To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-12-31
Ogłoszenie nr 510283725-N-2019 z dnia 31-12-2019 r.
Dom Pomocy Społecznej: Dostawy mięsa, wędlin i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631386-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30687400000000,
ul. Plac Wolności im. Jana Pawła II
5,
63-300
Pleszew, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 421 103, e-mail
dpspleszeworg@wp.pl, faks
627 421 540.
Adres strony internetowej (url): bip.dpspleszew.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa, wędlin i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OG.172.7.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy świeżego mięsa, wędlin i podrobów dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2020 r. Dostarczane towary winny być produkowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dostawy realizowane przez Wykonawcę będą dostarczane w dwa miejsca: 1) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy Placu Wolności im. Jana Pawła II 5, 63-300 Pleszew - ok. 70% całości asortymentu, 2) do obiektów Zamawiającego znajdujących się przy ul. Pleszewskiej 2 w Fabianowie, 63-330 Dobrzyca - ok. 30% całości asortymentu. Zamawiający wraz ze składanym każdorazowo zleceniem określi ilości towaru z podziałem na miejsce dostawy zgodnie z postanowieniami pkt. 3.2. SIWZ. Zamawiający będzie składał zlecenia za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście w dni robocze w godzinach 700-1500Dostarczany towar stanowiący przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym, spełniać obowiązujące normy sanitarno-epidemiologiczne oraz być przechowywany i transportowany w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. Dostarczany towar winien posiadać oznaczony termin przydatności do spożycia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Szczegółowy wykaz wszystkich produktów został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15100000-9
Dodatkowe kody CPV: 15130000-8, 15110000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
159465.24
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU "JOHN", Paweł JohN
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
206543.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- "Budowa zbiornika wody uzdatnionej nr 3" w ramach zadania: "Budowa zbiorników na wodę uzdatnioną w m. Pleszew" w ramach programu FENX.02.05-IW.01-001/23, ... do spożycia w gminie Pleszew"
- Przebudowa ul. Bogusza w Pleszewie (droga powiatowa nr 4351P)
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
- Dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.