To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-23
Ogłoszenie nr 510280329-N-2019 z dnia 23-12-2019 r.
Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie: Zakup wraz z dostawą giętarki, sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz oprogramowania na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.chor. Jana Szymańskiego w Marianowie z podziałem na cztery zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Marianowie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628244-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540257749-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
ACTUS Zamówienia Publiczne Daniel Ambrożej tel. 601 611 353
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie, Krajowy numer identyfikacyjny 98393000000000,
ul.
,
18-421
Piątnica, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
862 166 611, e-mail
zsrmari@izd.psl.org.pl, faks
862 166 611.
Adres strony internetowej (url): https://marianowo.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą giętarki, sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz oprogramowania na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.chor. Jana Szymańskiego w Marianowie z podziałem na cztery zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/2019/2/1/4
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz oprogramowania dla Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego. 2. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem nowym zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), markowym, nieużywanym wcześniej w innych projektach posiadającym odpowiednie certyfikaty. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 4. Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym dzień oraz godzinę dostawy uwzględniając godziny pracy Zamawiającego. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia osobiście oraz weźmie udział w jego rozpakowaniu w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych lub braków w dostawie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszelkich niezbędnych licencji do pełnego działania oprogramowania przed podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. System operacyjny musi być zainstalowany przez producenta. Zamawiający nie wymaga fabrycznej instalacji oprogramowania biurowego. 8. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania. 9. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy sformułowanie "lub równoważne". 10. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawa spełnia równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawa spełnia równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawa, spełnia wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 11. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 12. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez dostawcę. 13. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres wskazany w ofercie; minimalnie: 24 miesiące - kryterium oceny ofert "okres gwarancji". 14. Termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji zgodnie z art. 558 Kodeksu Cywilnego. 15. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny przedmiotu umowy: a. Bezpłatny serwis gwarancyjny z odbiorem niesprawnego sprzętu przez Wykonawcę i dostarczeniem go po naprawie do siedziby Zamawiającego. Naprawy realizowane będą w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. b. Czas reakcji - ten sam dzień lub następny dzień roboczy. c. Jeżeli czas naprawy będzie dłuższy niż 48 godz. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na czas usunięcia awarii sprzętu zastępczego (nie gorszego od tego, który został zareklamowany). 16. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub usterki dostarczonego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do naprawy lub wymiany uszkodzonego sprzętu lub części na nowy wolny od wad. 17. Okres gwarancji wymienionego nowego egzemplarza zaczyna swój bieg od daty dostarczenia go do użytkownika, co będzie potwierdzone protokołem odbioru. Zadanie nr 4 -Giętarka 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż urządzeń, maszyn, sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. chor. Jana Szymańskiego w Marianowie, przeprowadzenie koniecznych szkoleń oraz przekazanie instrukcji bezpiecznego użytkowania dostarczonych elementów zamówienia. 2.Obowiązki wykonawcy: - Dostawa maszyn, urządzeń, sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych zgodnie z "OPZ". Przedmiot dostawy powinien być nowy tzn. nieużywany przed dostarczeniem. - Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawy objęte przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, standardami, dokumentacją oraz postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wymogów bhp, organizacją oraz realizacją umowy bez zakłóceń. - Wniesienie, ustawienie i montaż dostarczonego wyposażenia. - Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia stosownie do postanowień zawartych we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Uruchomienie, przeprowadzenie szkoleń oraz przekazanie instrukcji bezpiecznej obsługi dostarczonych elementów zamówienia. - Zabezpieczenie obiektu przed uszkodzeniami w trakcie prowadzenia dostawy. - Doprowadzenie wyposażanego budynku oraz terenu wokół niego do stanu, nie gorszego, niż w dniu rozpoczęcia dostawy, usunięcie wszelkich uszkodzeń, zabrudzeń, wywiezienie opakowań itp. -na własny koszt, w terminie przed odbiorem. - Zaoferowanie wyposażenia spełniającego wymogi ilościowe oraz materiałowe iużytkowe określone w "OPZ". - Urządzenia, maszyny, sprzęt lub wyposażenie muszą posiadać Deklarację Zgodności CE lub równoważną. - Urządzenia, maszyny, sprzęt lub wyposażenie muszą posiadać instrukcję wjęzyku polskim w szczególności DTR (dokumentacja techniczno rozruchowa). ?Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w ramach przewidzianego wynagrodzenia. - Wskazane w "OPZ" parametry są parametrami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na sprzęt o parametrach wyższych. - Minimalna gwarancja na oferowany sprzęt: 24 miesiące od dnia odbioru. - Wszystkie maszyny, urządzenia, sprzęt, wyposażenie, pomoce dydaktyczne oraz zmiany wymiarów /oprócz dopuszczalnych zakresów tolerancji/ i materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym. - Podane wymiary wyposażenia należy traktować jako przybliżone, dopuszczalne są odchylenia do ±5%, większe wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. - Dostarczany sprzęt musi być gotowy do użytku wraz z przeprowadzonym pierwszym rozruchem i przeszkoleniu pracowników. - Przekazanie dokumentacji odbiorowej/atesty, certyfikaty, protokoły szkoleń, kart katalogowych itp., oraz szczegółowego zestawienia dostarczanych: urządzeń, sprzętu, wyposażenie oraz pomocy dydaktycznych wraz z jednostkowymi cenami netto/brutto i wartością brutto /jako warunek konieczny odbioru/. - Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za dozór dostawy do czasu podpisania protokołu odbioru. - Rozliczenie dostawy wraz z montażem: a)warunkiem rozliczenia dostawy będzie protokół zdawczo-odbiorczy potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego, b)o całkowitym zakończeniu dostawy oraz gotowości do odbioru końcowego Wykonawca powiadomi bezzwłocznie Zamawiającego pisemniee-mail:zsmarianowo@wp.eu , c)Zamawiający odmówi odbioru dostawy w przypadku: - stwierdzenia rozbieżności pomiędzy parametrami dostarczonego sprzętu, a parametrami opisanymi w SIWZ wraz z załącznikami, uszkodzenia lub stwierdzenia wad uniemożliwiających użycie sprzętu, - braku dostarczenia, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi innych dokumentów odbiorowych/skompletowane w jednej teczce, ze spisem treści/, lub akcesoriów które producent dołącza w komplecie ze sprzętem, - braku dokonania wstępnego rozruchu urządzeń tego wymagających i przeszkolenia personelu użytkownika potwierdzonego stosownymi dokumentami In p. protokół szkolenia/. - W razie przedłużenia rozpoczęcia terminu dostawy, ewentualne zmagazynowanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia będzie na koszt Wykonawcy i na wezwanie Zamawiającego dostarczone w terminie 7 dni od dnia wezwania do dostawy. - Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską o czym mowa w roz. II pkt 5 SIWZ. - Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w załącznikach nr 5do SIWZ. - Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiącej odpowiednio załącznik Nr 6do SIWZ. - W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia (SIWZ wraz z załącznikami) nazw materiałów, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. - Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych opisywanym dopuszczonych do obrotu na rynku Unii Europejskiej. - W przypadku, gdy Zamawiający użył oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1 -3 Ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. - Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. - Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". - Wykonawca, który na etapie realizacji zamówienia, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 42940000-7, 42000000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Komputery przenośne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
281014.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Epicenter sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
370431.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Drukarki laserowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2905.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Epicenter sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5145.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Maszyny do obróbki cieplnej tworzyw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12882.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Epicenter sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15005.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Giętarka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 4 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na Część 4. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.