To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-15
Dostawa paliw dla WORD Rzeszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 607463-N-2020
Numer ogłoszenia: 540227007-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 178 605 600
faks: 178 527 194
e-mail: word@word.rzeszow.pl
www: www.word.rzeszow.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa paliw dla WORD Rzeszów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DAT/ZP/5/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych tj. oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz skroplonego gazu ropopochodnego zwanych dalej „paliwami” do pojazdów oraz urządzeń Zamawiającego w okresie
37 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż od dnia
02 stycznia 2021 r. w ilościach niżej podanych, z zastrzeżeniem ust. 4:
1) Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 25.000 litrów, przy czym minimalna ilość benzyny nie może być mniejsza niż 5.000 litrów.
2) Oleju napędowego w ilości do 86.400 litrów, przy czym minimalna ilość oleju napędowego nie może być mniejsza niż 5.000 litrów.
3) Skroplonego gazu ropopochodnego LPG w ilości do 62.000 litrów, przy czym minimalna ilość gazu nie może być mniejsza niż 5.000 litrów.
2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym
w odpowiednich normach i przepisach prawa, a w szczególności:
1) ustawie z dnia 25-08-2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.2019.660)
2) ustawie z dnia 26-08-2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j.Dz.U.2020.1233)
3) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9-10-2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj.Dz.U.2015.1680)
4) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14-04-2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego(LPG) (Dz.U.2016.540).
3. Dostawy oleju napędowego, o których mowa w ust. 1 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10oC dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia.
4. Określone w ust. 1 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
5. Dostawa paliw dokonywana będzie sukcesywnie ze stacji paliw, na której prowadzona jest jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw stanowiących przedmiot zamówienia, zlokalizowanej ………………………………. – określonej w ofercie Wykonawcy jako główna stacja paliw, czynnej przez całą dobę 7 dni w tygodniu. W przypadku, gdy Wykonawca posiada większą liczbę stacji paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego czynnych całą dobę 7 dni w tygodniu, prowadzących jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający może wg swojego wyboru dokonywać zakupu paliw także na tych stacjach.
6. Paliwo tankowane będzie do pojazdów Zamawiającego albo do kanistrów (benzyna bezołowiowa Pb95/olej napędowy) na potrzeby urządzeń Zamawiającego innych niż pojazdy. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo w systemie kart paliwowych lub w systemie bezgotówkowym bez kart paliwowych, na głównej stacji paliw Wykonawcy lub na innej stacji paliw Wykonawcy, o których mowa w ust. 5, spełniającej wymagania niniejszej SIWZ.
7. Karty paliwowe, w każdym przypadku (zaginięcia, zniszczenia, zmiany nr rejestracyjnego pojazdów będących w użytkowaniu Zamawiającego), wydawane będą przez Wykonawcę niezwłocznie i nieodpłatnie.
8. Karty paliwowe działać mają w systemie rozliczenia bezgotówkowego z ustalonym terminem płatności po wykonaniu usługi tankowania, wystawieniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego faktury VAT.
9. W przypadku kart paliwowych Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy każdorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT, nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia jej Zamawiającemu. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze w podziale na grupy za paliwo dostarczone w okresie rozliczeniowym. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca, od 16-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ustala się następujące grupy: Benzyna bezołowiowa PB 95/ LPG oraz Olej napędowy.
10. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze” w chwili zakupu z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie.
11. W przypadku systemu kart paliwowych Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupionego paliwa do każdego z pojazdów lub urządzenia Zamawiającego
w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej, posiadającej kod przypisany do pojazdu lub urządzenia.
12. Dla pojazdów ewidencjonowany będzie: nr rejestracyjny, data tankowania, ilości
i rodzaj zakupionego paliwa.
13. W przypadku tankowania paliwa do kanistrów przez pracowników Zamawiającego na potrzeby urządzeń Zamawiającego czynności te zostaną odnotowane przez Wykonawcę i zaewidencjonowane z podaniem numeru karty, opis/ tytułu karty, daty oraz ilości i rodzaju zakupionego paliwa.
14. Bezgotówkowa sprzedaż paliw przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie poprzez tankowanie zbiorników pojazdów oraz kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego na głównej stacji paliw Wykonawcy lub na innej stacji paliw Wykonawcy, o których mowa w ust. 5 – za pomocą kart paliwowych Wykonawcy wydanych Zamawiającemu. Pracownik Zamawiającego tankujący paliwo do zbiorników pojazdów lub kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy zobowiązany jest do wprowadzenia właściwego kodu PIN przypisanego indywidualnie do karty paliwowej i jako potwierdzenie transakcji otrzyma dowód wydania (wydruk z terminala), gdzie jeden egzemplarz dowodu wydania otrzymuje pracownik Zamawiającego, a drugi egzemplarz dowodu wydania zostaje na stacji paliw Wykonawcy. Dowód wydania (wydruk z terminala) będzie zawierał następujące dane: datę wystawienia, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu lub numer karty, opis/ tytuł karty (w przypadku tankowania do kanistra), ilość i cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie.
15. Wykonawca w terminie 10 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu za potwierdzeniem karty paliwowe umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa. Ilość kart paliwowych zostanie określona przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy. Karty mogą zostać wydane przez Wykonawcę na wniosek lub zamówienia złożone na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy, do którego dostęp otrzyma Zamawiający
w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż 10 dni od dnia podpisania umowy.
16. W przypadku systemu rozliczenia bezgotówkowego, bez wykorzystania kart paliwowych, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wzór miesięcznej karty eksploatacji pojazdu (zał. nr 3 do umowy), w której Wykonawca będzie każdorazowo potwierdzał ilość i cenę zakupionego paliwa. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania – dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) – po jednym dla Zamawiającego
i Wykonawcy). Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy każdorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT, nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia jej Zamawiającemu. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze w podziale na grupy za paliwo dostarczone w okresie rozliczeniowym. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 10-go dnia miesiąca, od 11-go do 20-go dnia miesiąca oraz od 21-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ustala się następujące grupy: Benzyna bezołowiowa PB 95/ LPG oraz Olej napędowy.
17. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę osób uprawnionych do odbioru paliwa (zał. nr 2 do umowy).
18. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń paliwo (benzyna bezołowiowa Pb95/olej napędowy) będzie tankowane do kanistra(ów). W wykazie,
o którym mowa wyżej Zamawiający dokona podziału na grupy obejmujące:
1) ciągniki siodłowe, samochody ciężarowe, traktory i autobus
2) samochody osobowe
3) motocykle
4) urządzenia
19. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej faktury, odrębne dla każdej grupy zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające:
1) Przy użyciu kart paliwowych: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub numer karty wraz z opisem/ tytułem karty (w przypadku tankowania do kanistra), datę dokonania transakcji/tankownia, ilość paliwa, cenę jednostkową brutto paliwa przed i po rabacie, wartość zakupionego paliwa po rabacie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo.
2) W przypadku systemu rozliczenia bezgotówkowego, bez wykorzystania kart paliwowych: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub rodzaj urządzenia
(w przypadku tankowania do kanistra), datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę jednostkową brutto paliwa przed i po rabacie, wartość zakupionego paliwa po rabacie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo.
20. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy innych dokumentów pozwalających na identyfikację terminu, ilości i rodzaju odebranego paliwa
z pojazdem lub urządzeniem, na który zostało ono wydane.
21. W przypadku braku możliwości tankowania paliw na głównej stacji paliw Wykonawcy (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa o takiej samej liczbie oktanowej na innej stacji paliw Wykonawcy, po cenie obowiązującej „na dystrybutorze” w chwili zakupu z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie i za zwrotem kosztów dojazdu jeśli odległość stacji od siedziby Zamawiającego przekracza 10 km. Zamawiający może dochodzić wyrównania różnicy w cenie paliw pomiędzy stacjami paliw Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw w odległości do 10 km od siedziby Zamawianego, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa w dowolnym miejscu w Rzeszowie lub bliskiej okolicy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty dojazdu do innej stacji paliw oraz różnicę ceny. Wykonawca o braku możliwości tankowania na głównej stacji paliw Wykonawcy niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego pisemnie lub przy użyciu poczty elektronicznej.
22. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostępność paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
23. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
- benzyna bezołowiowa: 09132100-4
- olej napędowy: 09134100-8
- skroplonego gazu ropopochodnego LPG: 09133000-0
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.13.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 501018.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Circle K Polska Sp.zo.o.
Email wykonawcy: angelika.bijata@circlekeurope.com
Adres pocztowy: ul. Puławska 86, 02-603 Warszawa
Kod pocztowy: 02-603
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 551906.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 606754.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Rutkach - Kossakach
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach na rok 2025
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.