To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-05
Ogłoszenie nr 510265348-N-2019 z dnia 05-12-2019 r.
Gmina Jeżów Sudecki: "Remont 7 mostów drogowych: w miejscowości Janówek (pot. Lipka) droga gminna dz. nr ewid. 107; w miejscowości Chrośnica (pot. Lipka) droga gminna - dz. nr ewid. 258; w miejscowości Dziwiszów (pot. Złotucha) droga gminna - dz. nr ewid. 38; w miejscowości Płoszczyna (pot. Ochotnica) droga gminna - dz. nr ewid. 207/12; w miejscowości Jeżów Sudecki (pot. Szumiąca) droga gminna dz. nr ewid. 338/1; w miejscowości Siedlęcin (pot. Pija) droga gminna - dz. nr ewid. 962, w miejscowości Siedlęcin (wiadukt nad torami linii kolejowej) droga gminna - dz. nr ewid. 980/1 i nr 975, w Gminie Jeżów Sudecki".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609826-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jeżów Sudecki, Krajowy numer identyfikacyjny 23082168700000,
ul. ul. Długa
63,
58-521
Jeżów Sudecki, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
757 132 254, -255, -257, e-mail
zwojt@jezowsudecki.pl, faks
757 132 254, -255, -257.
Adres strony internetowej (url): http://jezowsudecki.bip.net.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont 7 mostów drogowych: w miejscowości Janówek (pot. Lipka) droga gminna dz. nr ewid. 107; w miejscowości Chrośnica (pot. Lipka) droga gminna - dz. nr ewid. 258; w miejscowości Dziwiszów (pot. Złotucha) droga gminna - dz. nr ewid. 38; w miejscowości Płoszczyna (pot. Ochotnica) droga gminna - dz. nr ewid. 207/12; w miejscowości Jeżów Sudecki (pot. Szumiąca) droga gminna dz. nr ewid. 338/1; w miejscowości Siedlęcin (pot. Pija) droga gminna - dz. nr ewid. 962, w miejscowości Siedlęcin (wiadukt nad torami linii kolejowej) droga gminna - dz. nr ewid. 980/1 i nr 975, w Gminie Jeżów Sudecki".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zamówienia: "Remont 7 mostów drogowych: w miejscowości Janówek (pot. Lipka) droga gminna dz. nr ewid. 107; w miejsco-wości Chrośnica (pot. Lipka)droga gminna - dz. nr ewid. 258; w miejscowości Dziwiszów (pot. Złotucha) droga gminna - dz. nr ewid. 38; w miejscowości Płoszczyna (pot. Ochotnica) droga gminna - dz. nr ewid. 207/12; w miejscowości Jeżów Sudecki (pot. Szumiąca) droga gminna dz. nr ewid. 338/1; w miejscowości Siedlęcin (pot. Pija) droga gminna - dz. nr ewid. 962, w miejscowości Siedlęcin (wiadukt nad torami linii kolejowej) droga gminna - dz. nr ewid. 980/1 i nr 975 w Gminie Jeżów Sudecki". 3. Zakres zamówienia obejmuje zadania: 1.Remont mostu w miejscowości Janówek ( pot. Lipka) droga gminna dz. nr ewid. 107 Inwestycja obejmuje: W skład zakresu projektowanego remontu mostu jako główne elementy wchodzą: wzmocnienie konstrukcji sklepienia kamiennego płytą żelbetową gr. 25 cm, uzupełnienie ścian bocznych kamiennych z belkami podporęczowymi i balustradami. Projektowany zakres remontu mostu obejmuje roboty: - roboty ziemne pod uzupełnienie murów kamiennych, oczyszczenie koryta - wykonanie konstrukcji wsporczej podtrzymującej sklepienie mostu - rozbiórka wypełnienia kamiennego nad sklepieniem - rozbiórka uszkodzonych bocznych ścianek oraz części sklepienia kamiennego - wykonanie bocznych ścianek oraz część sklepienia - wykonanie belek podporęczowych z montażem balustrad - uzupełnienie murów do poziomu belek podporęczowych - wykonanie płyty nadłucza - izolacja płyty nadłucza wraz z zabezpieczeniem warstwą ochronną betonową - wypełnienie nad sklepieniem betonem - wykonanie podbudowy tłuczniowej na dojazdach - nawierzchnia asfaltobetonowa na moście i dojazdach. Podstawowe parametry techniczne mostu po remoncie: - długość mostu 7,00 m - światło poziome 4,20 m - światło pionowe ( do sklepienia) 1,40 m - szerokość całkowita 5,30 m - szerokość pomiędzy balustradami 4,80 m - szerokość jezdni na moście 4,40 m - wysokość balustrady 1,10 m - kąt skrzyżowania z potokiem 610 18´ - spadek daszkowy jezdni 2,0% - spadek podłużny jezdni 2,0% - Nośność klasy D ( wg PN-85/S-10030) 200 kN ( 20 t) 2. Remont mostu w miejscowości Chrośnica ( pot. Lipka ) droga gminna - dz. nr ewid. 258. Inwestycja obejmuje: W skład projektowanego zakresu remontu jako główne elementy wchodzą: wzmocnienie istniejącej płyty żelbetowej nośnej płytą żelbetową ( nadbetonem),odsadzki żelbetowe, likwidacja przepustu betonowego śr 400 mm oraz wykonanie przepustu z rur PEHD śr. 600mm. Projektowany zakres remontu mostu obejmuje zasadnicze roboty: - rozbiórka górnej warstwy gr. 5 cm płyty żelbetowej ustroju nośnego - rozbiórka częściowa murów oporowych kamiennych - roboty ziemne pod odsadzki, uzupełnienie murów oporowych, oczyszczenie koryta - uzupełnienie murów kamiennych - wykonanie odsadzek żelbetowych - wykonanie wzmocnienia ( nadbetonu) płyty ustroju nośnego - izolacja płyty ustroju nośnego - uzupełnienie murów do poziomu belek podporęczowych - likwidacja przepustu betonowego śr. 400 mm - wykonanie przepustów z rur PEHD o śr. 600 mm - umocnienie wlotów i wylotów przepustów płytami ażurowymi 60x40x10 cm - wykonanie konstrukcji wsporczej i pomostu do robót naprawczych zaprawami PCC - naprawa ubytków ustroju nośnego płyty masami typu PCC - wykonanie podbudowy tłuczniowej na dojazdach - nawierzchnia asfaltobetonowa na moście i dojazdach. Podstawowe parametry techniczne mostu po remoncie: - długość mostu 6,40 m - światło poziome 3,10 m - światło pionowe 3,14 m - szerokość całkowita 4,50 m - szerokość pomiędzy balustradami 3,92 m - szerokość jezdni na moście 3,50 m - wysokość balustrady 1,10 m - kąt skrzyżowania z potokiem 420 24´ - spadek daszkowy jezdni 2,3% - spadek podłużny jezdni 0,5% - nośność klasy D ( wg PN-85/S-10030) 200 kN ( 20 t). 3. Remont mostu w miejscowości Dziwiszów (pot. Złotucha) droga gminna - dz. nr ewid. 38. Inwestycja obejmuje: W skład zakresu projektowanego remontu mostu jako główne elementy wchodzą: ustrój nośny żelbetowy płytowy wraz z balustradami, wzmocnienie istniejących przyczółków kamiennych, odsadzki żelbetowe. Projektowany zakres remontu mostu obejmuje zasadnicze roboty: - rozbiórka płyty żelbetowej ustroju nośnego wraz ze zbrojeniem sztywnym - rozbiórka częściowa murów oporowych kamiennych - roboty ziemne pod odsadzki, pod uzupełnienie murów oporowych, oczyszczenie koryta - uzupełnienie murów kamiennych - wykonanie odsadzek żelbetowych - wykonanie wzmocnienia za przyczółkami kamiennymi - wykonanie ław podłożyskowych - wykonanie płyty żelbetowej ustroju nośnego ze zbrojeniem sztywnym z dwuteowników h=200 mm - wykonanie oraz montaż balustrad - uzupełnienie murów do poziomu belek podporęczowych - izolacja płyty ustroju nośnego - wykonanie podbudowy tłuczniowej na dojazdach - nawierzchnia asfaltobetonowa na moście i dojazdach. Podstawowe parametry techniczne mostu po remoncie: - długość mostu 4,40 m - światło poziome 3,20 m - światło pionowe 2,56 m - szerokość całkowita 4,60 m - szerokość pomiędzy balustradami 4,20 m - szerokość jezdni na moście 3,90 m - wysokość balustrady 1,20 m - kąt skrzyżowania z potokiem 900 - spadek daszkowy jezdni 2,0% - spadek podłużny jezdni 1,0% - nośność klasy D ( wg PN-85/S-10030) 200 kN ( 20 t). 4. Remont mostu w miejscowości Płoszczyna (pot. Ochotnica) droga gminna - dz. nr ewid. 207/12. Inwestycja obejmuje: W skład projektowanego remontu mostu jako główne elementy wchodzą: wzmocnienie konstrukcji sklepienia kamiennego płytą żelbetową grubości 25 cm, uzupełnienie ścian bocznych kamiennych z belkami podporęczowymi i balustradami, odsadzki żelbetowe.Projektowany zakres remontu mostu obejmuje zasadnicze roboty: - roboty ziemne pod odsadzki, pod uzupełnienie murów kamiennych, oczyszczenie koryta - wykonanie odsadzek żelbetowych - wykonanie konstrukcji wsporczej podtrzymującej sklepienie mostu - rozbiórka wypełnienia kamiennego nad sklepieniem - rozbiórka uszkodzonych bocznych ścianek oraz część sklepienia kamiennego - wykonanie bocznych ścianek oraz część sklepienia - wykonanie belek podporęczowych z montażem balustrad - uzupełnienie murów do poziomu belek podporęczowych - wykonanie płyty nadłucza - izolacja płyty nadłucza wraz z zabezpieczeniem warstwą ochronną betonową - wypełnienie nad sklepieniem betonem - wykonanie podbudowy tłuczniowej na dojazdach - nawierzchnia asfaltobetonowa na moście i dojazdach. Podstawowe parametry techniczne mostu po remoncie: - długość mostu 6,00 m - światło poziome 3,10 m - światło pionowe ( do sklepienia ) 3,10 m - szerokość całkowita 4,20 m - szerokość pomiędzy balustradami 3,70 m - szerokość jezdni na moście 3,40 m - wysokość balustrady 1,10 m - kąt skrzyżowania z potokiem 550 - spadek daszkowy jezdni 2,0% - spadek podłużny jezdni 2,0% - nośność klasy D ( wg PN-85/S-10030) 200 kN ( 20t). 5. Remont mostu w miejscowości Jeżów Sudecki ( pot. Szumiąca) droga gminna dz. nr ewid. 338/1. Inwestycja obejmuje: Projektowany zakres remontu mostu obejmuje jako zasadniczą zmianę, most o ustroju nośnym żelbe-towym płytowym wraz ze wzmocnionymi istniejącymi przyczółkami kamiennymi oraz odsadzkami. Projektowany zakres remontu mostu obejmuje zasadnicze roboty: - rozbiórka ustroju nośnego z płyt żelbetowych 1,0m x 3,0 m, gr. 12cm - rozbiórka uszkodzonego przyczółka - rozbiórka częściowa murów oporowych kamiennych ( skrzydeł ) - roboty ziemne pod odsadzki, uzupełnienie murów oporowych, oczyszczenie koryta - wykonanie przyczółka kamiennego, uzupełnienie murów kamiennych ( skrzydeł ) - wykonanie odsadzek żelbetowych - wykonanie wzmocnienia za przyczółkami kamiennymi - wykonanie ław podłożyskowych - wykonanie ustroju nośnego z belek prefabrykowanych żelbetowych wraz z nadbetonem zbrojonym - wykonanie oraz montaż balustrad - uzupełnienie murów do poziomu belek podporęczowych - izolacja płyty ustroju nośnego - wykonanie podbudowy tłuczniowej na dojazdach - nawierzchnia asfaltobetonowa na moście i dojazdach. Podstawowe parametry techniczne mostu po remoncie: - długość mostu 3,60 m - światło poziome 2,20 m - światło pionowe 1,96 m - szerokość całkowita 5,20 m - szerokość pomiędzy balustradami 4,80 m - szerokość jezdni na moście 4,20 m - wysokość balustrad 1,20 m - kąt skrzyżowania z potokiem 900 - spadek daszkowy jezdni 2,0% - spadek podłużny jezdnii 1,0% - nośność klasy D ( wg PN-85/S-10030) 200 kN ( 20 t ). 6. Remont mostu w miejscowości Siedlęcin ( pot. Pija) droga gminna - dz. nr ewid. 962. Inwestycja obejmuje: W skład zakresu projektowanego remontu mostu jako główne elementy wchodzą: ustrój nośny żelbetowy płytowy wraz z balustradami, wzmocnienie istniejących przyczółków kamiennych, odsadzki żelbetowe. Projektowany zakres remontu mostu obejmuje zasadnicze roboty: - rozbiórka płyty żelbetowej ustroju nośnego wraz ze zbrojeniem sztywnym - rozbiórka częściowa murów oporowych kamiennych - roboty ziemne pod odsadzki, pod uzupełnienie murów oporowych, oczyszczenie koryta - uzupełnienie murów kamiennych - wykonanie odsadzek żelbetowych - wykonanie wzmocnienia za przyczółkami kamiennymi - wykonanie ław podłożyskowych - wykonanie płyty żelbetowej ustroju nośnego ze zbrojeniem sztywnym z dwuteowników h=220 mm - wykonanie oraz montaż balustrad - uzupełnienie murów do poziomu belek podporęczowych - izolacja płyty ustroju nośnego - wykonanie podbudowy tłuczniowej na dojazdach - nawierzchnia z asfaltobetonu na moście i dojazdach. Podstawowe parametry techniczne mostu po remoncie: - długość mostu 6,60 m - światło poziome 4,80 m - światło pionowe 2,05 m - szerokość całkowita 5,20 m - szerokość pomiędzy balustradami 4,80 m - szerokość jezdni na moście 4,50 m - wysokość balustrad 1,20 m - kąt skrzyżowania z potokiem 670 30´ - spadek daszkowy jezdni 2,0% - spadek podłużny jezdni 3,03% - nośność klasy D ( wg PN-85/S-10030) 200 kN ( 20 t). 7. Remont wiaduktu żelbetowego drogowego w miejscowości Siedlęcin ( nad linią kolejową ) droga gminna - dz. nr ewid. 980/1 i 975. Wiadukt usytuowany jest we wsi Siedlęcin nad torami linii kolejowej Jelenia Góra - Wleń - Lwówek Śląski, pomiędzy drogami gminnymi - dz. nr 980/1 i nr 975. Obecnie ww. linia kolejowa jest zawieszona dla ruchu kolejowego. Konstrukcja wiaduktu jest łukowa żelbetowa. Szerokość całkowita wiaduktu 6,63 m ( szerokość jezdni 5,75 m). Długość wiaduktu 28,60 m. Szerokość łuku 6,50 m. Wiadukt usytuowany jest prostopadle do torowiska linii kolejowej. Na powierzchniach ścian bocznych i belek podporęczowych widoczne są lokal-nie głębokie ubytki betonu. Nawierzchnia na wiadukcie i dojazdach jest gruntowa. Balustrady drewniane są zniszczone, uszkodzone, występują braki elementów oraz widoczne są elementy wskazujące na próchnicę. Na łuku żelbetowym od strony sufitowej są czarne naloty od spalin lokomotyw kolejowych. Przy wiadukcie występują duże zakrzaczenia. W zakres remontu wiaduktu jako główne elementy wchodzą: wymiana balu-strad drewnianych, naprawa uszkodzeń masami typu PCC, zabezpieczenie powierzchni betonowych odpo-wiednią powłoką, wykonanie podbudowy tłuczniowej oraz asfaltobetonowej nawierzchni dwuwarstwowej na długości wiaduktu. Zakres remontu wiaduktu obejmuje następujące zasadnicze roboty: - oczyszczenie terenu robót z krzaków i roślinności - 0,045 ha - wymiana balustrad drewnianych - 60,60 m - wykonanie konstrukcji wsporczej z pomostem do robót naprawczych - 6,50 m3 - czyszczenie strumieniowo - ścierne (piaskowanie) - 306,60 m2 - lokalna naprawa ubytków masami PCC - 20,40 m2 - zabezpieczenie powierzchni betonowych odpowiednią powłoką - 286,20 m2 - wykonanie podbudowy tłuczniowej na długości 32 m - 184,0 m2 - wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej dwuwarstwowej - 184,00 m2 . 8.Opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy dla każdego zadania. 9. Wykonawca robót ma obowiązek zapewnić ruch pieszych w miejscu przeprawy mostowej w miejscowościach Janówek i Chrośnica. Pozostawia się w gestii wykonawcy wybór: budowy tymczasowej kładki dla pieszych lub utrzymanie ruchu pieszych na przebudowywanym obiekcie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45221111-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
650487.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MG-TECH INŻYNIERIA LĄDOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
923001.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Narewce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.