka podbudowy krawężniki i obrzeża * ława pod krawężniki betonowa z oporem * krawężniki kamienne wystające o wymiarach 20x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej * krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej * ława pod krawężniki betonowa zwykła * obrzeża betonowe o wymiarach 25x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową odwodnienie * ława pod krawężniki betonowa zwykła * ścieki uliczne z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 2 rzędy * ścieki uliczne z dwóch rzędów klinkieru drogowego na płask jednoskrzydłowe na podsypce cementowo-piaskowej - z kostki brukowej betonowej gr. 8cm * roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.25 m3 w gruncie kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km * kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm * studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu * kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm * obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym jezdnia * warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego drogowym spoiwem hydraulicznym gr.36 cm- Rm =2,0 Mpa * podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm * podbudowa z mieszanki mineralno-bitumicznej klińcowo-żwirowej o lepiszczu asfaltowym - grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm- beton asfaltowy KR3 AC22P * skropienie nawierzchni drogowej asfaltem skropienie międzywarstwowe * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm- beton asfaltowy KR3 AC16W PBM * skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- skropienie międzywarstwowe * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm- beton asfaltowy KR3 AC11S PMB (polimeroasfalt) * podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm- beton asfaltowy KR2 AC16W * skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- skropienie międzywarstwowe * nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm- beton asfaltowy KR2 AC11S * podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm- beton C16/20 * nawierzchnia z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej - kostka granitowa 15 x 17 * regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych * regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych chodnik * mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV * podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20cm * nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej * regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych * regulacja pionowa studzienek dla studzienek telefonicznych * regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych zieleniec * sadzenie drzew liściastych form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat.III bez zaprawy dołów; średnica/głębokość: 0.7 m - obwód pni min. 12cm -gatunek do ustalenia z Ogrodnikiem Miejskim * ręczne rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej na terenie płaskim grubość warstwy 5 cm ziemia urodzajna (humus) * wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. I-II bez nawożenia oznakowanie poziome, pionowe, oświetlenie * oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe * oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - grubowarstwowe czerwone * montaż słupka do znaków drogowych * montaż znaków drogowych * montaż znaku drogowego F10 * montaż tablicy informacyjnej o dofinansowaniu * wykonanie dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych zgodnie z Wytycznymi Prawidłowego Oświetlenia Przejść Dla Pieszych opracowanych na zamówienie Ministerstwa Infrastruktury wraz przyłączeniem * przełożenie lamp oświetleniowych * montaż potrójnej lampy oświetleniowej na wyspie centralnej ronda z podpięciem do istniejącej sieci * montaż radaru z wyświetlaczem prędkości zasilany solarnie umożliwiający pomiar prędkości nadjeżdżającego samochodu na dużym czytelnym wyświetlaczu * system ochrony pieszych - znak D6 nad jezdnią z podświetlaniem przejścia dla pieszych o zmiennej mocy z dualnymi czujnikami ruchu budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul.Grodzkiej w Nowym Sączu odcinek od ul.Św. Kunegundy do Al. Wolności: w związku z zamiarem wykonania przebudowy ul. Grodzkiej na odcinku od Al. Wolności do ul.Św. Kunegundy podjęto decyzję o rozdziale kanalizacji ogólnospławnej na deszczową i sanitarną i budowie sieci kanalizacji deszczowej i przykanalikami z wpustami ulicznymi jako odwodnienie ulicy Grodzkiej. Pierwszy odcinek od projektowanego ronda ul. Św. Kunegundy, ul. Jagiellońskiej i ul.Grodzkiej w stronę Al. Wolności z wyjściami siecią kanalizacji deszczowej w stronę ul.Św.Kunegundy, ul. Jagiellońskiej, ul. Sienkiewicza, odprowadzać będą wody opadowe w tym etapie do kanalizacji ogólnospławnej w ul. Jagiellońskiej do studzienki D1.0. W studzience D1.1. zaprojektowano wyjście przelotowe ?600 w kierunku ul.Mickiewicza i w tym etapie to wyjście będzie zaślepione, natomiast na tym etapie ścieki odprowadzane będą wyjściem ?300 kaskadowo do kanalizacji ogólnospławnej. Przed rozbudową sieci kanalizacji deszczowej w stronę południową wcześniej należy wykonać docelowy odcinek do ul. Mickiewicza. Studnię D1.2 wykonać jako komorę kaskadową. Drugi odcinek od ul.1 Pułku Strzelców Podhalańskich do Al. Wolności z wyjściami siecią kanalizacji deszczowej w stronę ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich i ul.1 Maja odprowadzać będą wody opadowe do istniejącej studzienki D2.0 na sieci kanalizacji deszczowej w Al. Wolności. Sieć kanalizacji deszczowej projektuje się z rur tworzywowych, strukturalnych o średnicy 600, 400 i 300mm oraz przykanaliki: rury strukturalne ?200 mm, studzienki betonowe o średnicy 1200mm. Kanalizację proponuje się wykonać z rur strukturalnych o podwójnej ściance PP, sztywności obwodowej SN8 (spełniających wymagania normy PN-EN 13476) o średnicy 400,300 i 200mm, łączonych na kielichy za pomocą uszczelki. Kanalizację o ?600 proponuje się wykonać z rur strukturalnych o podwójnej ściance PP, sztywności obwodowej SN12 (spełniających wymagania normy PN-EN 13476) łączonych na kielichy za pomocą uszczelki. Na połączeniach i załamaniach projektowane są studnie z kręgów betonowych łączonych na zaprawę wodoszczelną o średnicy ?1200 mm. Projektowane studnie należy nakryć włazami kanałowymi, żeliwnymi klasy D400 wg PN-EN 124- zgodnie z obowiązującą normą i wymaganiami podanymi przez administratora ulicy. Odwodnienie przebudowywanego odcinka ulicy nastąpi poprzez nowe wpusty uliczne, betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem o pojemności ok. 100 dcm3. Jako zwieńczenie studzienek projektuje się kratki żeliwne, ściekowe, uliczne - typ D400 na pierścieniu odciążającym. Wpusty uliczne należy połączyć ze studniami przykanalikami z rur strukturalnych o średnicy 200 mm ze spadkami wg rys. profilu. Rury należy układać w wykopie na podłożu z piasku gr.15 cm: dolną warstwę podsypki zagęścić do wartości 0.98 wg standardowej próby Proctora, górna warstwa podsypki o grubości min. 5cm powinna być ułożona luźno, tak by karby rury mogły się w niej swobodnie zagłębić. Po ułożeniu rur, należy wykonać zasyp ochronny grubości 15 cm ponad lico rury z piasku, zagęszczając po obu stronach warstwami 20cm. Pozostałą część wykopu należy zasypać żwirem na pełną głębokość - zagęszczanym warstwami co 20 cm z kontrolą wskaźnika zagęszczania oraz wykonać podbudowę zgodnie z warunkami podanymi przez administratora ulicy. przebudowa/przełożenie/zabezpieczenie sieci energetycznej i oświetlenia ulicznego: przedmiotem opracowania jest oświetlenie projektowanego ronda wraz z przebudowami, zabezpieczeniami istn. sieci nN i SN oraz doświetlenie istn. przejść dla pieszych. Zasilanie proj. słupów oświetleniowych, znaków aktywnych D-6 oraz radarowego wyświetlacza prędkości odbywać się będzie z istn. słupów oświetlenia drogowego. Istniejąca moc jest wystarczająca dla prawidłowego funkcjonowania projektowanego oświetlenia. Oświetlenie przejść dla pieszych: Przejście dla pieszych w km 12+58,00 ul. Grodzka Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul.Grodzkiej w km 12+58,00 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110, do proj. słupa oświetleniowego P1, a następnie ze słupa P1 do słupa oświetleniowego P2. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych. Przejścia dla pieszych w obrębie skrzyżowania ulic: Grodzka, Jagiellońska, św. Kundegundy km14+58,18 Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy projektowanym rondzie ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 pomiędzy proj. Słupami oświetleniowymi zgodnie z załączoną mapą. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych. Przejście dla pieszych w km 15+53,93 ul. św Kunegundy Z istn. słupa oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 15+53,93 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. słupa oświetleniowego P8, a następnie ze słupa P8 do słupa oświetleniowego P9. Proj. oprawy oświetleniowe zabezpieczyć wkładką topikową 6A w złączach słupowych. Przejście dla pieszych w km 18+06,57 ul. św Kunegndy Z istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 18+06,57 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron. Przejście dla pieszych w km 18+59,54 ul. św Kunegundy Z istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 18+59,54 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron. Przejście dla pieszych w km 21+11,20 ul. św Kunegundy Z istn. słupa linii napowietrznej nN zlokalizowanego przy istn. przejściu dla pieszych na ul. św.Kunegundy w km 21+11,20 ułożyć kabel ziemny typu YAKXS 4x35mm2 w rurze ochronnej DVR110 do proj. inteligentnego znaku D-6. Kabel podłączyć do wydzielonego oświetlenia ulicznego na słupie nN wł. Tauron. Oświetlenie uliczne zaprojektowano montując: -oprawę: -źródło światła oprawy: LED, -moc LED 72W, -IP 66 dla części optycznej i układu zasilającego -stopień ochrony oprawy: IK 08, -barwa światła 5000 K, -rozsył DW, -Przewidywany czas eksploatacji: L90F10 - 50 000h, L80F20 - 100 000h -CRI: >70 dla 5000K, 4000K; >80 dla 3500K, 2700K, -Współczynnik mocy: >=0.95, -słupy aluminiowe: h= 7,7m (zalecany słup SAL-DS84), h=10m + wys. 3-ramienny (rondo),gr. ścianki min. 4 mm, -kolor inox, -fundamenty B-60, B-70, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2 -rury ochronne - DVR110, -przewody w słupach YDY 3x2,5 mm2, -złącza słupowe z wkładkami Bi-Wts 6A, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Oświetlenie przejść dla pieszych oprawami dedykowanymi zaprojektowano montując: -oprawę: -źródło światła oprawy: LED, -moc LED 36W, -IP 66 stopieni ochrony oprawy: IK 08, -barwa światła 3500 K, -rozsył asymetryczny prawostronny, -Przewidywany czas eksploatacji: L90F10 - 50 000h, L80F20 - 100 000h, -CRI: >70 dla 5000K, 4000K; >80 dla 3500K, 2700K, -Współczynnik mocy: >=0.95, -słupy aluminiowe: h= 5m, gr. ścianki min. 4 mm, -wysięgniki jednoramienne: l=1,0m oraz l=1,5m -kolor inox, -fundamenty B-50, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2, -rury ochronne - DVR110, -przewody w słupach YDY 3x2,5 mm2, -złącza słupowe z wkładkami Bi-Wts 6A, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Oświetlenie przejść dla pieszych inteligentnym podświetleniem znaku D-6 zaprojektowano montując: -słup: -wysokość: 6m, ramie na wysokości 5,5m dł., ramienia: do 6m -prześwit pod znakiem 5,5m, stal ocynkowana ogniowo -przystosowany dla I strefy wiatrowej, certyfikowany, słup stożkowy, -skrzynka sterownicza na wysięgniku przygotowana do zasilania z sieci + zestaw buforowy oprawę LED: -źródło światła oprawy: LED, -moc oprawy 50W, -strumień świetlny oprawy min. 10499 lm, -barwa światła 2500-3300 K -Oprawa umieszczona pod znakiem aktywnym D6 (polonem) - wysokiej wydajności świetlnej podświetlenie przejścia dla pieszych o mocno ukierunkowanym źródle światła (oświetlony są dokładnie pasy, natomiast nie ma rozproszenia światła na boki mogące oślepiać kierowców); -aktywny znak D6 (pylon LED): -dwustronny pylon D6 o wymiarach ok. 900x900mm podświetlany od środka LED; -dwustronny pulsator LED o średnicy ok. 300mm nad pylonem; pulsator mruga 24h / dobę. -fundamenty kompletny prefabrykowany, -skrzynka sterownicza na wysięgniku przygotowana do zasilania z sieci 230V, -zestaw buforowy: -Zestaw buforowy, akumulator żelowy głębokiego rozładowania o pojemności min. 36Ah, podtrzymuje pulsator LED w ciągu dnia. W nocy doładowywany z sieci 230V, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Należy dobrać urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych od podanych spełniające wymagania MZD w Nowym Sączu oraz aktualne normy. Obszar przejść dla pieszych należy wyróżnić odmienną barwą światła względem oświetlenia ciągu drogi. Barwę światła dobrać w porozumieniu z Inwestorem (konserwatorem oświetlenia). Kable w miejscu skrzyżowań z infrastrukturą techniczną oraz pod drogami zabezpieczyć dodatkowo rurami ochronnymi DVK160 lub SRS160 - zgodnie z PZT. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 120cm na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego. Sterowanie oświetleniem Sterowanie oświetleniem odbywać się będzie jak dla stanu istniejącego - zegarem astronomicznym w SOU - istn. szafka oświetlenia ulicznego. Wybór klas oświetlenia Obliczeń fotoelektrycznych z doborem opraw dokonano przy pomocy programu DIALUX. Projektowane oświetlenie spełnia wymagania normy. Lokalizację słupów oraz trasę linii pokazano na planach sytuacyjnych. Radarowy wyświetlacz prędkości Należy wykonać wcinkę w istn. kabel oświetleniowy YAKXS 4x35mm2 zlokalizowany przy proj.radarowym wyświetlaczu prędkości w km 16+13,00 ul. św. Kunegundy i dwustronnie z jednym mufowaniem wprowadzić do wyświetlacza. Solarny znak aktywny RADAR (pylon) wymagania: -aktywny RADAR (pylon) -radar z modułem komunikacji bezprzewodowej i modułem do tworzenia statystyk, -zastosowanie źródeł światła o wysokiej sprawności, -pomiar prędkości nadjeżdżającego samochodu i wyświetlanie go na dużym czytelnym wyświetlaczu z dokładnością do 1 km/h, solarny zestaw zasilający -panel fotowoltaiczny monokrystaliczny: 90W 12V, -akumulator żelowy głębokiego rozładowania, bezobsługowy: 36Ah 12V, -regulator solarny, -skrzynia hermetyczna na elektronikę + akumulator, -zestaw buforowy -Zestaw buforowy, akumulator żelowy głębokiego rozładowania o pojemności min. 36Ah,podtrzymuje pulsator LED w ciągu dnia. W nocy doładowywany z sieci 230V -skrzynka baterii -Skrzynka sterownicza na słupie przygotowana do zasilania z sieci 230V -słup -wysokość: 5m o średnicy O114mm, stal ocynkowana ogniowo***, uchwyt na radar -przystosowany dla I strefy wiatrowej wg PN-EN 1991-1-4, -kabel zasilający YAKXS 4x35 mm2, -fundamenty kompletny prefabrykowany, -uziom poziomy - taśma Fe/Zn 30x4. -słup do wysokości 50 cm n.p.t. pokryć elastomerem, -słup do wysokości 200 cm n.p.t. pokryć farbą antyplakat. Należy dobrać urządzenia o parametrach równoważnych lub lepszych od podanych spełniające wymagania MZD w Nowym Sączu oraz aktualne normy. Przed montażem dobór urządzeń uzgodnić z inwestorem. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego. Przebudowy i zabezpieczenie istn. sieci nN i SN W związku z proj. budową ronda na skrzyżowaniu ulic Grodzka, św. Kunegundy i Jagiellońskiej należy przebudować inst. kable nN poza obszar kolizji. Zgodnie z danymi TAURON DYSTRYBUCJA S.A w pobliżu ronda znajdują się 2 kable nN AKYY4x(1x120) mm2 wymagające przebudowy oraz kabel YAKY 4x240mm2. Zgodnie z załączoną mapą należy przebudować w/w kable poza obszar kolizji. Wykonać mufy kablowe przelotowe i przejściowe pomiędzy istn. kablami, a proj. kablami NA2XY-J 4x120 mm2 i NA2XYJ 4x240 mm2. Pozostałe kable zasilające istn. sygnalizację świetlną zgodnie z załączoną mapą do umartwienia (demontażu). Wzdłuż przebudowywanych ulic przebiegają istn. kable SN i nN które należy zabezpieczyć rurami ochronnymi rurami APS110 i APS160. Kable w miejscu skrzyżowań z infrastrukturą techniczną oraz pod drogami zabezpieczyć rurami ochronnymi DVK160 lub SRS160 - zgodnie z PZT. Kable w chodniku i na poboczu należy układać na głębokości min. 70 cm, a pod drogą min. 120cm na warstwie piasku o grubości co najmniej 10 cm, linią falistą z zapasem wystarczającym do skompensowania ewentualnych przesunięć gruntu tj. od 1 do 3 % długości wykopu. Ułożony kabel należy zasypać warstwą piasku o grubości co najmniej 10cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15cm, a następnie przykryć folią koloru niebieskiego. Odległość folii od kabla powinna wynosić co najmniej 25 cm. Na całej długości kabla w odległości nie większej niż 10 m oraz w miejscach charakterystycznych tj. przy wejściach do rur, załamaniach itp. należy zaopatrzyć go w trwałe oznaczniki identyfikacyjne wykonane z blachy ołowianej lub z tworzywa sztucznego. Demontaż istniejącego oświetlenia Należy zdemontować istniejące słupy oświetleniowe, sygnalizacji świetlnej oraz kable na proj.rondzie. przebudowa/przełożenie/zabezpieczenie sieci gazowej: Projektowany zakres rzeczowy jest następujący (ul.Grodzka) -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR17 typ 2 dn160 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR 11 typ 2 dn63 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (osłonowa) PE100 RC SDR17 typ 2 dn225 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -połączenie PE-Stal dn160/DN150 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn110/DN100 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn63/DN50 materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR11 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn50/DN40 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR11 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -zespół zaporowo-upustowy DN150 z króćcami dn160PE (2 szt. kurka upustowego DN50). Projektowany zakres rzeczowy jest następujący (ul.Kunegundy): -rura polietylenowa (przewodowa) PE 100RC SDR17 typ 2 dn160 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -rura polietylenowa (osłonowa) PE100 RC SDR17 typ 2 dn225 - zgodnie z PN-EN 1555-2 oraz PAS 1075, -połączenie PE-Stal dn160/DN150 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -połączenie PE-Stal dn110/DN100 (materiał części polietylenowej - PE100 RC SDR17 typ 2, materiał części stalowej - P265) - połączenie wg ST-IGG-1101:2017, -zespół zaporowo-upustowy DN150 z króćcami dn160PE (2 szt. kurka upustowego DN50). Szczegółowy zakres robót określają: * rysunki, szkice i przekroje konstrukcyjne stanowiące integralną część siwz * przedmiar robót stanowiący dokumentację pomocniczą do wyceny zamówienia, * STWiORB stanowiące integralną część siwz * dokumentacja projektowa: budowy sieci kanalizacji deszczowej, przebudowy/przełożenia/zabezpieczenia sieci energetycznej i oświetlenia ulicznego, przebudowy/przełożenia/zabezpieczenia sieci gazowej - stanowiące załącznik nr 15 do siwz.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45231300-8 |
45111200-0 |
45231300-8 |
45231400-9 |
45315300-1 |
45232000-2 |
45316110-9 |
45231220-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Całkowita wartość tego zamówienia wynosi nie więcej niż 1 500 000,00 zł.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Określenie warunków: posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia i zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1.posiada doświadczenie, polegające na wykonaniu w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co
najmniej 2 -wie roboty budowlane o podobnym charakterze do robót stanowiących przedmiot zamówienia . Należy przez to rozumieć roboty polegające na
budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie ulicy/drogi publicznej w technologii porównywalnej o długości co najmniej 500mb każde zamówienie. Za technologię
porównywalną Zamawiający uzna minimum ułożenie nawierzchni drogi/ulicy z betonu asfaltowego oraz wykonanie podbudowy z kruszywa. 2.przy realizacji zamówienia
będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: *kierownikiem budowy w specjalności drogowej bez ograniczeń ,*kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej bez ograniczeń,
*kierownikiem robót w specjalności gazowej bez ograniczeń
- osoby posiadające uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z Ustawą
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016 poz. 290 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r.
w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. 2019 poz. 1186 z p.zm.).
3.przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania
zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami: -Wytwórnia Mas Bitumicznych o wydajności min. 100Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego
z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB -frezarka do nawierzchni o szer.min.1 m- min.1 sztuka -spycharka
gąsienicowa- min.1 sztuka -koparka gąsienicowa- min.1 sztuka -równiarka samojezdna- min.1 sztuka -walec samojezdny-min.4 sztuki -rozkładarka mas bitumicznych
sterowana elektronicznie, umożliwiająca rozkładanie mieszanki mineralno-bitumicznej całą szerokością jezdni-min. 2 sztuki -samochód samowyładowczy dostosowany do
przewozu mieszanki mineralno-bitumicznej w każdych warunkach atmosferycznych-min.10 sztuk.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 4) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5; 5) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6; 6) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, w zakresie określonym w rozdziale VI ust. 6 SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7; 7) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018r., poz. 1445 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8; 8) oświadczenia wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź inne informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: 1.2.a) dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł na 1 i wszystkie zdarzenia i zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 2000000 zł; 2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.3.a) wykaz robót budowlanych zgodnych z warunkiem udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 1.3.b) wykaz osób, którymi wykonawca
będzie dysponował przy realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. 1.3.c) wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3a.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przedmiotowego postępowania wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. Wadium może zostać wniesione w
jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2019r. poz. 310). 3. Wadium należ wnieść przed
upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane | 30,00 |
doświadczenie kierownika budowy | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podlega unieważnieniu. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego 4. Zmiany w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, 3) zmiany producenta materiałów, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych. 7. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 6, wymaga zmiany lub wykonania dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,strona inicjująca przedstawia projekt zamienny lub wykonuje projekt zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany zgłoszenia lub uzyskania pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 8. Warunkiem dokonania zmian o których mowa w ust. 6 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmian 2) uzasadnienie zmiany 3) opis wpływu zmian na termin wykonania umowy 9. Zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych; 2) zmiana obowiązujących przepisów; 3) podniesienie trwałości obiektu; 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywanie robót; 5) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu; 6) zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach; 7) siła wyższa. 10. Przewiduje się również możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Modernizacja źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- "Budowa przyłączy wodociągowych w miejscowości Żółwino w Gminie Wolin"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.