eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńCATERING - PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WOTUiW w SYSTEMIE TACOWYM NA ROK 2021



Ogłoszenie z dnia 2021-01-18

Ogłoszenie nr 510403834-N-2021 z dnia 2021-01-18 r.
Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu:

CATERING - PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WOTUiW w SYSTEMIE TACOWYM NA ROK 2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień i Współuzależnienia w Toruniu, krajowy numer identyfikacyjny 87155029800000, ul. Szosa Bydgoska 1, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 566 228 908
faks: 566 222 850
e-mail: wotuiw@wotuiw.torun.pl
www: www.wotuiw.torun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CATERING - PRZYGOTOWANIE ORAZ DOSTAWA CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA DLA PACJENTÓW WOTUiW w SYSTEMIE TACOWYM NA ROK 2021

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WOTUiW-1/11/2021

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie całodziennych posiłków przy uwzględnieniu zgłaszanych diet dla pacjentów, do punktów odbioru w Toruniu znajdujących się w obiektach:
1.ul. Szosa Bydgoska 1- Oddział Krótkoterminowej Terapii Uzależnień (OKTU) - 18 osób 2.ul. Włocławska 233- Całodobowy Młodzieżowy Oddział Leczenia Uzależnień (CMOLU) - 26 osób3.ul. Włocławska 233- Oddział Odwykowy Całodobowy (OOC) - 47 osób

W WOTUiW średnio przebywa 85 pacjentów dziennie.

1.Zadaniem Oferenta jest kompleksowe żywienie pacjentów Zamawiającego oraz dystrybucja posiłków loco - pacjent o ściśle określonych porach w ilości miesięcznej około 100 osób (śniadanie, obiad, kolacja) przysługujące w zależności od diety.
2.Wsad do kotła (koszt surowca) nie może być mniejszy niż 8,00 zł netto na osobodzień.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: opis diet stanowi załącznik nr 2 (część 2a) do SIWZ oraz wymagana minimalna gramatura posiłków i gotowych potraw załącznik nr 2 (część 2b) do SIWZ
4.Wykonawca powinien złożyć do oferty przykładowy jadłospis tygodniowy dla diety podstawowej i diety lekkostrawnej z ograniczeniem łatwo przyswajalnych węglowodanów z podaniem gramatury, kaloryczności posiłków oraz składu jakościowego posiłków.
5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany diet, jak również co do ilości posiłków w zależności od potrzeb i ilości leczonych pacjentów.
6.Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie ceny całodziennego posiłku.
7.Wykonawca zobowiązany jest do dowiezienia posiłków na poszczególne oddziały Zamawiającego- do stołówki na danym oddziale.
8.Godziny dostaw posiłków
Toruń ul. Włocławska 233

Śniadania godz. 7.00- 7.40 – CMOLU, godz. 7.50- OOC
Obiady godz. 12.30- CMOLU, godz. 12.45 – OOC

Kolacje godz. 17.00 – 17.30 - CMOLU godz. 17.40 – OOC

oraz

Toruń ul. Szosa Bydgoska 1

Śniadania godz. 8.00- 8.30 – OKTU

Obiady godz.12.00-12.30 – OKTU

Kolacje godz.17.00 – 17.30 - OKTU


9.Dostarczanie posiłków w systemie tacowym na poszczególne oddziały szpitalne prowadzone będzie przez pracowników Wykonawcy.
10.Pracownik Wykonawcy (Kierowca) powinien uczestniczyć w rozładunku oraz w przeliczeniu posiłków.
11.Kierowca zobowiązany jest do posiadania sanepidowskiej książeczki zdrowia.
12.Propozycję tygodniowego jadłospisu z uwzględnieniem niezbędnych diet, Wykonawca będzie podawał z przynajmniej jednotygodniowym wyprzedzeniem osobie wyznaczonej przez Zamawiającego.
13.Zlecenie ilościowe- z podziałem na diety na dzień następny będzie przekazywane faxem, przez wyznaczonych pracowników WOTUiW do godziny 1200 dnia poprzedniego.
14.W wyjątkowych sytuacjach osoba wyznaczona przez Zamawiającego, będzie podawała uzupełniające zlecenia ilościowe (z podziałem na diety) o godzinie 7.00 rano na dzień bieżący.
15.Wszelkie naczynia, w których Wykonawca dostarcza posiłki, Zamawiający będzie oddawał Wykonawcy bez obowiązku ich mycia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 55.52.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Zamawiający niniejszym unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
W toku postępowania zaistniały okoliczności uzasadniające:
1. odrzucenie oferty wykonawcy Gołębiewscy Catering Krzysztof Gołębiewski, ul. Kręta 55A, 87-100 Toruń
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. odrzucenie oferty wykonawcy Pro Omnis, ul. Jerzego Rupniewskiego 11, 85-796 Bydgoszcz
Oferta nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Powyższe ustalenia znajdują potwierdzenie w stanowisku prezentowanym w orzeczeniach Krajowej Izby Odwoławczej, w szczególności w wyroku z dnia 17 stycznia 2019 r., KIO 2658/18:
Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jako niezgodnej z ustawą. Bez znaczenia jest fakt czy brak podpisu pod formularzem ofertowym jest zaniechaniem zawinionym czy też nie, oraz której stronie można przypisać winę za zaistniałą sytuację.
3. uznanie oferty wykonawcy Impel Catering Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław za ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz przyjęcie, że wykonawca nie podlegał wykluczeniu.

Mając na względzie fakt, iż cena jedynej oferty nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę 718.171,39 zł netto (bez VAT), którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie przewidział możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – w rozumieniu przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Zamawiający niniejszym unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
W toku postępowania zaistniały okoliczności uzasadniające:
1. odrzucenie oferty wykonawcy Gołębiewscy Catering Krzysztof Gołębiewski, ul. Kręta 55A, 87-100 Toruń
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2. odrzucenie oferty wykonawcy Pro Omnis, ul. Jerzego Rupniewskiego 11, 85-796 Bydgoszcz
Oferta nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podstawę odrzucenia stanowi art. 89 ust.1 pkt 1 w związku z art. 10a ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Powyższe ustalenia znajdują potwierdzenie w stanowisku prezentowanym w orzeczeniach Krajowej Izby Odwoławczej, w szczególności w wyroku z dnia 17 stycznia 2019 r., KIO 2658/18:
Brak właściwego podpisu pod ofertą skutkuje nieważnością oferty z mocy prawa, a złożenie oferty w innej formie niż wynika to z ustawy, stanowi podstawę do jej odrzucenia na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych jako niezgodnej z ustawą. Bez znaczenia jest fakt czy brak podpisu pod formularzem ofertowym jest zaniechaniem zawinionym czy też nie, oraz której stronie można przypisać winę za zaistniałą sytuację.
3. uznanie oferty wykonawcy Impel Catering Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-11 Wrocław za ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz przyjęcie, że wykonawca nie podlegał wykluczeniu.

Mając na względzie fakt, iż cena jedynej oferty nie podlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę 718.171,39 zł netto (bez VAT), którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie przewidział możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty – w rozumieniu przepisu art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.