eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikDOSTAWA WRAZ Z MONTA¯EM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2019-12-14

Og³oszenie nr 510274007-N-2019 z dnia 14-12-2019 r.

Pañstwowa Szko³a Muzyczna I st. w ¦widniku: DOSTAWA WRAZ Z MONTA¯EM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 617852-N-2019

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pañstwowa Szko³a Muzyczna I st. w ¦widniku, Krajowy numer identyfikacyjny 27823800000000, ul. ul. Króla Pole 5, 21-040 ¦widnik, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 817 516 856, e-mail sekretariat@psm.swidnik.pl, faks 814687047.
Adres strony internetowej (url): http://www.psm.swidnik.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: szko³a publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

DOSTAWA WRAZ Z MONTA¯EM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ¦WIDNIKU

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em foteli (214 szt.) w pomieszczeniu sali koncertowej umiejscowionej w budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wi³komirskich w ¦widniku. 2. Zaproponowane fotele winny spe³niaæ nastêpuj±ce zasady ogólne: a) Nale¿y stosowaæ fotele przeznaczone do intensywnego u¿ytkowania w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej. b) Tapicerka powinna cechowaæ siê du¿± odporno¶ci± na zabrudzenia, wch³anianie p³ynów i uszkodzenia mechaniczne. Gramatura tapicerki 165 g/m2 +/- 5%. c) Oferowany fotel musi byæ produktem seryjnym. d) Dane techniczne: materia³: trudno zapalny oraz niewydzielaj±cy produktów rozk³adu i spalania, okre¶lonych jako bardzo toksyczne - 100% poliester, welur; fotele musz± byæ trwale montowane do pod³o¿a, ³±czone w rzêdy ze wspólnymi pod³okietnikami, o ca³kowitej wysoko¶ci min. 880 mm (tolerancja +/- 5mm), szeroko¶ci w osiach 550 mm (tolerancja +/- 5mm), g³êboko¶ci siedziska min. 465 mm (tolerancja +/- 5mm) i g³êboko¶ci po z³o¿eniu 500 mm (tolerancja +/- 50 mm); odporno¶æ na ¶cieranie tapicerki: min. 100 000 cykli wg skali Martindel´a; konstrukcja: stela¿ stalowy; wype³nienie: wysokogatunkowa pianka PU (wymagane atesty na trudno zapalno¶æ i nietoksyczno¶æ). Szczegó³owy opis parametrów minimalnych i równowa¿nych zosta³ zawarty w za³±czniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przed dostaw± i monta¿em foteli, Zamawiaj±cy, pod rygorem rozwi±zania umowy z winy Wykonawcy, wymaga przedstawienia do akceptacji projektu warsztatowego docelowego fotela, rozmieszczenia foteli na sali oraz sposobu monta¿u oraz okazania jednego egzemplarza gotowego fotela do akceptacji projektanta. 3. Rysunek zawieraj±cy rzut pomieszczenia sali koncertowej pokazuj±cy rozmieszczenie zamawianych foteli stanowi za³±cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umo¿liwiaæ Zamawiaj±cemu prowadzenie statutowej dzia³alno¶ci. Realizowane przez Wykonawcê zamówienie nie mo¿e stwarzaæ zagro¿enia ¿ycia lub zdrowia osób przebywaj±cych w budynku Zamawiaj±cego lub w jego otoczeniu. W przypadku wystêpowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowi±zuje siê do czasowego ograniczenia zakresu realizowanego zamówienia lub zmniejszenia jego uci±¿liwo¶ci w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu realizacjê statutowych obowi±zków. 5. Wymagany okres gwarancji dla zrealizowanego przedmiotu zamówienia - minimum 3 lata. 6. Wykonawca zobowi±zany jest do usuniêcia wad, usterek i braków stwierdzonych przy odbiorze lub zg³oszonych w okresie gwarancji, w terminie 7 dni. 7. Warunki finansowe rozliczeñ: a) podstaw± wystawienia faktury bêdzie obustronnie podpisany protokó³ wykonania zamówienia, b) fakturowanie jednorazowe na podstawie protoko³u wykonania zamówienia, c) p³atne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania orygina³u prawid³owo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest sta³e i nie podlega waloryzacji w trakcie obowi±zywania umowy. 8. Kod CPV: 39.11.31.00-8 - Fotele 9. Przed dostaw± (nie wraz z ofert±) wymagane jest dostarczenie n/w certyfikatów i atestów: a) Atest wytrzyma³o¶ciowy dla oferowanego fotela w zakresie bezpieczeñstwa u¿ytkowania wg normy PN-EN 12727:2016, poziom 4 (intensywny); b) Atest wytrzyma³o¶ciowy dla pianek siedziska fotela na 200 000 cykli wg normy PN - EN ISO 3385:2014, w³a¶ciwo¶ci wg PN - EN ISO 5999:2013 w klasie V (warunki u¿ytkowania - bardzo ciê¿kie); c) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalno¶ci mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 dla oferowanego uk³adu tapicerskiego i sklejki; d) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B /02855 dla oferowanego uk³adu tapicerskiego i sklejki e) Atest Higieniczny Z certyfikatów musi bezpo¶rednio wynikaæ, ¿e dotycz± one oferowanego modelu fotela.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 39.11.31.00 - Fotele


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2019
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 152015.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nowy Styl Spó³ka z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pu¿aka 49
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowo¶æ: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 186978.45
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 186978.45
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 502750.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.