eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RATOWICEBudowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-21

Ogłoszenie nr 510251191-N-2019 z dnia 21-11-2019 r.

ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O: Budowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606652-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ CZERNICA SP. Z O.O, Krajowy numer identyfikacyjny 36661091800000, ul. WROCŁAWSKA 111, 55-003 RATOWICE, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 318 01 73, e-mail d.dziedzic@zgkczernica.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zgkczernica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DKA.260.6.2.2019.DD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Budowa odcinka sieci wodociągowej w rejonie ul. Kolejowej w Kamieńcu Wrocławskim, gm. Czernica wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w P I N B w Powiecie Wrocławskim. 2. Lokalizacja inwestycji: ODC.1 o średnicy Dz225 zlokalizowany na terenie działki nr 198/9 w Kamieńcu Wrocławskim oraz w pasie ulicy Kolejowej, stanowiącej działkę nr 36/1 w Kamieńcu Wrocławskim, jak również w działce drogowej nr 261/3 w Kamieńcu Wrocławskim. ODC.1.1 o średnicy Dz160 od ODC.1, w działce nr 261/3 w Kamieńcu Wrocławskim, przez działki nr 261/4, 867/1, 257/14, 255/44, do połączenia z istniejącą siecią Dz160 PVC, w działce nr 255/44 w Kamieńcu Wrocławskim. ODC. 1.2 o średnicy Dz110 łączący ODC.1.1 z siecią Dz90 PVC w ulicy Kolejowej, działka nr 867/1 w Kamieńcu Wrocławskim. 3. Zakres inwestycji: Inwestycja obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej Dz225 PEHD PE100 SDR 17(PN10) o dł. L=34,45 mb, 2) budowę sieci wodociągowej Dz160 PEHD PE100 SDR 17(PN10) o dł. L=227,88mb, 3) budowę sieci wodociągowej Dz110 PEHD PE100 SDR 17(PN10) o dł. L=2,00 mb, 4) zamontowanie zasuw sieciowych: DN200 - szt. 3; DN150 - szt. 6; DN100 - szt.1; DN80 - szt. 1 5) zamontowanie hydrantów pożarowych DN80 nadziemnych - szt. 1 6) wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych i poziomych- wg projektu 7) odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej, tłuczniowej, terenów zielonych i użytków rolnych - wg projektu organizacji ruchu zastępczego i odbudowy nawierzchni oraz Umowy NR WRO.WKUR.SGMI.022.170.2018 z dnia 21.09.2018 r., zawartej pomiędzy Zamawiającym a Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. Projektowany wodociąg wykonany będzie w wykopie otwartym i technologią przewiertu sterowanego horyzontalnego i poziomego. 4. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi "towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w punkcie 3, w szczególności: 1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp, oraz ppoż., 2) powiadomienie Właścicieli i Zarządu działek, na których prowadzone będą roboty, oraz właściwych organów, o terminie rozpoczęcia robót, zgodnie z wydanymi uzgodnieniami, decyzjami i podpisanymi umowami (KOWR). 3) realizacji i organizacji robót na terenie działki nr 261/4 w Kamieńcu Wrocławskim, zgodnie zapisami Umowy NR WRO.WKUR.SGMI.022.170.2018 z dnia 21.09.2018 r., zawartej pomiędzy Zamawiającym a Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. 4) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 5) oznakowanie i zabezpieczenie dróg, w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 6) wykonanie i wyniesienie czasowej organizacji ruchu na odcinku drogi powiatowej - ul. Kolejowa (dz. nr 36/1), oraz na odcinkach dróg gminnych - ul. Agrestowej (dz. nr 255/44), drogi bez nazwy (dz. nr 261/3) oraz działkach gminnych (dz. nr 198/1, 867/1) - zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu zastępczego, 7) zabezpieczenie zieleni zgodnie z dokumentacją "Inwentaryzacja zieleni", 8) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań, prób i odbiorów, oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 9) wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 10) naprawę sieci drenarskiej i innych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 11) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 12) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, w tym uzyskanie protokolarnego odbioru działki w Zarządzie KOWR, zgodnie z podpisaną Umową i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 13) obiekty tymczasowe: wykopy liniowe umocnione, dla ułożenia ww. rurociągów wodociągowych Dz110, Dz160, Dz225, o szerokości 0,9 m. 5. Wykonawca zgromadzi komplet niezbędnych dokumentów, wymaganych przepisami prawa, i wystąpi w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim, w celu dokonania zgłoszenia zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie sieci wodociągowej. 6. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi także obowiązek Wykonawcy do zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów, pozostałych po robotach, niewykorzystanych przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 8. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od dnia przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymywania porządku, - odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej). 9. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej wykonanej przez: TECHSAN Pracownia Projektowa Inwestycji Komunalnych, 53-129 Wrocław, ul. Sudecka 78/10 wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Załączony przedmiar robót, służy wyłącznie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy, w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. 11. Dokumenty, o których mowa w punktach 9 i 10, stanowią załączniki do SIWZ. 12. Regulacje urządzeń podziemnych muszą być dokonywane pod nadzorem ich zarządców. UWAGA: Infrastrukturę podziemną przed rozpoczęciem robót należy sprawdzić z aktualnym zasobem mapowym w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie w celu powzięcia we własnym zakresie wszelkich informacji niezbędnych do właściwego sporządzenia oferty. Informacje powyższe należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty! 13. Gwarancja. Termin gwarancji od 36 do 60 miesięcy - stanowiący jedno z kryterium oceny ofert. 14. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej kontraktowej oraz deliktowej za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przy realizacji przedmiotu umowy osobom trzecim, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość podpisanej umowy. Dokument należy przedłożyć najpóźniej w dniu podpisania. 15. Wszystkie materiały, wyroby budowlane i urządzenia, przewidywane do wbudowania będą zgodne z postanowieniami SIWZ oraz muszą być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dla niektórych materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń zostały określone konkretne produkty, informacje te należy interpretować, jako wyznaczenie cech i jakości (standardu) materiałów. Dopuszcza się użycie innych materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń równoważnych, wyłącznie o parametrach nie gorszych od opisanych w SIWZ, pod warunkiem ich wcześniejszego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności danego zamiennika leży po stronie Wykonawcy. 16. Prace budowlane należy wykonywać przy użyciu materiałów, dla których wykonawca posiada dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Zasadnicze rozwiązania materiałowe należy uzgadniać z przedstawicielem inwestora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45233140-2, 45111200-0, 45231000-5, 45231300-8, 45231100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WODROL Teodor Świątecki
Email wykonawcy: biuro@wodrol.wroclaw.pl
Adres pocztowy: Wilczycka 14
Kod pocztowy: 55-093
Miejscowość: Kiełczów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 184500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 184500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 249784.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.