To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510268959-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa i montaż elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika - szopka bożonarodzeniowa 3D
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615028-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000,
ul. ul. Pod Lasem
64,
44-210
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4248838, e-mail
zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks
32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika - szopka bożonarodzeniowa 3D
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.261.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i podłączenie zewnętrznych elementów dekoracji świątecznej Miasta Rybnika a) dekoracja wolnostojąca w formie szopki bożonarodzeniowej 3D Wymagania dotyczące dekoracji świątecznej w formie szopki bożonarodzeniowej 3D: . Punkty świetlne LED - ok. 3240 sztuk . Długość - ok. 1,5 m . Szerokość - ok. 3 m . Wysokość - ok. 2.5 m . Masa brutto - 110 -140 kg . Moc - 150 - 200 W Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania w użytkowanie całego przedmiotu zamówienia. Termin usunięcia wad: do 3 dni roboczych liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie pocztą elektroniczną. Dostawa, montaż i podłączenie przedmiotu zamówienia nastąpi w Rybniku-Niedobczycach przy ul. Górnośląskiej (skwer naprzeciw kościoła)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31527260-6
Dodatkowe kody CPV: 51110000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10000
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLAMP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12300
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Remont w salach terapeutycznych Ośrodka Leczenia i Rehabilitacji Dzieci im. św. Jana Pawła II w ramach projektu Budżetu Obywatelskiego Miasta Rybnik na 2024 r. "Wypoczynek i rekreacja łączy dzielnice"
- Zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
- Zakup i dostawa switchy do Miejskiej Sieci Szerokopasmowej
- Zakup i dostawa z podziałem na zadania: 1) zestawów komputerowych i laptopów, 2) zestawów VR, 3) sprzętu peryferyjnego i sieciowego, 4) laptopów, 5) sprzętu i komponentów komputerowych
- Dostosowanie pomieszczeń kuchni Szpitalnej do obowiązujących przepisów.
- Modernizacja zasobu mieszkaniowego ZGM w zakresie przebudowy, remontu oraz zmiany sposobu ogrzewania z podziałem na zadania: Zad.1 - ul. Barbary 19C/3, Zad.2 - ul. Kosmonautów 4/27
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Osowej Sieni
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych "
- "Zakup wyposażenia technicznego na potrzeby działalności Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu z podziałem na części."
- "Modernizacja kotłowni miejskiej w Bisztynku"
- Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Gródek
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Systemy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.