eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Przebudowa ul. Rokicińskiej - "drogi przez wieś" w miejscowości Kraszew

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-27

Ogłoszenie nr 510257838-N-2019 z dnia 27-11-2019 r.

Gmina Andrespol: Przebudowa ul. Rokicińskiej - "drogi przez wieś" w miejscowości Kraszew

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608075-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Rokicińskiej - "drogi przez wieś" w miejscowości Kraszew

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.32.57.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulicy Rokicińskiej - "drogi przez wieś" w miejscowości Kraszew. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1. Roboty pomiarowe, 2.2. Mechaniczne ścięcie ziemnych poboczy o gr. 10 cm wraz z wywozem ziemi - 762,00 m2, 2.3. Oczyszczenie nieulepszonej nawierzchni drogowej, uzupełnienie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym o gr. 8 cm i wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanką asfaltową o gr. 4 cm po zagęszczeniu, 2.5. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i włazów kanałowych, 2.6. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej - 4 708,10 m2, 2.7. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanką asfaltową: warstwa ścieralna - AC 8S o gr. 7 cm po zagęszczeniu - 4 708,10 m2, 2.8. Wykonanie poboczy ulepszonych z kruszyw łamanych , o frakcji 0 - 31,5 mm o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - 762,00 m2, 3. Warstwy podbudowy powinny być wykonywane z kruszyw łamanych granitowego, kwarcytowego lub gabro (nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia określone zostały w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ: 4.1. Załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa, 4.2. Załącznik nr 11 - STWiORB. 5. Przedmiar robót załączony do specyfikacji - załącznik nr 12 do SIWZ, jest opracowaniem wtórnym. Zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą. 6. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 7. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 7.1. Pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania. 7.2. Organizacja i zabezpieczenie placu budowy. 7.3. Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu. 7.4. Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 7.5. Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy planu zapewnienia, jakości (PZJ). 7.6. Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo. 7.7. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 7.8. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 7.9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 8. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 9. Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 313814.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Drogowy Sp. z o.o. Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piotrkowska 276
Kod pocztowy: 90-361
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293115.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293115.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 434604.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.