To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Dostawa sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. "Kształcimy profesjonalistów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Regionaln Programu Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Numer ogłoszenia: 761166-N-2020
Numer ogłoszenia: 540538914-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 87 566 42 39
faks: 87 566 42 39
e-mail: zs4_suwalki@poczta.onet.pl
www: www.zs4.suwalki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu do realizacji zajęć pozalekcyjnych i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. "Kształcimy profesjonalistów"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZS4.261.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni w Zespole Szkół nr 4 w Suwałkach w ramach projektu pn. „Kształcimy profesjonalistów”: 1) sprzęt fotograficzny (aparat fotograficzny cyfrowy 1 szt., torba do aparatu 1 szt., statyw do aparatu - 3 szt., namiot bezcieniowy – 1 szt., slider elektryczny – 1 szt., gimbal ręczny – 1 szt., mikrofon do kamery – 3 szt., aparat cyfrowy z obiektywem – 2 szt., obiektyw – 2 szt., lampa wideo – 2 szt., baterie – 2 szt., statyw do lampy – 2 szt) 2) sprzęt do wyposażenia pracowni prowadzenia sprzedaży (kasa fiskalna – 17 szt., szuflada kasowa – 8 szt., czytnik kodów kreskowych – 8 szt., metkownica – 4 szt., tester banknotów – 4 szt., waga kalkulacyjna – 2 szt.) 3) sprzęt biurowy (falcerka biurowa – 1 szt., frankownica – 1 szt., gilotyna – 4 szt., laminarka – 2 szt., bindownica – 2 szt., niszczarka – 6 szt., datownik – 20 szt., telefon stacjonarny – 1 szt 2. Powyższy sprzęt, wyposażenie opisane w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 powinny zostać dostarczone do siedziby Zamawiającego. Odbiór wyposażenia oraz szczegóły dostawy należy uzgodnić wcześniej z pracownikiem wyznaczonym przez Zamawiającego 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Wszystkie oferowane przedmioty muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości. 6. Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzach cenowych nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanych w załącznikach 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ. 7. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, każdy sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. 8. Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków UE w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. 9. CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 38651000-3 - Aparaty fotograficzne, 38650000-6 - Sprzęt fotograficzny 38651100-4 - Soczewki do aparatów fotograficznych 30131100-7 - Maszyny do składania papieru lub kopert 30144100-1 - Maszyny do frankowania 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące 30170000-1 - Maszyny do metkowania 30191400-8 - Niszczarki
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.16.21.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: sprzęt fotograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19447.75 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 13p Sp. Z o.o., ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
Email wykonawcy: biuro@13p.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 2-4
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 27688.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 27688.53
Waluta: pln
NAZWA: sprzęt do wyposażenia pracowni prowadzenia sprzedaży
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 44637.27 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Eltechbiur Wiesław Grabiński, 16-400 Suwałki
Email wykonawcy: biuro@eltechbiur.pl
Adres pocztowy: ul. Hamerszmita 9
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 47095.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 57301.00
Waluta: pln
NAZWA: sprzęt biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/01/2021
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 11843.52 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: 13p Sp. z o.o.
Email wykonawcy: iuro@13p.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 2-4
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15083.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15083.49
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych w miejscowości Kaletnik, Gmina Szypliszki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętów elektronicznych oraz wyposażenia w ramach realizacji projektu pn. Rozwój edukacji włączającej w Gminie Odolanów
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji projektu "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Wisła" - na rzecz placówek oświatowych będących realizatorami projektu.
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.