Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Giżycko: USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU.
Numer ogłoszenia: 510282 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO WRAZ Z NAPRAWĄ PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU ORAZ JEDNOSTEK BĘDĄCYCH NA JEJ ZAOPATRZENIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego wraz z naprawą przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko, oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Zadanie nr 1 Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego wraz z naprawą przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 1747 Suwałki, Jednostki Wojskowej Nr 2568 Węgorzewo, Jednostki Wojskowej Nr 4808 Gołdap. CZYSZCZENIE CHEMICZNE KG PRANIE WODNE KG potrzeby do końca roku 2014 1 578,95 5 000,00 potrzeby miesięczne średnio 131,58 416,67 Pranie wodne z pełnym wykończeniem (suszenie, drobne naprawy, maglowanie, prasowanie) - 5 000,00 kg w okresie obowiązywania umowy, w tym: 1. pranie bielizny osobistej (koszulki, spodenki, kalesony, ręczniki, piżamy, itp.), 2. pranie bielizny pościelowej (prześcieradła, poszewki, poszwy, itp.), 3. pranie bielizny kucharskiej i stołowej (ubranie kucharza, czepek kucharza, ścierki, obrusy, serwetki, itp.), 4. pranie umundurowania 5. pranie podpinek do namiotów (powierzchnia podpinek ok. 40 m2 i 30 m2. Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem (prasowanie, drobne naprawy) - 1 578,95 kg w okresie obowiązywania umowy tym: 1. czyszczenie chemiczne umundurowania, 2. czyszczenie chemiczne ubrań roboczych i umundurowania specjalnego (ubiór czołgisty), 3. czyszczenie chemiczne kocy. Naprawa odzieży, umundurowania, i innych przedmiotów w okresie obowiązywania umowy. 1. przyszycie guzika, taśm, wprowadzeni gumki, 2. zacerowanie rozdartego fragmentu, 3. podłożenie, 4. przyszycie oderwanej kieszeni spodni lub bluzy 5. wymaglowanie i wyprasowanie Koszt ww. usługi powinien być wkalkulowany w cenę jednego kilograma prania. Odbiór i dostawa przedmiotów po wykonaniu usługi musi nastąpić transportem wykonawcy do magazynów /wskazanych przez zamawiającego/ znajdujących się w Suwałkach, Węgorzewie, Gołdapi: jeden raz w tygodniu do godz. 11.00; w przypadku przebywania żołnierzy jednostki wojskowej na zgrupowaniach poligonowych (ćwiczeniach, szkoleniach) również z miejsca (miejscowości) wskazanego przez Zleceniodawcę. Termin wykonania usług do 7 dni od dnia przyjęcia. Naliczenie wagi poszczególnych przedmiotów Oferent będzie dokonywać zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu usługi Oferent jest zobowiązany opakować i przekazać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi dla przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (załącznik nr 8 do SIWZ). Oferenta zobowiązuje się: a) Powiadomić Zleceniodawcę o braku możliwości wykonania usług określonych wyżej w ustalonym terminie. b) W razie zaginięcia lub całkowitego zniszczenia przedmiotu przyjętego w ramach usługi - wypłacić Zleceniodawcy równowartość brakującego lub zniszczonego przedmiotu. Wartość przedmiotu będzie ustalana wg aktualnych cen obowiązujących w JW. Nr 4352 z uwzględnieniem jego zużycia. c) W przypadku powstania uszkodzeń przedmiotu w trakcie procesu technologicznego prania, pokryć wartość szkody poniesionej przez Zleceniodawcę. Wartość szkody określać będzie komisja złożona z członków stron zainteresowanych. d) Dokonać wyprania, wysuszenia i wymaglowania przyjętych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. e) Przestrzegania zaleceń narzuconych przez producenta odzieży, co do sposobu prania /czyszczenia/. f) W przypadku nienależytego wykonania usługi, na wezwanie Zamawiającego, do ponownego wyprania (czyszczenia) bez dodatkowego wynagrodzenia - dwukrotne zwrócenie uwagi Oferentowi wyrażone na piśmie będzie skutkować rozwiązaniem umowy. g) Dokonać składania, pakowania i układania przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty odbioru i dostawy. W cenę kilograma wypranego wyczyszczonego przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy. Zadanie nr 2 Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego wraz z naprawą przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko, Jednostki Wojskowej Nr 2098 Bemowo Piskie, Jednostki Wojskowej Nr 3797 Giżycko, Jednostki Wojskowej Nr 1460 Orzysz. CZYSZCZENIE CHEMICZNE KG PRANIE WODNE KG potrzeby do końca roku 2014 8 233,95 51 000 potrzeby miesięczne średnio 686,16 4 250 Pranie wodne z pełnym wykończeniem (suszenie, drobne naprawy, maglowanie, prasowanie) - 51 000,00 kg w okresie obowiązywania umowy, w tym: 1. pranie bielizny osobistej (koszulki, spodenki, kalesony, ręczniki, piżamy, itp.), 2. pranie bielizny pościelowej (prześcieradła, poszewki, poszwy, itp.), 3. pranie bielizny kucharskiej i stołowej (ubranie kucharza, czepek kucharza, ścierki, obrusy, serwetki, itp.), 4. pranie umundurowania 5. pranie podpinek do namiotów (powierzchnia podpinek ok. 40 m2 i 30 m2. Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem (prasowanie, drobne naprawy) - 8 233,95 kg w okresie obowiązywania umowy tym: 1. czyszczenie chemiczne umundurowania, 2. czyszczenie chemiczne ubrań roboczych i umundurowania specjalnego (ubiór czołgisty), 3. czyszczenie chemiczne kocy. Naprawa odzieży, umundurowania, i innych przedmiotów w okresie obowiązywania umowy. 1. przyszycie guzika, taśm, wprowadzeni gumki, 2. zacerowanie rozdartego fragmentu, 3. podłożenie, 4. przyszycie oderwanej kieszeni spodni lub bluzy 5. wymaglowanie i wyprasowanie Koszt ww. usługi powinien być wkalkulowany w cenę jednego kilograma prania Odbiór i dostawa przedmiotów po wykonaniu usługi musi nastąpić transportem wykonawcy do magazynów /wskazanych przez zamawiającego/ znajdujących się w Giżycku, Bemowie Piskim, Orzyszu: jeden raz w tygodniu do godz. 11.00; w przypadku przebywania żołnierzy jednostki wojskowej na zgrupowaniach poligonowych (ćwiczeniach, szkoleniach) również z miejsca (miejscowości) wskazanego przez Zleceniodawcę. Odbiór z magazynu poligonowego w Bemowie Piskim minimum jeden raz w tygodniu do godz. 11.00, w zależności od ilości zgromadzonych przedmiotów. Termin wykonania usług do 7 dni od dnia przyjęcia. Naliczenie wagi poszczególnych przedmiotów Oferent będzie dokonywać zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu usługi Oferent jest zobowiązany opakować i przekazać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi dla przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (załącznik nr 8 do SIWZ). Oferenta zobowiązuje się: a) Powiadomić Zleceniodawcę o braku możliwości wykonania usług określonych wyżej w ustalonym terminie. b) W razie zaginięcia lub całkowitego zniszczenia przedmiotu przyjętego w ramach usługi - wypłacić Zleceniodawcy równowartość brakującego lub zniszczonego przedmiotu. Wartość przedmiotu będzie ustalana wg aktualnych cen obowiązujących w JW. Nr 4352 z uwzględnieniem jego zużycia. c) W przypadku powstania uszkodzeń przedmiotu w trakcie procesu technologicznego prania, pokryć wartość szkody poniesionej przez Zleceniodawcę . Wartość szkody określać będzie komisja złożona z członków stron zainteresowanych. d) Dokonać wyprania, wysuszenia i wymaglowania przyjętych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. e) Przestrzegania zaleceń narzuconych przez producenta odzieży, co do sposobu prania /czyszczenia/. f) W przypadku nienależytego wykonania usługi, na wezwanie Zamawiającego, do ponownego wyprania (czyszczenia) bez dodatkowego wynagrodzenia - dwukrotne zwrócenie uwagi Oferentowi wyrażone na piśmie będzie skutkować rozwiązaniem umowy. g) Dokonać składania, pakowania i układania przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty odbioru i dostawy. W cenę kilograma wypranego wyczyszczonego przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędną sytuacją ekonomiczna i finansową do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 5 do SIWZ). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę na usługę prania wodnego i czyszczenia chemicznego wraz z naprawą przedmiotów zaopatrzenia mundurowego w wyniku niniejszego postępowania , w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014 r. w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU, Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO, Budynek Sztabu, pok. nr 7 parter..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4352 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko Budynek sztabu - Kancelaria Jawna (pok. 109).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego wraz z naprawą przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 1747 Suwałki, Jednostki Wojskowej Nr 2568 Węgorzewo, Jednostki Wojskowej Nr 4808 Gołdap..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZYSZCZENIE CHEMICZNE KG PRANIE WODNE KG potrzeby do końca roku 2014 1 578,95 5 000,00 potrzeby miesięczne średnio 131,58 416,67 Pranie wodne z pełnym wykończeniem (suszenie, drobne naprawy, maglowanie, prasowanie) - 5 000,00 kg w okresie obowiązywania umowy, w tym: 1. pranie bielizny osobistej (koszulki, spodenki, kalesony, ręczniki, piżamy, itp.), 2. pranie bielizny pościelowej (prześcieradła, poszewki, poszwy, itp.), 3. pranie bielizny kucharskiej i stołowej (ubranie kucharza, czepek kucharza, ścierki, obrusy, serwetki, itp.), 4. pranie umundurowania 5. pranie podpinek do namiotów (powierzchnia podpinek ok. 40 m2 i 30 m2. Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem (prasowanie, drobne naprawy) - 1 578,95 kg w okresie obowiązywania umowy tym: 1. czyszczenie chemiczne umundurowania, 2. czyszczenie chemiczne ubrań roboczych i umundurowania specjalnego (ubiór czołgisty), 3. czyszczenie chemiczne kocy. Naprawa odzieży, umundurowania, i innych przedmiotów w okresie obowiązywania umowy. 1. przyszycie guzika, taśm, wprowadzeni gumki, 2. zacerowanie rozdartego fragmentu, 3. podłożenie, 4. przyszycie oderwanej kieszeni spodni lub bluzy 5. wymaglowanie i wyprasowanie Koszt ww. usługi powinien być wkalkulowany w cenę jednego kilograma prania. Odbiór i dostawa przedmiotów po wykonaniu usługi musi nastąpić transportem wykonawcy do magazynów /wskazanych przez zamawiającego/ znajdujących się w Suwałkach, Węgorzewie, Gołdapi: jeden raz w tygodniu do godz. 11.00; w przypadku przebywania żołnierzy jednostki wojskowej na zgrupowaniach poligonowych (ćwiczeniach, szkoleniach) również z miejsca (miejscowości) wskazanego przez Zleceniodawcę. Termin wykonania usług do 7 dni od dnia przyjęcia. Naliczenie wagi poszczególnych przedmiotów Oferent będzie dokonywać zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu usługi Oferent jest zobowiązany opakować i przekazać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi dla przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (załącznik nr 8 do SIWZ). Oferenta zobowiązuje się: a) Powiadomić Zleceniodawcę o braku możliwości wykonania usług określonych wyżej w ustalonym terminie. b) W razie zaginięcia lub całkowitego zniszczenia przedmiotu przyjętego w ramach usługi - wypłacić Zleceniodawcy równowartość brakującego lub zniszczonego przedmiotu. Wartość przedmiotu będzie ustalana wg aktualnych cen obowiązujących w JW. Nr 4352 z uwzględnieniem jego zużycia. c) W przypadku powstania uszkodzeń przedmiotu w trakcie procesu technologicznego prania, pokryć wartość szkody poniesionej przez Zleceniodawcę. Wartość szkody określać będzie komisja złożona z członków stron zainteresowanych. d) Dokonać wyprania, wysuszenia i wymaglowania przyjętych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. e) Przestrzegania zaleceń narzuconych przez producenta odzieży, co do sposobu prania /czyszczenia/. f) W przypadku nienależytego wykonania usługi, na wezwanie Zamawiającego, do ponownego wyprania (czyszczenia) bez dodatkowego wynagrodzenia - dwukrotne zwrócenie uwagi Oferentowi wyrażone na piśmie będzie skutkować rozwiązaniem umowy. g) Dokonać składania, pakowania i układania przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty odbioru i dostawy. W cenę kilograma wypranego wyczyszczonego przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego wraz z naprawą przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 4352 Giżycko, Jednostki Wojskowej Nr 2098 Bemowo Piskie, Jednostki Wojskowej Nr 3797 Giżycko, Jednostki Wojskowej Nr 1460 Orzysz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZYSZCZENIE CHEMICZNE KG PRANIE WODNE KG potrzeby do końca roku 2014 8 233,95 51 000 potrzeby miesięczne średnio 686,16 4 250 Pranie wodne z pełnym wykończeniem (suszenie, drobne naprawy, maglowanie, prasowanie) - 51 000,00 kg w okresie obowiązywania umowy, w tym: 1. pranie bielizny osobistej (koszulki, spodenki, kalesony, ręczniki, piżamy, itp.), 2. pranie bielizny pościelowej (prześcieradła, poszewki, poszwy, itp.), 3. pranie bielizny kucharskiej i stołowej (ubranie kucharza, czepek kucharza, ścierki, obrusy, serwetki, itp.), 4. pranie umundurowania 5. pranie podpinek do namiotów (powierzchnia podpinek ok. 40 m2 i 30 m2. Czyszczenie chemiczne z pełnym wykończeniem (prasowanie, drobne naprawy) - 8 233,95 kg w okresie obowiązywania umowy tym: 1. czyszczenie chemiczne umundurowania, 2. czyszczenie chemiczne ubrań roboczych i umundurowania specjalnego (ubiór czołgisty), 3. czyszczenie chemiczne kocy. Naprawa odzieży, umundurowania, i innych przedmiotów w okresie obowiązywania umowy. 1. przyszycie guzika, taśm, wprowadzeni gumki, 2. zacerowanie rozdartego fragmentu, 3. podłożenie, 4. przyszycie oderwanej kieszeni spodni lub bluzy 5. wymaglowanie i wyprasowanie Koszt ww. usługi powinien być wkalkulowany w cenę jednego kilograma prania Odbiór i dostawa przedmiotów po wykonaniu usługi musi nastąpić transportem wykonawcy do magazynów /wskazanych przez zamawiającego/ znajdujących się w Giżycku, Bemowie Piskim, Orzyszu: jeden raz w tygodniu do godz. 11.00; w przypadku przebywania żołnierzy jednostki wojskowej na zgrupowaniach poligonowych (ćwiczeniach, szkoleniach) również z miejsca (miejscowości) wskazanego przez Zleceniodawcę. Odbiór z magazynu poligonowego w Bemowie Piskim minimum jeden raz w tygodniu do godz. 11.00, w zależności od ilości zgromadzonych przedmiotów. Termin wykonania usług do 7 dni od dnia przyjęcia. Naliczenie wagi poszczególnych przedmiotów Oferent będzie dokonywać zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu usługi Oferent jest zobowiązany opakować i przekazać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami określonymi dla przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (załącznik nr 8 do SIWZ). Oferenta zobowiązuje się: a) Powiadomić Zleceniodawcę o braku możliwości wykonania usług określonych wyżej w ustalonym terminie. b) W razie zaginięcia lub całkowitego zniszczenia przedmiotu przyjętego w ramach usługi - wypłacić Zleceniodawcy równowartość brakującego lub zniszczonego przedmiotu. Wartość przedmiotu będzie ustalana wg aktualnych cen obowiązujących w JW. Nr 4352 z uwzględnieniem jego zużycia. c) W przypadku powstania uszkodzeń przedmiotu w trakcie procesu technologicznego prania, pokryć wartość szkody poniesionej przez Zleceniodawcę . Wartość szkody określać będzie komisja złożona z członków stron zainteresowanych. d) Dokonać wyprania, wysuszenia i wymaglowania przyjętych przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. e) Przestrzegania zaleceń narzuconych przez producenta odzieży, co do sposobu prania /czyszczenia/. f) W przypadku nienależytego wykonania usługi, na wezwanie Zamawiającego, do ponownego wyprania (czyszczenia) bez dodatkowego wynagrodzenia - dwukrotne zwrócenie uwagi Oferentowi wyrażone na piśmie będzie skutkować rozwiązaniem umowy. g) Dokonać składania, pakowania i układania przedmiotów zaopatrzenia mundurowego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Usługi muszą być realizowane z użyciem wysokiej jakości środków piorących. Zamawiający zastrzega sobie prawo po wyborze oferty, a przed podpisaniem umowy dokonania wizji lokalnej posiadanego przez oferenta sprzętu i urządzeń, które mają zagwarantować właściwe pod względem technologicznym i sanitarnym wykonanie usług pralniczych i naprawczych. Cena przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty odbioru i dostawy. W cenę kilograma wypranego wyczyszczonego przedmiotu musi być wliczony koszt naprawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka oraz zarządzanie nieruchomością - targowiskiem "Mój Rynek" i Targowiskiem Miejskim w Giżycku.
- WYCINKA DRZEW, KRZEWÓW, FREZOWANIE PNI, WYKONYWANIE NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW, PIELĘGNACJĘ ZIELENI ORAZ WYCINKĘ SAMOSIEJ I DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Giżycko
- Remont drogi powiatowej nr 1774N Jurkowo - Wolisko - dr. pow. nr 1746N na odcinku Wolisko - dr. pow. nr 1746N
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW MLECZARSKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2025 ROK.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla Uzdrowiska Krynica - Żegiestów S.A. w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4"
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- Usługi prania, maglowania i dezynfekcji dla Zakładu Karnego w Potulicach. Nr ref. sprawy: D/Kw.2232.12.2024.KG
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.