To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-13
"Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica, w tym jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica w okresie od 01.01.2021 r. do 31.03.2023 r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767051-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 59 841 59 12
faks: 59 841 59 15
e-mail: cuw@kobylnica.pl
www: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
adres profilu nabywcy: http://cuwkobylnica.bip.gov.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica, w tym jednostek organizacyjnych Gminy Kobylnica w okresie od 01.01.2021 r. do 31.03.2023 r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): CUW-DOR.271.21.2020.OZ
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dalej „oleju” na potrzeby obiektów Gminy Kobylnica j jej jednostek: 1) Obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Kobylnica, 2) Obiektów użytkowanych przez Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy: 3) Szkoła Podstawowa w Kwakowie, ul. Słupska 5, 76–251 Kobylnica, 4) Szkoła Podstawowa w Kończewie, ul. Szkolna 1, 76–251 Kobylnica, 5) Szkoła Podstawowa w Sycewicach, ul. Szkolna 1, 76–251 Kobylnica, 6) Szkoła Podstawowa w Słonowicach, Słonowice 4, 76–251 Kobylnica. Szczegółowy wykaz obiektów stanowi Załącznik nr 1 do umowy. 3.4 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Zamawiającego, w szacowanej łącznej ilości 240 000,00 litrów wraz z transportem i tankowaniem zbiorników znajdujących się w obiektach jednostek wskazanych w ust 3.1. 3.5 Ilości litrów oleju wskazane w ust. 3 są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu pomiędzy poszczególnymi pozycjami materiałów pędnych, bez zmiany łącznego maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. 3.6 Dostawy oleju odbywać się będą sukcesywnie do zbiorników znajdujących się w obiektach położonych na terenie Gminy Kobylnica, których lokalizację określa „Wykaz obiektów Zamawiających”
stanowiący Załącznik Nr 1 do umowy, według bieżących potrzeb jednostek, w godzinach pracy jednostek wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Ilość litrów dostawy określa Zamawiający. Ilości wskazanych w Załączniku Nr 1 do Wzoru umowy, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy, nie ulegnie zmianie. 3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia wykonania przedmiotu zamówienia do 40% w zakresie ilościowym i wartościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego wykonanie to nie będzie leżało w jego interesie, w tym w
przypadkach spowodowanych okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. W związku z ograniczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym finansowe w stosunku do Zamawiającego i Wykonawca niniejszym zrzeka się ich dochodzenia. 3.8 Dostarczany olej musi być wysokiej jakości i odpowiadać Polskiej Normie PN–C–96024:2011 „Przetwory naftowe – Oleje opałowe” lub normom równoważnym o nie gorszych parametrach niż wskazana norma oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe oraz spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów
energetycznych. 3.9 W przypadku powstania wątpliwości dotyczących jakości paliwa Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym na koszt Wykonawcy. W przypadku negatywnych wyników badań, potwierdzających niewłaściwą jakość, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię oleju i pokryje koszty zleconych badań. Z
czynności sprawdzających zostanie sporządzony protokół. Dodatkowo, Wykonawca w takim przypadku, niezwłocznie dokona wymiany oleju na zgodny z zamówieniem, w tej samej ilości, odpowiadającej jakości i w tej samej cenie, co reklamowany przedmiot zamówienia. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznej wymiany oleju, który był w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy w ilości ustalonej w oparciu o stan magazynowy z dnia nalewu. Czynności te Wykonawca wykona na swój koszt i ryzyko. W przypadku braku potwierdzenia niewłaściwej jakości oleju dostarczonego przez Wykonawcę, koszt wyników badań próbki ponosi Zamawiający. 3.10 W przypadku dostawy wadliwej partii oleju (ust. 3.9) Wykonawca,
niezależnie od kosztów, o których mowa w ust. 3.9, obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej niespełniający wymogów jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami
napraw będzie protokół oględzin i naprawy sporządzony przez podmiot trzeci działający na zlecenie Zamawiającego. 3.11 Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na cysternie dowożącej olej w obecności Zamawiającego lub innego pracownika
wyznaczonego przez Zamawiającego pracownika. Przy każdorazowej dostawie dostawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym. 3.12 Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru dokonane przez Zamawiającego lub osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. 3.13 Wykonawca zobowiązany jest świadczyć
przedmiot zamówienia z należytą starannością, rzetelnie i terminowo, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, przez osoby posiadające wymaganą wiedzę i kwalifikacje konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz przeszkolone w zakresie przepisów bhp i ppoż. 3.14 Wykonawca zobowiązany jest dysponować przez
cały okres trwania umowy samochodem cysterną służącą do przewozu oleju, odpowiednio oznakowanego z aktualną legalizacją instalacji pomiarowej (przepływomierza) z możliwością wydruku pomiaru (w temperaturze 15°C), spełniającego warunki określone w obowiązujących przepisach dotyczących przewozów paliw ciekłych. Kierowca ma obowiązek okazać świadectwo legalizacji urządzenia pomiarowego na żądanie Zamawiającego. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zaawansowanego konta na platformie PUESC służącym do monitorowania przewozów paliw ciekłych zgodnie z ustawą z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 859). 3.16 Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną i ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (OPC) wydanej w formie decyzji przez Urząd Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zmianami). W przypadku, gdy termin koncesji wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu ważną koncesję na obrót paliwami. 3.17 Wykonawca zobowiązany jest w przypadku uszkodzenia urządzenia znajdującego się w obiekcie jednostki Zamawiającego spowodowanego m.in. niewłaściwym tankowaniem zbiornika lub użyciem oleju wadliwego niespełniającego wymogów jakościowych określonych w umowie, pokryć wszelkie koszty naprawy łączenie z kosztami towarzyszącymi naprawie urządzenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie dłuższym niż 5 dni roboczych pod rygorem zapłaty kary umownej. 3.18 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówioną partię oleju w terminie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (faksem, emailem, telefonicznie) wraz z dokumentem z numerem kodu transakcyjnego, numerem referencyjnym zgłoszenia i kluczem autoryzacyjnym do platformy PUESC celem poprawnego zamknięcia zgłoszenia na platformie PUESC przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.13.51.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 600000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PHUP ROLMASZ Sp. z o.o.
Email wykonawcy: paliwa@rolmasz.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 1
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 655344.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 661248.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja szkoły podstawowej w Kobylnicy poprzez utworzenie nowych sal dydaktycznych i modernizację hali sportowej
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.61.2024 Dostawa w systemie ciągłym oleju opałowego typu lekkiego
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa oleju opałowego do urzędu gminy i jednostek podległych w sezonie grzewczym 2024/2025
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości 55 tys. litrów na potrzeby Gminy Aleksandrów
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Choczewie ul. Szkolna 2 oraz do kotłowni olejowej Urzędu Gminy w Choczewie ul. Pierwszych Osadników 17
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych w Inspektoracie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Szydłowcu, Biurze Terenowym w Lipsku oraz Biurze Terenowym w Przysusze.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.