Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
CATERING - PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WOTUiW w SYSTEMIE TACOWYM NA ROK 2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
telefon: 566 228 908
faks: 566 222 850
e-mail: wotuiw@wotuiw.torun.pl
www: www.wotuiw.torun.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
CATERING - PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WOTUiW w SYSTEMIE TACOWYM NA ROK 2021
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WOTUiW-1/11/2021
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie całodziennych posiłków przy uwzględnieniu zgłaszanych diet dla pacjentów, do punktów odbioru w Toruniu znajdujących się w obiektach:
1.ul. Szosa Bydgoska 1- Oddział Krótkoterminowej Terapii Uzależnień (OKTU) - 18 osób 2.ul. Włocławska 233- Całodobowy Młodzieżowy Oddział Leczenia Uzależnień (CMOLU) - 26 osób3.ul. Włocławska 233- Oddział Odwykowy Całodobowy (OOC) - 47 osób
W WOTUiW średnio przebywa 85 pacjentów dziennie.
1.Zadaniem Oferenta jest kompleksowe żywienie pacjentów Zamawiającego oraz dystrybucja posiłków loco - pacjent o ściśle określonych porach w ilości miesięcznej około 100 osób (śniadanie, obiad, kolacja) przysługujące w zależności od diety.
2.Wsad do kotła (koszt surowca) nie może być mniejszy niż 8,00 zł netto na osobodzień.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: opis diet stanowi załącznik nr 2 (część 2a) do SIWZ oraz wymagana minimalna gramatura posiłków i gotowych potraw załącznik nr 2 (część 2b) do SIWZ
4.Wykonawca powinien złożyć do oferty przykładowy jadłospis tygodniowy dla diety podstawowej i diety lekkostrawnej z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów z podaniem gramatury, kaloryczności posiłków oraz składu jakościowego posiłków.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany diet, jak również co do ilości posiłków w zależności od potrzeb i ilości leczonych pacjentów.
6.Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ceny całodziennego posiłku.
7.Wykonawca zobowiązany jest do dowiezienia posiłków na poszczególne oddziały Zamawiającego- do stołówki na danym oddziale.
8.Godziny dostaw posiłków
Toruń ul. Włocławska 233
Śniadania godz. 7.00- 7.40 – CMOLU, godz. 7.50- OOC
Obiady godz. 12.30- CMOLU, godz. 12.45 – OOC
Kolacje godz. 17.00 – 17.30 - CMOLU godz. 17.40 – OOC
oraz
Toruń ul. Szosa Bydgoska 1
Śniadania godz. 8.00- 8.30 – OKTU
Obiady godz.12.00-12.30 – OKTU
Kolacje godz.17.00 – 17.30 - OKTU
9.Dostarczanie posiłków w systemie tacowym na poszczególne oddziały szpitalne prowadzone będzie przez pracowników Wykonawcy.
10.Pracownik Wykonawcy (Kierowca) powinien uczestniczyć w rozładunku oraz w przeliczeniu posiłków.
11.Kierowca zobowiązany jest do posiadania sanepidowskiej książeczki zdrowia.
12.Propozycję tygodniowego jadłospisu z uwzględnieniem niezbędnych diet, Wykonawca będzie podawał z przynajmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem osobie wyznaczonej przez Zamawiającego.
13.Zlecenie ilościowe- z podziałem na diety na dzień następny będzie przekazywane faxem, przez wyznaczonych pracowników WOTUiW do godziny 1200 dnia poprzedniego.
14.W wyjątkowych sytuacjach osoba wyznaczona przez Zamawiającego, będzie podawała uzupełniające zlecenia ilościowe (z podziałem na diety) o godzinie 7.00 rano na dzień bieżący.
15.Wszelkie naczynia, w których Wykonawca dostarcza posiłki, Zamawiający będzie oddawał Wykonawcy bez obowiązku ich mycia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 55.52.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Zamawiający niniejszym unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
W toku postępowania zaistniały okoliczności uzasadniające:
1. odrzucenie oferty wykonawcy Gołębiewscy Catering Krzysztof Gołębiewski, ul. Kręta 55A, 87-100 Toruń
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. odrzucenie oferty wykonawcy Pro Omnis, ul. Jerzego Rupniewskiego 11, 85-796 Bydgoszcz
Oferta nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Powyższe ustalenia znajdują potwierdzenie w stanowisku prezentowanym w orzeczeniach Krajowej Izby Odwoławczej, w szczególności w wyroku z dnia 17 stycznia 2019 r., KIO 2658/18:
Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jako niezgodnej z ustawą. Bez znaczenia jest fakt czy brak podpisu pod formularzem ofertowym jest zaniechaniem zawinionym czy też nie, oraz której stronie można przypisać winę za zaistniałą sytuację.
3. uznanie oferty wykonawcy Impel Catering Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław za ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz przyjęcie, że wykonawca nie podlegał wykluczeniu.
Mając na względzie fakt, iż cena jedynej oferty nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę 718.171,39 zł netto (bez VAT), którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie przewidział możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – w rozumieniu przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu.
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Zamawiający niniejszym unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
W toku postępowania zaistniały okoliczności uzasadniające:
1. odrzucenie oferty wykonawcy Gołębiewscy Catering Krzysztof Gołębiewski, ul. Kręta 55A, 87-100 Toruń
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. odrzucenie oferty wykonawcy Pro Omnis, ul. Jerzego Rupniewskiego 11, 85-796 Bydgoszcz
Oferta nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Powyższe ustalenia znajdują potwierdzenie w stanowisku prezentowanym w orzeczeniach Krajowej Izby Odwoławczej, w szczególności w wyroku z dnia 17 stycznia 2019 r., KIO 2658/18:
Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jako niezgodnej z ustawą. Bez znaczenia jest fakt czy brak podpisu pod formularzem ofertowym jest zaniechaniem zawinionym czy też nie, oraz której stronie można przypisać winę za zaistniałą sytuację.
3. uznanie oferty wykonawcy Impel Catering Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław za ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz przyjęcie, że wykonawca nie podlegał wykluczeniu.
Mając na względzie fakt, iż cena jedynej oferty nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę 718.171,39 zł netto (bez VAT), którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie przewidział możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – w rozumieniu przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa wody mineralnej i napojów na potrzeby bufetów szpitalnych
- Dostawa mięsa drobiowego.
- Wybór podmiotu obsługującego realizację umowy Microsoft Products and Services Agreement nr 4100021400.
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU TUCHOLSKIEGO
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Przygotowanie, dostarczanie i wydanie posiłku dla dzieci w szkołach i osób dorosłych - uprawnionych przez OPS oraz dla dzieci w Placówce Wsparcia Dziennego "Promyk" w Nowogardzie w 2025 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW NA POTRZEBY STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W ROKU 2025
- PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W CHMIELNIKU
- Przygotowanie i dostawa dwudaniowych posiłków dla dorosłych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Sułkowicach w okresie od stycznia 2025r. do grudnia 2025r.
- Świadczenie usług cateringowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 w Gdańsku w 2025 r.(2)
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.