eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiW dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - szkolenia personelu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-12-13

Ogłoszenie nr 510273894-N-2019 z dnia 13-12-2019 r.

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca: W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - szkolenia personelu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Śląskiego na lata 20014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.3. Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej - konkurs

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592819-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540192213-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca, Krajowy numer identyfikacyjny 29769000000000, ul. ul. Bracka 13, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 4537110, 4537171, e-mail przetargi@wscp.wodzislaw.pl, faks 324 555 325.
Adres strony internetowej (url): www.wscp.wodzislaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - szkolenia personelu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/2019/DZP/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn.: "Szkolenie radzenia sobie ze stresem", w ramach którego zostaną przedstawione techniki relaksacyjne oraz podczas którego będzie można zdobyć odpowiednią wiedzę pozwalającą na zrozumienie mechanizmu stresu, jego działania i funkcji oraz poznanie technik opanowania i radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie będzie zawierało elementy z zakresu zachowań asertywnych promujące podstawowe techniki umiejętnego odmawiania, prowadzenia dyskusji, przedstawiania opinii i oceny (diagnozy) zachowując równowagę w respektowaniu praw własnych i innych. Będzie również zawierało elementy pokazujące praktyczne metody dające możliwość polepszenia samopoczucia poprzez zastosowanie technik relaksacyjnych. Szkolenie obejmować będzie poszerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego rozumienia i prowadzenia interwencji kryzysowej jak również poznanie odpowiednich metod pracy z pacjentem i jego rodziną. Szkolenie ma zostać przeprowadzone metodami interaktywnymi i warsztatowymi. Zadanie nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. "Szkolenie z bezpiecznego i profesjonalnego podnoszenia, pielęgnacji, zasad rehabilitacji chorych". Minimalny program szkolenia obejmować musi: a) Charakterystyka najczęściej występujących chorób narządu ruchu; b) Dyskopatia odcinka szyjnego i lędźwiowego, przeciążenia w obrębie stawów barkowych, biodrowych oraz kolanowych; c) Zwiększone napięcie mięśniowe i sztywność mięśni; d) Specyfika pracy personelu medycznego - opieka nad pacjentami obłożnie chorymi, wspomaganie mobilności pacjentów, uruchamianie leżących pacjentów; e) Wpływ pracy zawodowej na występowanie chorób w obrębie układu ruchu; f) Omówienie przeciążeń w obrębie narządu ruchu wynikające z nieprawidłowego podnoszenia, przenoszenia, pionizowania pacjentów, a także przeciążenia wynikające z nieprawidłowego przyjmowania pozycji w czasie wykonywania innych czynności zawodowych; g) Diagnostyka i leczenie chorób układu ruchu; h) Jak rozpoznać pierwsze objawy chorób narządu ruchu i samodzielnie, bezpiecznie im przeciwdziałać; i) Społeczny wymiar chorób narządu ruchu - następstwa chronicznych chorób narządu ruchu w aspekcie nabywania niepełnosprawności zawodowej i społecznej; j) Ergonomia i ekonomia wykonywania obowiązków zawodowych wśród personelu medycznego; k) Nauka wykonywania w bezpieczny dla aparatu ruchu takich czynności jak: podnoszenie pacjenta, jego przenoszenia z łóżko na krzesło/ fotel/ wózek, pionizacja pacjenta; zabezpieczanie własnego kręgosłupa przy codziennej pielęgnacji podopiecznych l) Zasady profilaktyki chorób narządu ruchu; m) Zasady zdrowego i bezpiecznego wykonywania czynności zawodowych Zadanie nr 3: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. "Szkolenie z zakresu diagnostyki i leczenia chorób układu ruchu" Minimalny program szkolenia obejmować musi: a) Rozpoznanie pierwszych objawy chorób narządu ruchu i samodzielnego, bezpiecznego im przeciwdziałania; b) Zasady ergonomii i ekonomii wykonywania obowiązków zawodowych dla personelu obsługi technicznej; c) charakterystyka najczęściej występujących chorób narządu ruchu; d) dyskopatia odcinka szyjnego i lędźwiowego, przeciążenia w obrębie stawów barkowych, biodrowych oraz kolanowych. e) Zwiększone napięcie mięśniowe i sztywność mięśni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9


Dodatkowe kody CPV: 80511000-9, 80570000-0, 80530000-8, 80561000-4, 80510000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Szkolenie radzenia sobie ze stresem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73536.58
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Logos Link sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Na Stoku 2/37
Kod pocztowy: 20-561
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15678
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15678
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 32830
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Szkolenie z bezpiecznego i profesjonalnego podnoszenia, pielęgnacji, zasad rehabilitacji chorych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40650.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Conart sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Barbary 21,
Kod pocztowy: 40-053
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31200
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Szkolenie z zakresu diagnostyki i leczenia chorób układu ruchu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, nie złożono żadnej oferty w powyższym postępowaniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.