To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-10
Ogłoszenie nr 510269552-N-2019 z dnia 10-12-2019 r.
Burmistrz Gminy Pniewy: Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I cześć I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej Harcówce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020 w ramach Działania 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599280-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540212328-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Pniewy, Krajowy numer identyfikacyjny 00052955100000,
ul. ul. Dworcowa
37,
62-045
Pniewy, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 2938601, e-mail
um@pniewy.wokiss.pl, faks
61 2910097.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pniewy.wlkp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja miasta Pniewy- etap I cześć I pn. Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna w dawnej Harcówce
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZT.271.2.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rewitalizacja miasta Pniewy - etap I część I pn. CENTRUM KULTURY I BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DAWNEJ HARCÓWCE" 1. Zadanie obejmuje wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" przebudowy wraz z rozbudową tzw. harcówki na Bibliotekę Publiczną Miasta i Gminy Centrum Kultury Pniewy w standardzie pasywnym z zagospodarowaniem terenu, drogą pożarową, dojazdem do ulicy Turowskiej oraz chodnikiem do ul. Wolności w Pniewach, zgodnie z warunkami wskazanymi w "Programie funkcjonalno - użytkowym". 2. Przedmiot umowy określa "Program funkcjonalno - użytkowy" wraz z planem zagospodarowania terenu. 3. Budynek oraz jego otoczenie znajduje się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków - założenie urbanistyczne, 2 poł. XIV -XIX, nr rej. 2266/A z 30.12.1992. 4. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, przyłączy sieci zewnętrznych, akustyka, drogi, 2) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, decyzji, 3) uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskania opinii i warunków gestorów sieci i innych organów. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla tych rozwiązań Wykonawca umieści je w projekcie i zrealizuje, 4) uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego m.in. w zakresie rozwiązań technicznych, materiałowych, funkcjonalno-użytkowych, kolorystyki itp. dla całości inwestycji, 5) przeprowadzenie badań archeologicznych, 6) pozyskania opinii konserwatorskiej i w razie konieczności zawarcie w imieniu Zamawiającego umowy na badania ratunkowe, w przypadku konieczności zabezpieczenia lub przeniesienia obiektów małej architektury, przeprowadzenia badań archeologicznych i zapewnienia nadzoru archeologicznego w rejonie prowadzonej inwestycji - zgodnie z pozyskaną opinią konserwatorską, 7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 8) sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, 9) zapewnienie nadzoru autorskiego przez autora projektu przez cały okres trwania inwestycji, 10) uzyskania zgody na wycinkę zieleni kolidującej z inwestycją (o ile taka sytuacja nastąpi), 11) opracowanie scenariusza pożarowego budynku, 12) uzyskanie w imieniu inwestora pozwolenia na budowę, 13) sporządzenie harmonogramu robót budowlano-instalacyjnych dla przedmiotowej inwestycji, 14) sporządzenie projektu zagospodarowania placu budowy, projektu organizacji robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 15) w przypadku stwierdzenia występowanie gniazd ptaków oraz siedlisk nietoperzy - uzyskanie opinii ornitologicznej, chiropterologicznej o możliwości prowadzenia robót oraz ewentualnej decyzji zezwalającej na niszczenie siedlisk, 16) dokonanie zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w imieniu Zamawiającego, 17) realizację robót w oparciu o zaakceptowane przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy 18) wybudowanie obiektu ze szczególnym uwzględnieniem wytycznych projektowych dla uzyskania standardu pasywnego wraz z wszystkimi instalacjami (w tym wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, źródła ciepła, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, hydrantowej, kanalizacji tłuszczowej - jeśli będzie wymagana, technologii kuchni - aneksu kuchennego, zbierającej wodę deszczową i wykorzystującą ją do napełnienia płytkiego zbiornika wodnego z fontanną oraz spłukiwania toalet, elektrycznej silnoprądowej, elektrycznej słaboprądowej, akustycznej i elektroakustycznej wraz z systemem nagłośnienia), 19) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z drogą pożarową, dojazdem do ulicy Turowskiej oraz chodnikiem do ul. Wolności, 20) wykonanie wraz z odbiorem wszystkich przyłączy zewnętrznych (elektroenergetycznego, wodkan., przeciwpożarowego, kanalizacji deszczowej, teleinformatycznego, gazowego), 21) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla branż: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, przyłączy sieci zewnętrznych, drogi z naniesionymi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, 22) przygotowanie instrukcji eksploatacji, obsługi, ppoż. oraz instrukcje stanowiskowe urządzeń, 23) wykonanie testów szczelności budynku oraz raportu budowlanego i końcowego z testów zgodnie z normą PN-EN ISO 9972, 24) wykonanie raportu z pomiaru zgodnie z normą PN-EN 13187-2001, 25) przeprowadzenie wszelkich odbiorów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 26) uzyskanie wszelkich dokumentów niezbędnych do odebrania wykonanych robót i prawidłowego użytkowania obiektu (certyfikaty, aprobaty itp.), 27) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1. W budynku po rozbudowie powinny znaleźć się następujące pomieszczenia: 1) część rozbudowywana o pow. zabudowy ok. 570 m2 - sala na min. 200 osób wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi - magazynem i aneksem kuchennym; 2) część istniejąca o pow. zabudowy ok. 320 m2: a) parter : fragment sali na min. 200 osób - scena, wypożyczalnia - oddział dla dzieci, toaleta damska, toaleta męska, toaleta dla niepełnosprawnych, pokój rodzica z dzieckiem, komunikacja, klatka schodowa, winda, magazyn, pomieszczenie gospodarcze, śmietnik, kotłownia,serwerownia; b) piętro: wypożyczalnia dla dorosłych, pomieszczenie socjalne, toaleta dla pracowników, pomieszczenia dla młodzieży, 2 pomieszczenia biurowe, winda, komunikacja. 2. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do: 1) opracowania aktualnej mapy do celów projektowych, 2) zapewnienia wglądu przez osoby wskazane przez Zamawiającego do opracowywanej dokumentacji, na każdym etapie jej opracowywania oraz uwzględnienia uwag formułowanych przez te osoby w przygotowywanych dokumentach, 3) wykonania czynności pomiarowych oraz sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 4) zapewnienia udziału osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie: kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, 5) zapewnienie prowadzenia badań archeologicznych i innych niezbędnych badań wymaganych przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 6) sporządzenia wszelkich dokumentacji, opinii niezbędnych do przedłożenia Wielkopolskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków (WWKZ), dokonania uzgodnienia wszystkich robót oraz uzyskania opinii, decyzji WWKZ, 7) wypełnienie warunków wynikających z uzyskanych warunków technicznych, uzgodnień dokumentacji projektowej, decyzji, opinii itp w tym dotyczących usunięcia kolizji (terminów zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót, zapewniania nadzoru i poniesienia jego kosztów oraz wypełnienia innych zobowiązań), 8) zapewnienie nośności dla samochodów ciężarowych, wszystkich ciągów komunikacyjnych na zewnątrz budynków, przewidzianych do ruchu pojazdów, 9) wykonania dokumentacji odbiorowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 30200000-1, 31000000-6, 31530000-0, 31532000-4, 31531000-7, 31531100-8, 31520000-7, 31527000-6, 31527300-9, 31527200-8, 31527260-6, 31527210-1, 31524000-5, 31524100-6, 31524120-2, 31524200-7, 31524210-0, 31523000-8, 31523300-1, 31523200-0, 31523100-9, 31521000-4, 31521200-6, 31521100-5, 31625000-3, 31625200-5, 35000000-4, 35100000-5, 35110000-8, 35111000-5, 35111300-8, 35111300-8, 44000000-0, 44100000-1, 44110000-4, 44111000-1, 44111100-2, 44111200-3, 44111300-4, 44111400-5, 44111700-8, 44111800-9, 44111900-0, 44112000-8, 44112200-0, 44112220-6, 44112300-1, 44112300-1, 44112310-4, 44112400-2, 44112410-5, 44112420-8, 44112600-4, 44112700-5, 44113000-5, 44113800-3, 44113810-6, 44113810-6, 44113100-6, 44113120-2, 44114000-2, 44114100-3, 44114200-4, 44115900-8, 44115310-5, 44130000-0, 44134000-8, 44133000-1, 44131000-7, 44170000-2, 44190000-8, 44200000-2, 44230000-1, 44232000-5, 44233000-2, 44220000-8, 44221000-5, 44221200-7, 44221230-6, 44221220-3, 44221210-0, 44221100-6, 44400000-4, 44480000-8, 44482000-2, 44482200-4, 44482100-3, 44420000-0, 44410000-7, 44500000-5, 44600000-6, 44620000-2, 44622000-6, 44622100-7, 44621000-9, 44621200-1, 44621220-7, 44621100-0, 44800000-8, 44900000-9, 44920000-5, 44921000-2, 45000000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45111220-6, 45111230-9, 45111240-2, 45111250-5, 45113000-2, 45200000-9, 45210000-2, 45212000-6, 45212340-1, 45212330-8, 45212331-5, 45223000-6, 45223100-7, 45223110-0, 45223200-8, 45223210-1, 45223500-1, 45223800-4, 45232452-5, 45232440-8, 45232420-2, 45232423-3, 45232423-3, 45232411-6, 45230000-8, 45233000-9, 45260000-7, 45261000-4, 45261100-5, 45261210-9, 45262100-2, 45262210-6, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262410-8, 45262500-6, 45262620-3, 45300000-0, 45320000-6, 45330000-9, 45343200-5, 45400000-1, 45420000-7, 45421100-5, 45421130-4, 45421131-1, 45421140-7, 45421146-9, 45421160-3, 45316200-7, 45432000-4, 45432112-2, 45432210-9, 45440000-3, 45441000-0, 45442000-7, 45442100-8, 45442121-1, 45443000-4, 45450000-6, 51700000-9, 71000000-8, 71220000-6, 71247000-1, 71320000-7, 71325000-2, 71327000-6, 71332000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5734959.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane REMBUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7054000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podwykonawca na wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę oraz prace projektowe w zakresie konsultacji i nadzoru przygotowania dokumentacji budynku pasywnego |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.