To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-14
Dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 614290-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 77 403 28 60
faks: 77 427 47 84
e-mail: przetargi@szpital-kup.eu
www: www.szpital-kup.eu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/15/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Dostawa do siedziby Zamawiającego - (wraz z transportem i rozładunkiem, montażem i uruchomieniem) urządzenia FED do bezinwazyjnego leczenia bocznych skrzywień kręgosłupa - zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Urządzenie FED system wspomaga leczenie skolioz, poprzez symulacje i demonstrację działających sił korekcyjnych w prowadzonym przez fizjoterapeutę procesie terapii metodą FED - profesora Santosa Sastre Fernandeza (metoda FED: hiszp. Fijación, Elongación, Desrotación; ang. Fixation, Elongation, Derotation; pol. Ustabilizowanie, wyciągniecie / wydłużenie, derotacja. 3. Działanie urządzenia polega na zademonstrowaniu i trójwymiarowym utrwaleniu prawidłowej postawy za pomocą elongacji i ustabilizowania kręgosłupa a następnie wywarcia na niego odpowiedniego nacisku (ciągłego lub interwałowego), wymuszającego korzystne zmiany w postaci zasymulowania zadziałania siły korygującej, w połączeniu z kontrolą postawy ciała oraz propriocepcji pacjenta. 4. Po stronie Wykonawcy leży instalacja i uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego. 5. Wszelkie czynności i prace związane z montażem, rozmieszczeniem i instalacją, oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w SIWZ, ponadto: a) nie musi być fabrycznie nowy, b) rok produkcji nie wcześniej niż 2015, c) może być rekondycjonowany, d) może być powystawowy, e) musi być w stanie kompletnym tj.: gwarantującym uruchomienie go oraz stosowanie zgodnie z przeznaczeniem bez dokonywania dodatkowych zakupów elementów i akcesoriów. 2. Tabela z wymaganymi parametrami (załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie parametrów technicznych) musi zostać wypełniona przez Wykonawcę i dołączona do oferty. Parametry podane w tabeli stanowią minimalne wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w rubryce „Parametry oferowane” zostanie potraktowany jako niespełnienie parametru skutkujące odrzuceniem oferty. 3. Oferowany sprzęt winien posiadać certyfikat CE – należy dostarczyć na etapie podpisywania umowy. 4. Instrukcje obsługi urządzeń muszą być sporządzone w języku polskim, wydruk w 1 egz. dostarczony wraz z urządzeniem. 5. W przypadku wątpliwości Zamawiającego w zakresie spełniania wymogów technicznych-- określonych w tabeli ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania prezentacji oferowanego produktu w celu jego weryfikacji, m.in. poprzez wystąpienie do Wykonawcy o prezentację oferowanego sprzętu. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z rozładunkiem w Szpitalu w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup. 7. W ramach oferty Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i instalacji sprzętu w wskazanym pomieszczeniu Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z dostawą i instalacją dostarczonego urządzenia ponosi Wykonawca 8. Do urządzenia należy dołączyć paszport techniczny z aktualnym badaniem technicznym, potwierdzającym sprawność urządzenia, wykonanym przez uprawniony serwis.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.15.84.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP
Przyczyna: do wyznaczonego terminu, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ tj. do dnia 3 grudnia 2020r. do godziny 11:00 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI KUP
więcej: przetargi KUP »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.