eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzygotowanie programu funkcjonalnoużytkowego dla inwestycji pn.: "Budowa Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną" na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-14

Ogłoszenie nr 510402164-N-2021 z dnia 2021-01-14 r.
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich:

Przygotowanie programu funkcjonalnoużytkowego dla inwestycji pn.: "Budowa Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną" na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 765095-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, krajowy numer identyfikacyjny 00028898100000, Wybrzeże L.Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 7841174
faks: 71 7840045
e-mail: monika.komorowska@am.wroc.pl
www: https://bip.umed.wroc.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie programu funkcjonalnoużytkowego dla inwestycji pn.: "Budowa Kliniki Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną" na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): UMW/AZ/PN–148/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem
zamówienia jest: Przygotowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji pn.: „Budowa Kliniki
Hematologii, Nowotworów Krwi i Transplantacji Szpiku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną” w
oparciu o koncepcję programową (program medyczny) i koncepcję architektoniczną*, zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego wraz z opracowaniami dodatkowymi niezbędnymi do realizacji zadania
inwestycyjnego. * koncepcja programowa (program medyczny) jest dokumentem nadrzędnym nad koncepcją
architektoniczną 2. Zakres prac do wykonania: 1) Zakres prac będzie obejmował: Część A - PFU Etap I 1.1)
złożenie wniosku o lokalizację inwestycji celu publicznego, wniosków o przebudowę i przyłączenie do sieci;
1.2) opracowanie wstępnej wersji PFU – zwanym dalej PFU Etap I na parametrach założonych we wnioskach
złożonych do organów, dokument jest potrzebny Zamawiającemu do wniosku o finansowanie inwestycji; 1.3)
wyliczenie wstępnych kosztów realizacji inwestycji, w oparciu o metody i w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu
inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389);
Część B - PFU Etap II 1.1) opracowanie ostatecznej wersji PFU – zwanym dalej PFU Etap II, zgodnej z
wymaganiami określonymi w uzyskanych uzgodnieniach, warunkach, decyzjach i badaniach, kompletnej pod
względem celu, któremu ma służyć, w tym m.in.: a) koncepcji funkcjonalno-architektonicznej w formie
graficznej; b) Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (WWiORB) obejmujących propozycję
dotyczącą parametrów materiałów budowlanych, wyposażenia i urządzeń, na podstawie których Wykonawca,
który będzie realizował zadanie opracuje Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych (SSTWiORB) – parametry materiałów budowlanych, wyposażenia i urządzeń należy uzgodnić
na etapie opracowania PFU z Zamawiającym; c) wyliczenie ostatecznych planowanych kosztów realizacji
inwestycji, w oparciu o metody i podstawy obliczania planowanych kosztów robót budowlanych i prac
projektowych, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie
określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–
użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389); d) uzyskanie warunków technicznych przyłączenia dla
mediów z uwzględnieniem ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą; e) przygotowanie i złożenie
wniosku o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego; f) analizę rocznych kosztów utrzymania obiektu
przy uwzględnieniu dostępnych źródeł energii; g) inwentaryzację zieleni (dotyczy miejsca lokalizacji
zamierzenia inwestycyjnego); h) przystosowanie obiektu dla osób o ograniczonej mobilności i percepcji, w
tym osób z niepełnosprawnościami (wzroku, słuchu, ruchu); i) przygotowanie scenariusza pożarowego i
planu ewakuacji uzgodnionego z rzeczoznawcą p.poż.; j) wyniki badań gruntowo-wodnych dla potrzeb
posadowienia budynku; k) harmonogram rzeczowo-finansowy dla przedsięwzięcia; l) technologię wykonania
robót budowlanych i organizację placu budowy; m) kopia mapy zasadniczej. 2) Opracowanie winno zostać
wstępnie uzgodnione (zaopiniowane) z rzeczoznawcami: - do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych (obsługa pożarowa), - do spraw sanitarnohigienicznych, - do spraw BHP. 3) Dokumentacja powinna zawierać
wszystkie wymagane obowiązującymi przepisami opinie, uzgodnienia, decyzje, pozwolenia, informacje. 4)
Wykonawca sporządzi opracowania w 5 (pięciu) egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 3 (trzech)
egzemplarzach wersji elektronicznej edytowalnych w formacie DWG (zdjęcia w formacie JPG) i w 5 (pięciu)
egzemplarzach w wersji elektronicznej nieedytowalnych, w formacie PDF (zdjęcia w formacie JPG). 5)
Informacje zawarte w opracowaniu w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń
powinny określać przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca
winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 do SIWZ) cenę przedmiotu zamówienia. 4.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 5.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 71.22.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 315000 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 9

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Autorska Projektowo-Realizacyjna Pracownia Architektoniczna APPA-II Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Akacjowa 13C
Kod pocztowy: 53-134
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 79950

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 61500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 287820
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.