To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-11-26
Ogłoszenie nr 510255658-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601408-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540208213-N-2019;5402206335-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000,
ul. ul. Ratusz
1,
11-015
Olsztynek, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 51954 50, e-mail
ratusz@olsztynek.pl, faks
895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego złotowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZBI.271.1.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia gminie Olsztynek długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 2.300.000 zł ( słownie dwa miliony trzysta tysięcy 00/100 złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2. Kredyt będzie uruchamiany w transzach na podstawie odrębnego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego. Transze będą przekazywana na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Olsztynku nr 72 8823 0007 2001 0100 0169 0028, przy czym ostatnia transza wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż do dnia 31 grudnia 2019 r. 3. Termin uruchomienia transz kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 5 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożone pisemne zawiadomienie Zamawiającego. 4. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transz kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w Formularzu Ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), dotyczącej zaoferowanego przez Wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez zamawiającego dyspozycji wypłaty. 5. Na cenę brutto oferty składają się opłaty, odsetki i inne podobne świadczenia związane z udzieleniem Zamawiającemu kredytu bankowego. 6. Karencja w spłacie kredytu do dnia 20 czerwca 2020 r. 7. Spłata rat kapitałowych po upływie karencji nastąpi w kwotach i terminach określonych w SIWZ. 8. Gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień ustawowo wolny upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, albo nie będącym dniem roboczym, tj. od poniedziałku do piątku, uważa się, że termin spłaty kredytu został zachowany, jeśli spłata kredytu nasępiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty kredytu. 9. Spłata odsetek w okresach miesięcznych, po okresie, za który zostały naliczone w wysokości wynikającej z aktualnego zadłużenia oraz po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia z banku - w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia z banku. 10. Wcześniejsza spłata kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych dla kredytobiorcy. 11. Możliwość rezygnacji z uruchomienia całości lub części kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. 12. Zabezpieczeniem kredytu jest weksel In blanco. 13. Oprocentowanie zmienne według stopy WIBOR 3M - wyliczone jako średnia wszystkich notowań, miesiąca poprzedzającego spłatę - powiększonej o marżę Wykonawcy, która pozostaje stała w całym okresie kredytowania. O wysokości oprocentowania oraz o zmianie oprocentowania, udzielający kredytu powiadamia kredytobiorcę pisemnie. 14. Poza kwotami określonymi w ofercie, Wykonawca nie pobiera żadnych dodatkowych opłat. 15. W celu złożenia oferty należy przyjąć WIBOR-3M na dzień 30 sierpnia 2019 r. - 1,72 %, przy założeniu uruchomienia kredytu w dwóch transzach: 1.000.000 zł dnia 31 października 2019 roku, oraz 1.300.000 zł dnia 15 grudnia 2019 roku. 16. Rozliczenie wyłącznie w walucie polskiej PLN. 17. Po dokonaniu przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty wybrany Wykonawca wspólnie z Zamawiającym opracują projekt umowy kredytowej uwzględniający zapisy istotnych warunków umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z informacją o wysokości prognozowanych odsetek od kredytu z rozbiciem na poszczególne lata kredytowania. Kalendarz odsetkowy 365/366 dni. 18. W przypadku rezygnacji z części lub całości kredytu / niewykorzystanej części lub całości postawionego do dyspozycji kredytu / postanowionej do dyspozycji transzy kredytu w terminie do dnia 31 grudnia 2019 r., Kredytobiorca nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych kosztów. 19. Zamawiający nie będzie wypełniał przesłanych przez Wykonawców wszelkich załączników i tabel, stanowiących wzory opracowane przez Wykonawców, jednak zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych odpowie na każde pytanie wykonawcy dotyczące SIWZ oraz przekaże informacje niezbędne do przygotowania oferty. 20. Obowiązki Wykonawcy i uprawnienia Zamawiającego związane z zatrudnieniem: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca albo dalszy podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę której zadaniem będzie bezpośredni kontakt z Zamawiającym oraz obsługa realizacji przedmiotu zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub podwykonawcy albo dalszego podwykonawcy, odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę albo dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) Pozostałe uregulowania dot. obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego związanych z zatrudnieniem opisano w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
381105.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Warmińsko - Mazurski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
381105.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Modernizacja oświetlenia na terenie orlików oraz Parku Kultury, Sportu i Rekreacji w Olsztynku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Olsztynku
- "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu"
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.