eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi portierskie w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394404-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dom Pomocy Społecznej:

Usługi portierskie w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 01525964000000, ul. Kawęczyńska 4b, 03-772 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: +48226195802
faks: +48226704318
e-mail: przetargi@dpskaw.pl
www: www.dpskaw.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.dpskaw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi portierskie w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DAG-351-5/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dbanie o bezpieczeństwo osób przebywających w budynku, a w sytuacjach nagłych wspieranie portierów przy pomocy patrolu interwencyjnego;
2) pilnowanie powierzonego mienia Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta;
3) wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom;
4) wpuszczanie i wypuszczanie osób do budynku wejściem głównym, oraz od strony podjazdu dla wózków inwalidzkich, ponadto otwieranie bramy dla samochodów (np. śmieciarka) od strony garaży;
5) prowadzenie rejestrów: osób odwiedzających, ewidencji czasu pracy pracowników, zeszytu wydawania kluczy do pomieszczeń służbowych, rejestru pracowników wychodzących w czasie pracy w celach służbowych;
6) zapisywanie zgłoszonych awarii, usterek i innych koniecznych napraw w zeszytach konserwatorów,
7) telefoniczne zgłaszanie awarii dźwigów konserwatorom dźwigów, uwalnianie osób uwięzionych w windzie w przypadku awarii;
8) pilne reagowanie w przypadku awarii wodociągowych, poprzez zakręcenie odpowiednich zaworów wodociągowych odcinających i telefoniczne wezwanie konserwatorów;
9) pilne reagowanie w przypadku awarii elektrycznych, poprzez wyłączenie bezpieczników (ponowne załączenie wyłączników tylko po usunięciu przyczyny np. wyjęcie wtyczki czajnika robiącego zwarcie itp.), zgłaszanie awarii konserwatorom;
10) wymiana żarówek w dni świąteczne i wolne od pracy, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby przez jednego z portierów posiadającego uprawnienia elektryczne SEP do 1kV.
11) obsługę centrali telefonicznej, łączenie rozmów przychodzących z 16 numerami wewnętrznymi oraz łączenie rozmów wychodzących, (najwięcej rozmów jest zazwyczaj w godzinach pracy biura, czyli od godz. 8:00 do 16:00);
12) obsługę centrali sygnalizacji alarmu pożaru POLON 4200 i dwóch systemów oddymiania klatek schodowych, zgłaszanie awarii konserwatorom systemów;
13) obsługę centrali alarmu antywłamaniowego do garaży;
14) obsługę systemu nagłośnienia budynku, z kaplicy i portierni do wszystkich pokoi mieszkalnych;
15) obsługę systemu zewnętrznych kamer, z rejestratorem i monitorem znajdującym się na portierni;
16) sprzątanie, a w zimie odśnieżanie terenu garaży oraz chodników od ul. Kawęczyńskiej i od Al. Tysiąclecia, w tym zjazdu dla wózków inwalidzkich, ponadto prowadzenie zeszytu odśnieżania;
17) w razie potrzeby pomoc przy przenoszeniu łóżek i mebli na oddziałach;

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.34.11.20

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 119720.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 147255.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 147255.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168086.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 119720.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 147255.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 147255.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 168086.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm./
Usługi portierskie są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty okreslone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w/w ustwy.

Na rynku istnieje bardzo dużo firm świadczacych tego typu usługi (min 5)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.