To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 617190-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 775 35 44
faks: 22 775 35 44
e-mail: przedszkolep3@gmail.com
www: www.bip.nowydwormaz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PP3.ZP.01.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2021 roku. CPV – 15000000-8 - żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na pięć odrębnych części: 1) Część 1: Dostawa produktów ogólnospożywczych – CPV – 15800000-6, 2) Część 2: Dostawa mięsa i wędlin – CPV – 15100000-9, 3) Część 3: Dostawa ryb i mrożonek – CPV – 15220000-6, 15331170-9, 4) Część 4: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych – CPV – 15811000-6, 15842300-5, 5) Część 5: Dostawa warzyw i świeżych owoców – CPV – 15300000-1, 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Oferta musi obejmować wszystkie pozycje kosztorysu w danej części. 5. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia znajduje się w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ. 6. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż maksymalna wartość umowy nie ulegnie zmianie. 7. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 8. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie), wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wnosił przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się w jego siedzibie przy ul. Bohaterów Modlina 26. Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę dostarczanych produktów. 9. Wykonawca dostarcza produkty do siedziby Zamawiającego: pieczywo i wyroby cukiernicze (05:00-06:00), ryby i mrożonki (07:00-10:00), warzywa i owoce świeże (07:00-10:00), mięso i wędliny (07:00-10:00), produkty ogólnospożywcze (07:00-10:00). 10. Szczegółowe warunki realizacji dostaw produktów żywieniowych zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 11. Zamawiający, wskazując w opisie poszczególnych produktów określenie typu (nazwy handlowe lub nazwy producentów), zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, z zachowaniem podanych w opisie wymagań minimalnych dla danego produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa produktów ogólnospożywczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 86730.55 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 82641.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82641.77
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 78771.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe AMD Spółka Cywilna Jakub Dobrzyński Andrzej Dobrzyński
Email wykonawcy: j.dobrzynski@amdmieso.pl
Adres pocztowy: ul. 1-go Maja 90
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80550.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 80550.75
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa ryb i mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 42959.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo – Rolne Anna Siekierko
Email wykonawcy: psiekierko@op.pl
Adres pocztowy: ul. Szpitalna 24
Kod pocztowy: 18-200
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40269.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40269.60
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 39248.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PIEKARNIA-CUKIERNIA Z. Granatyr, J. Sałaszewski Spółka Jawna
Email wykonawcy: kara-rafi@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Warszawska 41
Kod pocztowy: 05-152
Miejscowość: Czosnów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 31463.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 31463.25
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa warzyw i świeżych owoców
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67057.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: AGRAF H. Eljasińska i A. Bęza Spółka Cywilna
Email wykonawcy: handel@mojewarzywa.pl
Adres pocztowy: Wąsy Wieś 8
Kod pocztowy: 05-083
Miejscowość: Zaborów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 58068.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 62101.45
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-65/2025: Roboty budowlane polegające na dostawie i montażu stolarki wewnętrznej drzwiowej
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Dostawa środków czystości i higieny dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- SVA/4620-35/2025 Modernizacja instalacji c.o. w budynkach 22 i 23 na terenie kompleksu wojskowego w Kołobrzegu
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Równomierny rozwój województwa mazowieckiego poprzez inwestycje w infrastrukturę drogową Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - przebudowa ul. Małej"
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.