eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WronkiUtrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2021 roku.



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403804-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy:

Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550547606-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 52696600000000, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 672 545 300
faks: 672 545 328
e-mail: przetargi@wronki.pl
www: https://www.wronki.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Wronki w 2021 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NIiPP.271.32.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oczyszczanie ulic na terenie miasta i gminy Wronki w ilości ok. 39 876 mb w określonej częstotliwości. 2. Oczyszczanie chodników, placów oraz parkingów o powierzchni ok. 39.403 m2 w określonej częstotliwości. 3. Oczyszczanie terenu placów zabaw, siłowni zewnętrznych, boisk osiedlowych oraz terenów zieleni na terenie miasta Wronki. 4. Opróżnianie koszy ulicznych w ilości 320 sztuk wraz z odpowiednim zagospodarowaniem odpadów. 5. Opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta Wronki w ilości 22 sztuk wraz z odpowiednim zagospodarowaniem odpadów. 6. Bieżąca modernizacja i konserwacja ławek miejskich – ok. 195. 7. Ręczne porządkowanie terenu Placu Targowego, Przełazku wzdłuż torów PKP oraz obszaru Olszynek. 8. Montaż/demontaż ławek miejskich – ok. 10 sztuk rocznie. 9. Montaż/demontaż koszy ulicznych – ok. 10 sztuk rocznie. 10. Oczyszczanie słupów ogłoszeniowych (usuwanie plakatów, ogłoszeń i reklam) w ilości 6 sztuk, 4 razy w roku (raz na kwartał). 11. Oczyszczanie pomników zlokalizowanych na terenie miasta Wronki (mycie) w ilości 6 sztuk, 3 razy w roku, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 12. Wykonywanie dodatkowych usług oczyszczania miejsc niewymienionych powyżej w zakresie ok. 30 000 mb w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. 13. Wykonywanie usługi oczyszczania powierzchni na terenie gminy Wronki niewymienionych powyżej w zakresie ok. 100 000 m2 w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje: a) bieżące utrzymanie czystości ulic, placów, parkingów, chodników o nawierzchni utwardzonej poprzez: zbieranie śmieci i zanieczyszczeń, usuwanie zalegającego piasku (szczególnie w okresie wiosennym), usuwanie liści (szczególnie w okresie jesiennym), usuwanie roślinności wyrastającej z pomiędzy płyt chodnikowych oraz krawężników, b) bieżące opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu się koszy; c) bieżące opróżnianie koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie miasta z częstotliwością zapobiegającą przepełnieniu się koszy; d) bieżące zbieranie śmieci i zanieczyszczeń z terenów zielonych (trawników, żywopłotów, klombów), placów zabaw, boisk osiedlowych, siłowni zewnętrznych, ulic i placów o nawierzchni nieutwardzonej; e) sprzątanie Placu Targowego na całej jego powierzchni poprzez usuwanie śmieci i zanieczyszczeń w dni targowe, tj. w każdy wtorek i piątek (po godzinie 13:30) oraz w każdy poniedziałek; f) ręczne sprzątanie terenu Olszynek oraz przełazka wzdłuż torów PKP od ul. Poznańskiej do ul. Sierakowskiej; g) jednokrotne usunięcie roślinności wyrastającej pomiędzy krawężnikiem a pasem drogowym w ilości ok. 10 000 mb, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, poprzez spryskanie tej roślinności środkiem chwastobójczym a następnie mechaniczne usunięcie pozostałości po odpowiednim okresie czasu (zgodnie z instrukcją producenta środka) z zachowaniem ostrożności i zasad BHP, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym; h) oczyszczanie słupów ogłoszeniowych (raz na kwartał); i) odpowiednie zagospodarowanie zebranych odpadów własnym staraniem i na własny koszt, j) jednokrotne pomalowanie 195 szt. ławek na terenie miasta oraz 10 szt. donic na Placu Wolności farbami olejnymi lub środkami konserwującymi w terminie ustalonym z Zamawiającym oraz ich bieżącą naprawę i konserwacja, tj. wymiana spróchniałych, pękniętych, połamanych łat drewnianych, malowanie farbą olejną lub środkiem konserwującym łat i postumentów ławek; k) umycie wszystkich koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Wronki – dwa razy w roku; l) bieżąca konserwacja i naprawa koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody, tj. wymiana uszkodzonych elementów, sprawdzenie prawidłowości osadzenia; m) zgłaszanie w Urzędzie Miasta i Gminy potrzeb dotyczących wymiany oraz ustawienia na terenie miasta nowych koszy na odpady i ławek; n) zamontowanie bądź zdemontowanie ławek miejskich i koszy ulicznych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; o) oczyszczanie pomników zlokalizowanych na terenie miasta Wronki (mycie) w ilości 6 sztuk - 3 razy w roku terminie wskazanym przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.61.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 385623.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@pkwronki.pl
Adres pocztowy: ul. Ratuszowa 3
Kod pocztowy: 64-510
Miejscowość: Wronki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 415309.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 415309.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 415309.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z
wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego (jednostkę sektora finansów publicznych), osobie
prawnej, spełniającej następujące warunki: zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3
ust. 1 pkt 1–3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a)zamawiający sprawuje nad tą osobą
prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym
wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest
również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam
sposób, b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez
zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o
której mowa w lit. a, c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W
przedmiotowym zamówieniu wszystkie ww. warunki zostały spełnione ponieważ: 1) Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.
z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę,
ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału), 2) 91,55% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj.
Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego
(Gminę Wronki) sprawującego kontrolę, 3) w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we
Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W wyniku nowelizacji ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych od 2 lutego 2017 r. Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. wykonywało usługi w
zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Wronki na warunkach udzielenia zamówienia inhouse,
na podstawie której tych zamówień można udzielać wyłącznie w trybie zamówienia z wolnej ręki. Ustawowe
przesłanki w tym zakresie uregulowano w art. 67 ust.1 pkt 12-15 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019
r. poz. 1843 ze zm.). W świetle tych przepisów umowa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i
gminy Wronki może być podpisana jedynie po przeprowadzeniu całej procedury wynikającej z trybu zamówienia z
wolnej ręki. Po przeprowadzeniu niezbędnych analiz potwierdzających fakt możliwości udzielenia zamówienia, na
2021 r. planuje się tożsame rozwiązanie udzielenia zamówienia Przedsiębiorstwu Komunalnemu sp. z o.o.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.